Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fedde de Jong

Gestart door Huizen, juni 20, 2023, 19:06:23

Vorige topic - Volgende topic

Gabster

Edsjescc, ze Gaven hem rugnummer 10.

De symboliek daarvan binnen het betaald voetbal is bekend.
Aanvoerder, onderdeel van AZ jeugd team dat hoogst Haalbare haalt.
In zijn vrij tijd zelfstanding trainen, gemotiveerde jongen.

Vlampiep het Helemaal gelijk, Fedde gaat het ergens Andere stukken beter doen.
Mijn inziens is dat Hij gewoon slachtoffer geworden is van een politiek spelletje.
In Henk we trust!

EdsjeSCC

We zullen het zien, over 5 jaar ben ik eventueel de eerste die toegeeft dat ik het verkeerd zag ;)

Bankzitter

Hij heeft 60 wedstrijden de kans gehad en te weinig progressie.
Het houdt een keer op.

Best kans dat ?ie het elders wel redt maar hier is het klaar.

Noordcambuur

Er zijn genoeg spelers de zijn vertrokken bij Cambuur die het beter doen bij hun nieuwe club.
Maar er zijn ook wel een paar die bij hun nieuwe club door de mand vallen.

oost

Citaat van: zeewolde op april 17, 2025, 12:45:30
geen middenvelder?

Diemers, Souren, Kieftenbelt, Nartey, de Leeuw, R?lke


Noem het maar geen middenvelders...

Je noemt nu basis spelers.
Maar rolke vind ik echt niet beter dan de jong en  De Leeuw vind ik zelfs een stuk minder.
Kieftenbelt is het alternatief voor Souren.
Maar voor diemers en Nartey heb je eigelijk geen vervangers voor. Dus beter geformuleerd.
Op de bank hebben wij eigenlijk geen middenvelders zitten die je kan brengen.

Noordcambuur

Wat gaat er met Fedde de Jong gaat via de achterdeur eruit?


DeBruyne

Weten we inmiddels al wat er met hem is gebeurd?

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op mei 18, 2025, 14:54:15
Wat gaat er met Fedde de Jong gaat via de achterdeur eruit?
Is ook geen afscheid van genomen toch?

NRG

Citaat van: DeBruyne op mei 18, 2025, 16:45:56
Weten we inmiddels al wat er met hem is gebeurd?


Denk niet dat ze nog iets daarover naar buiten gaan brengen. Maar dat er iets gebeurd is staat wel vast.

Bernardo

Citaat van: Specuveter op mei 18, 2025, 16:47:18
Is ook geen afscheid van genomen toch?

Zou ook raar zijn, heeft nog doorlopend contract.

Johan-12

Citaat van: Bernardo op mei 18, 2025, 17:42:31
Zou ook raar zijn, heeft nog doorlopend contract.
De enige speler die dit seizoen een corner heeft genomen waar een goal uit kwam? (Ado uit , beker)

denistel

Citaat van: Bernardo op mei 18, 2025, 17:42:31
Zou ook raar zijn, heeft nog doorlopend contract.

speelt ook gewoon bij o 21

Arno A

Citaat van: denistel op mei 22, 2025, 22:06:41
speelt ook gewoon bij o 21

ja kan gewoon nog meedoen . tot op heden geen competitie gespeeld toch? ik kan er niks van terugvinden.


denistel

Citaat van: Arno A op mei 23, 2025, 10:14:28
ja kan gewoon nog meedoen . tot op heden geen competitie gespeeld toch? ik kan er niks van terugvinden.

klopt alleen oefen wedstrijden, verder zullen we  hem ook niet meer in
een cambuur shirt zien.

Arno A

komt uit Uitgeest. Niet zo ver van Volendam en anders Telstar of AZ. Meerdink en Goes waren ploeggenoten bij Europees succes.
Speelde op tien op een vijfmansmiddenveld. Andere basisspelers spelen al in btl comp.

Moest rechtsback spelen in AZ 1. Te weinig fysiek voor eredivisie als middenvelder. Payne was ook Jong AZ speler via HFC nu een hele goede rechtsback bij Volendam. En contract tot 2028. Hadden we wel kunnen gebruiken als linksback afwisselend met Galvez ( linkermiddenvelder van origine maar ook te licht voor de Premier League)

Tsja ... levert geen euro meer op voor de ( niet zo volle ) kas. Wat scheelt het een paar ton hadden ze hem nu verkocht?  8P