Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fedde de Jong

Gestart door Huizen, juni 20, 2023, 19:06:23

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

Citaat van: Bankzitter op maart 25, 2025, 19:38:52
De besten spelen en als een speler niet in de basis staat dan moet 'ie in de spiegel kijken.
Balk is een mooi voorbeeld van een probleemkind dat nu een onomstreden basisspeler is. Dat heeft 'ie zelf afgedwongen met zijn doorzettingsvermogen. En Galvez heeft zoveel kwaliteit dat 'ie ook in de basis is gekomen.

Bij Fedde de Jong heb ik nooit de echte killersmentaliteit kunnen ontdekken en ook niet een surplus aan kwaliteit waardoor hij in de basis zou horen. Voor mij was het wel duidelijk dat die volgend seizoen exit was... alleen wat eerder nu. Lambooij is niet van het pappen en nathouden.

Het is ook bijzonder dat zo'n speler, met genoeg vrije tijd lijkt me, nog een lichaam van een brugklasser heeft. Beetje investeren in je carri?re en sportschool pakken ofzo :-)

oost

Zo zonde dat hij kan voetballen weet iedereen.
Alleen hij is fysiek zo zwak en er zit weinig pit in die jongen. Dan wordt kkd en veel andere competities lastig om je staande te houden. Helaas voor hem is hij voetballend niet goed genoeg om uit de duels te blijven.

zeewolde

Ik las iets over ruzie met andere spelers?

Zal dan wel om een slappe instelling gaan.

Bankzitter

Nou als je aanvoerder je rugnummer 10 overneemt, dan is dat wel een trap na.
Dus geen rare gedachte dat er wat tussen de spelers is voorgevallen.

Gabster

#139
Citaat van: Bankzitter op maart 28, 2025, 21:04:07
Nou als je aanvoerder je rugnummer 10 overneemt, dan is dat wel een trap na.
Dus geen rare gedachte dat er wat tussen de spelers is voorgevallen.


Precies, het lijkt erop dat Mark Diemers verantwoordelijk is voor Fedde zijn situatie.
Mark geeft ?dit nu ook toe? in de video van vandaag. Fedde is gewoon onder druk gezet en vandaar uit buiten de groep geduwd omdat Mark zijn nummer 10 Wilde hebben.
Dat is wel een slechte actie van een aanvoerder, Hij en Cambuur hadden gewoon het contract moeten respecteren.

Daarnaast is men Fedde gaan zwart maken naar de supporters toe, terwijl het Mark zijn ego was die dit veroorzaakte.

Ik wens Fedde veel voorspoed toe en hoop dat Hij een Mooie club vind.
In Henk we trust!

mark1989

Citaat van: Gabster op april 04, 2025, 16:34:25

Precies, het lijkt erop dat Mark Diemers verantwoordelijk is voor Fedde zijn situatie.
Mark geeft ?dit nu ook toe? in de video van vandaag. Fedde is gewoon onder druk gezet en vandaar uit buiten de groep geduwd omdat Mark zijn nummer 10 Wilde hebben.
Dat is wel een slechte actie van een aanvoerder, Hij en Cambuur hadden gewoon het contract moeten respecteren.

Daarnaast is men Fedde gaan zwart maken naar de supporters toe, terwijl het Mark zijn ego was die dit veroorzaakte.

Ik wens Fedde veel voorspoed toe en hoop dat Hij een Mooie club vind.

Je creeert nu wel een verhaal dat misschien helemaal niet klopt. Er scheen iets te spelen tussen spelers. Maar wij weten niet met welke spelers dit is.
We weten alleen dat Mark nummer 10 heeft gevraagd toen Fedde uit de selectie is gezet. En dat was voor de rest van het seizoen dus nummer 10 was beschikbaar.

ik kan me overigens wel voorstellen dat Mark Diemers zich irriteert als iemand met nummer 10 rondloopt, maar niks laat zien en ook op de training de kantjes eraf loopt.
Maar zoals ik zei dit is enkel gissen.




Andy King

Citaat van: Gabster op april 04, 2025, 16:34:25

Precies, het lijkt erop dat Mark Diemers verantwoordelijk is voor Fedde zijn situatie.
Mark geeft ?dit nu ook toe? in de video van vandaag. Fedde is gewoon onder druk gezet en vandaar uit buiten de groep geduwd omdat Mark zijn nummer 10 Wilde hebben.
Dat is wel een slechte actie van een aanvoerder, Hij en Cambuur hadden gewoon het contract moeten respecteren.

