Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2023-2024

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, juli 12, 2023, 21:28:18

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 11, 2024, 12:15:54
Weet je hier ook meer over: Wil weg/moet weg? Zien ze het niet meer in hem zitten qua kwaliteit? Of heimwee oid?
Wat ik begreep, dat de taal(waar hij niks aan doet) nog steeds het probleem is en hij ook niet terug wil naar Nederland.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 11, 2024, 12:12:19
Man of 20 al onder contract voor komend seizoen, moet heeeeeel wat gebeuren
Waarvan 3 langdurig geblesseerden en een 5 tal jeugdspelers die ook bij onder 21 kunnen/moeten spelen. Maar de 2 verhuurde spelers vertrekken sowieso + dat er nog een aantal kunnen vertrekken i.v.m. weinig kans op spelen volgend seizoen.
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op mei 11, 2024, 12:26:59
Waarvan 3 langdurig geblesseerden en een 5 tal jeugdspelers die ook bij onder 21 kunnen/moeten spelen. Maar de 2 verhuurde spelers vertrekken sowieso + dat er nog een aantal kunnen vertrekken i.v.m. weinig kans op spelen volgend seizoen.

Die langdurig geblesseerden moeten ook gewoon betaald worden en die zullen altijd in het achterhoofd van onze TM mee spelen bij het samenstellen van de selectie (want die worden als het goed is vanzelf wel weer fit). Vwb de verhuurde spelers is het idd te hopen dat we ze kwijt raken evenals een aantal spelers met een doorlopend contract die gewoon niet goed genoeg zijn. Maar dat is natuurlijk niet bepaald een zekerheidje

Specuveter

Gerucht is dat vd Water bij Zwolle blijft
Scheelt een slok op een borrel
Wat zou ik graag Kaars hier hebben spelen!
Dacht dat dit een typische spits was maar hij zet ook aanvallen op en is enorm snel.

Specuveter

En Henk weet ook dondersgoed dat hij aankomende seizoen moet presteren.

papier

Je moet hem of verkopen met doorverkooppercentage, of je moet hem op zijn eigen plek laten spelen met spelers die hem op de juiste manier in stelling zetten. Zijn kwaliteiten liggen in het afmakende gedeelte, niet in het voetballende.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 11, 2024, 15:45:49
Die langdurig geblesseerden moeten ook gewoon betaald worden en die zullen altijd in het achterhoofd van onze TM mee spelen bij het samenstellen van de selectie (want die worden als het goed is vanzelf wel weer fit). Vwb de verhuurde spelers is het idd te hopen dat we ze kwijt raken evenals een aantal spelers met een doorlopend contract die gewoon niet goed genoeg zijn. Maar dat is natuurlijk niet bepaald een zekerheidje
Zolang die niet kunnen spelen is dat salaris toch voor de verzekering? Van Mullem wil weer terug naar het westen hoorde ik v/d week...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op mei 11, 2024, 16:12:59
Gerucht is dat vd Water bij Zwolle blijft
Scheelt een slok op een borrel
Wat zou ik graag Kaars hier hebben spelen!
Dacht dat dit een typische spits was maar hij zet ook aanvallen op en is enorm snel.
Heb ik v/d week ook gehoord... Kaars kunnen we niet meer betalen kan een streep door.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 11, 2024, 17:00:45
Zolang die niet kunnen spelen is dat salaris toch voor de verzekering? Van Mullem wil weer terug naar het westen hoorde ik v/d week...
laat hem aub terug gaan. 12 in een dozijn speler

sunderland

Smit verkopen! Dat moet gewoon. Als hij blijft moet ie in de spits spelen en dan zijn wij de lul. Mee voetballend zo zwak. Als eindstation is ie goed maar op ons nivo kan dat niet .

papier

Citaat van: sunderland op mei 11, 2024, 17:30:49
Smit verkopen! Dat moet gewoon. Als hij blijft moet ie in de spits spelen en dan zijn wij de lul. Mee voetballend zo zwak. Als eindstation is ie goed maar op ons nivo kan dat niet .

Pippo Inzaghi kon het ook, die had ik ook wel in Leeuwarden willen zien in z'n prime

sunderland

Citaat van: papier op mei 11, 2024, 18:02:27
Pippo Inzaghi kon het ook, die had ik ook wel in Leeuwarden willen zien in z'n prime
in die tijd had je wel meer zulke spelers. Inzagi was een rommelaar. Heb ooit een stukje gelezen van een medespeler van hem. Die zei dat ie totaal niet kon voetballen maar de beste afronder die er was. Een bal een paar x hooghouden kon hij niet eens.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op mei 11, 2024, 16:16:13
En Henk weet ook dondersgoed dat hij aankomende seizoen moet presteren.
zeker weten Henk kan nu zijn eigen spelers halen.
Er moet volgend seizoen beter gepresteerd worden.
Ook bij Henk en zijn TD.

PePe

Is de huidige keeper van VVV Venlo iets voor Cambuur?
Is transfervrij. (Heeft begin afgelopen seizoen bij Cambuur nog meegetraind)

Leovardia

Citaat van: PePe op mei 14, 2024, 20:12:56
Is de huidige keeper van VVV Venlo iets voor Cambuur?
Is transfervrij. (Heeft begin afgelopen seizoen bij Cambuur nog meegetraind)

Wat ik begrepen hev was dat ie toen wel ietwat teleursteld was in de
club.
Ik vind het oek een prima keeper overigens. Zit oek wel een goed kopke op dacht ik.
Kent skele juh.