Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fedde de Jong

Gestart door Huizen, juni 20, 2023, 19:06:23

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op augustus 07, 2025, 10:05:03
als jij en Gabster hier al langer zouden komen zou je ook weten wie er zeer vaak betrouwbare info hebben.

Vertrouw maar wat meer op
Sonnema, Denistel, Richard of R.H Derkx.
Ook Oud Cambuur vaak zinnige info.

Dat het jullie niet altijd past is een heel ander verhaal.
Welke oud-forum-ganger kwam ook alweer uit Zevenaar? :zweep

Holwerd voor Cambuur

Verwarrend hoor, al die forummers met dubbele/nieuwe gebruikersnamen  ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Derkx R.H.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 07, 2025, 10:20:15
Verwarrend hoor, al die forummers met dubbele/nieuwe gebruikersnamen  ;)
Erg lastig inderdaad...oww wacht kuch ::)..verwarrend of toch niet. 8)

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 07, 2025, 10:15:04
Welke oud-forum-ganger kwam ook alweer uit Zevenaar? :zweep
Mijn grote vriend Koos :_schater

Gabster

Citaat van: Bankzitter op augustus 07, 2025, 10:00:19
Zijn rugnummer is niet ingepikt. Zijn rugnummer kwam vrij nadat hij uit de selectie is gezet door Lambooij.
Hopelijk komt het salaris snel vrij zodat we daar rugnummer 4 of 5 van kunnen betalen.

Incorrect. Volgends publieke informatie had Fedde nummer 10 per contract.
Diemers zegt in de video dat er tijdens zijn onderhandelingen / Maar zekers nadat Hij bij Cambuur is gearriveerd dat de vraag is voorgelegd aan Fedde om nummer tier te ?ruilen?. En dat na verloop van tijd, omdat Fedde blijkbaar niet mee Wilde werken, er een situatie is ontstaan.

Wat er verder allemaal speelde is niet bekend gemaakt.
In Henk we trust!

Gabster

Citaat van: zeewolde op augustus 07, 2025, 10:05:03
als jij en Gabster hier al langer zouden komen zou je ook weten wie er zeer vaak betrouwbare info hebben.

Vertrouw maar wat meer op
Sonnema, Denistel, Richard of R.H Derkx.
Ook Oud Cambuur vaak zinnige info.

Dat het jullieniet altijd past is een heel ander verhaal.

Een verhaal heeft altijd 2 kanten.
Op basis van hun ?bronnen? Staan zij er niet neutral in.
Iemand kan ook zeggen dat de bronnen een bepaalde kant van het verhaal willen pushen naarbuiten toe, voor hun eigen doelen. Zolang ik niet weet wie die bronnen zijn moet ik hun met een Korrel zout nemen.
In Henk we trust!

Bankzitter

Citaat van: Gabster op augustus 07, 2025, 23:13:34
Incorrect. Volgends publieke informatie had Fedde nummer 10 per contract.
Diemers zegt in de video dat er tijdens zijn onderhandelingen / Maar zekers nadat Hij bij Cambuur is gearriveerd dat de vraag is voorgelegd aan Fedde om nummer tier te ?ruilen?. En dat na verloop van tijd, omdat Fedde blijkbaar niet mee Wilde werken, er een situatie is ontstaan.

Wat er verder allemaal speelde is niet bekend gemaakt.

Ja Lambooij zijn Diemers zijn dikke vrienden. Als Diemers 10 wil, dan regelt Lambooij dat gewoon even en dat het maandelijks duizenden euro?s kost, maakt hem niet uit.
En Henk rn de andere spelers zeggen er ook niets van.

Geloof je dit zelf?

Cor

Alles is wel erg suggestief. De mannen van de Sportcast roepen iets en doen er dan lacherig het zwijgen toe. De insiders roepen iets, maar blijven ook geheimzinnig. De medestanders suggereren iets, zonder enige onderbouwing. Het lijkt hier Den Haag wel.

Wees gewoon transparant of gooi een slot op dit topic.

Oud Cambuur

Het is zo transparant als wat zijn medespelers willen hem er niet meer bij hebben en hoe en wat doet er niet toe voor ons toch is een duidelijk statement. Dat hij een goed contract nog heeft voor 1 jaar en dat hij dat geld niet zomaar opgeeft is zijn keuze. Gewoon een slotje op dit draadje

Leovardia

Citaat van: Cor op augustus 08, 2025, 10:42:10
Alles is wel erg suggestief. De mannen van de Sportcast roepen iets en doen er dan lacherig het zwijgen toe. De insiders roepen iets, maar blijven ook geheimzinnig. De medestanders suggereren iets, zonder enige onderbouwing. Het lijkt hier Den Haag wel.

Wees gewoon transparant of gooi een slot op dit topic.

Eens Cor
Kent skele juh.

Cor

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 08, 2025, 10:46:19
Het is zo transparant als wat zijn medespelers willen hem er niet meer bij hebben en hoe en wat doet er niet toe voor ons toch is een duidelijk statement. Dat hij een goed contract nog heeft voor 1 jaar en dat hij dat geld niet zomaar opgeeft is zijn keuze. Gewoon een slotje op dit draadje

Welke spelers hebben dat gezegd en waar staat dat? Waarmee ik niet zeg dat ik je niet geloof.

Korezev

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 07, 2025, 10:15:04
Welke oud-forum-ganger kwam ook alweer uit Zevenaar? :zweep
De waarheid is soms hard, ik zeg dat informatie op basis van informanten geen informatie is. Zeg waar het weg komt en anders ben je niet betrouwbaar iemand die iets de werelsd in helpt wat eigenlijk niet mag.
In elk geval een mooie vrijdagavond en de groeten uit het mooie Gelderse

Oud Cambuur

Citaat van: Cor op augustus 08, 2025, 11:52:56
Welke spelers hebben dat gezegd en waar staat dat? Waarmee ik niet zeg dat ik je niet geloof.
Het gaat om een disciplinaire maatregel, omdat er wat is gebeurd in de selectie. Technisch manager Lars Lambooij van Cambuur wil daar echter niets over zeggen. Zo is het in de pers neergezet en als je ook de betrokkenen er naar vraagt krijg je als antwoord dat is een gepasseerd station.

Lore

Dus zowel Fedde als Cambuur willen er niets over zeggen. Hun goed recht en beter voor alle partijen. Zullen wij dan ook op houden met het speculeren?

Bernardo

Gewoon een slotje, gaat toch niet meer voor Cambuur spelen.