Daarnaast is men Fedde gaan zwart maken naar de supporters toe, terwijl het Mark zijn ego was die dit veroorzaakte.

Ik wens Fedde veel voorspoed toe en hoop dat Hij een Mooie club vind.

Wat een flauwekul!

Gabster

#142
Lees & Kijk het allemaal nog Maar eens na, Mark had deze wens al voordat Hij bij Cambuur tekende.
Mark geeft ook in de video aan dat Hij gedurende het seizoen Fedde verschillende keren heeft gevraagd.

Maar je kunt het ook niet willen zien, dat is aan jouw.
In Henk we trust!

Marc S

Of je ziet dingen die er helemaal niet zijn, dat is aan jouw.

mark1989

Citaat van: Gabster op april 04, 2025, 17:16:44
Lees & Kijk het allemaal nog Maar eens na, Mark had deze wens al voordat Hij bij Cambuur tekende.
Mark geeft ook in de video aan dat Hij gedurende het seizoen Fedde verschillende keren heeft gevraagd.

Maar je kunt het ook niet willen zien, dat is aan jouw.

Hij zegt in het interview niet dat hij Fedde verschillende keren heeft gevraagd. Misschien het interview nog eens goed afluisteren.

Bankzitter

Ik heb een heel ander vermoeden maar het is puur speculatie. Ik denk dat Fedde op een of andere manier iemand heeft genaait en zichzelf onmogelijk gemaakt heeft binnen de groep. Nogmaals, geen enkel bewijs, puur een gevoel,

gobo

Citaat van: Bankzitter op april 04, 2025, 19:17:37
Ik heb een heel ander vermoeden maar het is puur speculatie. Ik denk dat Fedde op een of andere manier iemand heeft genaait en zichzelf onmogelijk gemaakt heeft binnen de groep. Nogmaals, geen enkel bewijs, puur een gevoel,
Jij zegt tenminste nog dat het om een gevoel gaat.
Kun je Gabster niet van betichten. Die heeft namelijk de wijsheid in pacht...
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Dreet

Citaat van: Gabster op april 04, 2025, 16:34:25

Precies, het lijkt erop dat Mark Diemers verantwoordelijk is voor Fedde zijn situatie.
Mark geeft ?dit nu ook toe? in de video van vandaag. Fedde is gewoon onder druk gezet en vandaar uit buiten de groep geduwd omdat Mark zijn nummer 10 Wilde hebben.
Dat is wel een slechte actie van een aanvoerder, Hij en Cambuur hadden gewoon het contract moeten respecteren.

Daarnaast is men Fedde gaan zwart maken naar de supporters toe, terwijl het Mark zijn ego was die dit veroorzaakte.

Ik wens Fedde veel voorspoed toe en hoop dat Hij een Mooie club vind.
Eerlijk is eerlijk: een betere complottheorie gaat dit jaar niet meer voorbijkomen dacht ik zo.

papier

Citaat van: Dreet op april 05, 2025, 11:44:40
Eerlijk is eerlijk: een betere complottheorie gaat dit jaar niet meer voorbijkomen dacht ik zo.

Heb zelfs begrepen dat het bepalende groepje een aantal jongedames heeft ingehuurd om De Jong te verleiden om hem vervolgens te kunnen chanteren!!!

Gabster

#149
Citaat van: Dreet op april 05, 2025, 11:44:40
Eerlijk is eerlijk: een betere complottheorie gaat dit jaar niet meer voorbijkomen dacht ik zo.
r

Ah de gebruikelijke Handelswijze, Kijk ik niet van op.

In September verdedigde ik Henk en waren het de gebruikelijke negatievelingen die Henk Weg Wilde hebben en mij voor gek verklaarden. En nu zijn we in April en zijn mijn woorden uitgekomen en Staan we 5e. Cambuur speelt voor promotie en gaat de na-competitie in.

Advies: lees de Onderwerpen Fedde de Jong & Mark Diemers. Kijk naar de videos en luister goed.
Wie had er belang bij om de nummer 10 te dragen? En, wie droeg nummer 10?
De waarheid zullen wij wellicht ooit vanuit de Eerste hand te weten te komen, mijn vermoeden is ( ?het lijkt erop?)  dat het met Mark zijn wens te maken had.
Soms worden werknemers een bedrijf uitgewerkt mbv een tweede of derde reden omdat men de werknemer niet kan overtuigen met reden #1.





In Henk we trust!