Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2023-2024

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, juli 12, 2023, 21:28:18

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op maart 27, 2024, 18:14:11
Lekker ergens op de bank gaan zitten met 25 jaar en slechts 10 wedstrijden eredivisie en 28 in de KKD.
Ik snap dat niet zo goed, mar zijn zaakwaarnemer zal het wel beter weten.
alles draait om geld Bankzitter en zeker bij zaakwaarnemers  :y

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 27, 2024, 16:14:07
Sylla wil toch zelf weg

Prima, maar dan kun je hem zelf er nog wel bij willen houden toch?

michello

Ik zou verder kijken voor de linksback. Haalt niet een constant niveau en doet soms merkwaardige dingen. Denk ook dat hij op z?n top zit, de rek is er wel uit. Is prima als tweede keus maar dat accepteert hij vast niet.

Bernardo

Sylla heeft dit seizoen toch geen fantastische indruk gemaakt en denk ook niet dat hij nog veel beter word dan dit. Aangezien Poll nog een doorlopend contract heeft, zal hij de backup back wel worden en zal er een goede nieuwe moeten komen.

Galdiano

#79
Poll is gehuurd van Almere. En zal verwacht ik gewoon einde verhaal zijn.

Edit:
Lees nu 1 jaar gehuurd, en 1 jaar onder contract. Ach als tweede man is het prima.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bernardo op maart 28, 2024, 08:46:38
Sylla heeft dit seizoen toch geen fantastische indruk gemaakt en denk ook niet dat hij nog veel beter word dan dit. Aangezien Poll nog een doorlopend contract heeft, zal hij de backup back wel worden en zal er een goede nieuwe moeten komen.

Juist :thumbsup

We gaan er hier toch niet wakker van liggen dat Sylla weggaat?!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Sakas

Toch staat het aanvallend wel beter met hem dan met Poll, maar verdedigend is Poll weer iets beter is mijn mening.
Bangura ging altijd full speed terug bij bal verlies, Sylla hobbelt weer mee terug.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 28, 2024, 09:42:06
Juist :thumbsup

We gaan er hier toch niet wakker van liggen dat Sylla weggaat?!

dat niet maar zie hem graag spelen liever nog als half of buiten
is vrij snel en passeerd makkelijk een mannetje.was afgelopen
zaterdag de gevaarlijkste man samen met balk.

Grijskijkert

Cambuur met vijf verdedigers op jacht naar play-offs: 'Voor nu voelt dit goed'
12.10 uur,
Vandaag

Door Bart Kruijt
Geheel tegen zijn principes in is Henk de Jong bij SC Cambuur met vijf man achterin gaan spelen. Verdediger Leon Bergsma (27) hoopt dat dit de manier is om de play-offs te halen.

Hoe is er gereageerd op het ge?ntroduceerde 5-3-2-systeem?

?Het is goed ontvangen door de groep. We hadden net vier wedstrijden op rij verloren en daardoor was het vertrouwen een beetje verdwenen. Als je dan iets anders gaat doen, met iets meer defensieve zekerheid, kan dat je zeker iets opleveren. De eerste keer met dit systeem pakten we direct drie punten en hielden we de nul, dan komt er weer wat geloof in de ploeg.'

'Vervolgens lukte dat tegen FC Eindhoven weer. Het gevoel over de systeemverandering is daarom wel goed. Je kan het een 5-3-2 noemen, maar onze backs staan best hoog. Wel is het zo dat je met drie centrale verdedigers wat meer de restverdediging kan bewaken. Daardoor komen we in minder grote afstanden terecht dan wanneer we soms geslacht werden in een 4-3-3.?

Werd hier al langer over gesproken?


?We zijn natuurlijk wel al langer aan het kijken naar hoe we minder tegengoals zouden kunnen krijgen. Tegen NEC, in de halve finale van de beker, hebben we eerder geprobeerd om het heel compact te houden en er af en toe uit te komen met de counter. Dat kwam wel aardig tot uiting, en daarom hebben we daarna ook in de competitie tegen Jong PSV zo gespeeld, maar dat zit toch niet helemaal in de aard van onze trainer. Die vindt dat niks: die heeft liever dat we verliezen met volle bak druk zetten dan dat we heel ver inzakken. Daar stapten we dus al snel weer van af.'

'Er zijn ook wel wat andere oplossingen gezocht, maar na de nederlaag tegen Jong AZ is pas voor het eerst het plan voor vijf verdedigers opgegooid. We waren duidelijk te kwetsbaar in een 4-3-3, er moest gewoon wat gebeuren. En voor nu voelt dit goed.?

Is het voor jou teleurstellend dat jullie na de degradatie alle zeilen moeten bijzetten om de play-offs te halen en nooit hebben meegespeeld om directe promotie?

?Zeker niet, dit viel wel een beetje te verwachten. Ik had wel verwacht dat we iets hoger zouden staan, dat we de play-offs vrij gemakkelijk zouden halen, maar ik wist wel dat we niet om de bovenste twee plekken zouden meedoen. Daarvoor hebben we in de afgelopen zomer te veel kwaliteit en ervaring ingeleverd.'

'We hebben nu een mannetje of vijftien/zestien die het eerste elftal vormen, de rest is aangevuld met jeugd. Die jongens doen het goed, dat zie je ook aan Jong Cambuur, maar dan kun je niet verwachten dat je om de titel mee gaat spelen. W?l hebben we een leuke ploeg voor de play-offs, en daarin kan dan weer van alles gebeuren. De laatste jaren is het vaak genoeg gebeurd dat een middenmoter opeens promoveert, dus waarom niet??

Hoe kijk je naar jouw eigen toekomst?

?In mijn loopbaan heb ik steeds om de twee jaar een andere club gehad en ik ben nu 27, dus misschien is komende zomer wel een mooi moment om weer de stap naar het buitenland te maken. Ik heb eerder bij FC Aarau gespeeld, in Zwitserland, en dat is een hele mooie tijd geweest. Tachtig wedstrijden in twee jaar, goed gespeeld en geleefd in een prachtig land, waar mijn vriendin en ik het erg naar ons zin hadden. Zo?n soort land zou wel weer bij me passen. Mocht dat er deze zomer niet van komen, dan wellicht volgend jaar, wanneer mijn contract hier afloopt. Het is in ieder geval mijn ambitie om nog eens naar het buitenland te gaan.?

Volgende week is de bekerfinale. Hou je de tv dan bewust uit?

?Oh, nee hoor, daar kan ik gewoon naar kijken. Het is natuurlijk heel jammer dat we daar zelf niet in staan, we zijn er erg dichtbij geweest, maar NEC is gewoon een goede ploeg en daar kun je van verliezen. Dat heb ik inmiddels wel verwerkt. Het zou wel mooi zijn als NEC de beker pakt. Dan kunnen we in ieder geval zeggen dat we zijn uitgeschakeld door de uiteindelijke winnaar.?
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

als je zo speelt tegen j ajax heb je weinig kans denk ik

Grijskijkert

Wel duidelijk wie er vertrekken, Uldrikis, Breij, Tol, Sylla, de Koe, v/d Meer, Wormgoor, Anello, Minnema en wie weg mogen, van Mullem, v/d Water, van Osch, El Hilali en zullen wel 1 of 2 verkocht worden (o.a. Smit).
IN HENK WE TRUST!!!

oost

Citaat van: Grijskijkert op mei 11, 2024, 11:28:22
Wel duidelijk wie er vertrekken, Uldrikis, Breij, Tol, Sylla, de Koe, v/d Meer, Wormgoor, Anello, Minnema en wie weg mogen, van Mullem, v/d Water, van Osch, El Hilali en zullen wel 1 of 2 verkocht worden (o.a. Smit).

Zou hele fijne zijn als 80% van dit Lijstje vertrekt.
Elke bod op Smit accepteren, drikes proberen te behouden. Voor de rest allemaal Cambuur onwaardig  :rodekaart

Grijskijkert

Citaat van: oost op mei 11, 2024, 11:33:54
Zou hele fijne zijn als 80% van dit Lijstje vertrekt.
Elke bod op Smit accepteren, drikes proberen te behouden. Voor de rest allemaal Cambuur onwaardig  :rodekaart
Blijft niet, wil zelf weg net als Breij!
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Man of 20 al onder contract voor komend seizoen, moet heeeeeel wat gebeuren

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op mei 11, 2024, 11:28:22
El Hilali

Weet je hier ook meer over: Wil weg/moet weg? Zien ze het niet meer in hem zitten qua kwaliteit? Of heimwee oid?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021