Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fedde de Jong

Gestart door Huizen, juni 20, 2023, 19:06:23

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: michello op maart 25, 2025, 13:25:23
Typisch zo?n speler uit de AZ jeugd waar alles altijd voor de wind is gegaan. Bijna alle oranje jeugd elftallen doorlopen, veel lof de afgelopen jaren. Als het dan eens tegenzit en niet naar t zin gaat, gaat de kop hangen en worden er domme dingen gedaan.
Zonde, maar op zo?n manier gaat hij het niet redden, schop onder z?n reet en laat dit een les zijn bij zijn volgende club, zal wel Emmen o.i.d. worden.

nou typisch een voorbeeld van een speler uit de AZ jeugd zou ik hem niet noemen want
wat daar tegenwoordig allemaal speelt zijn gewoon goede sterke spelers en sterk is
hij zeker niet en heeft daar mi ook niks aan gedaan spelen in de kkd kan niet alleen
op techniek en dat probeerde hij wel.staalde helemaal niks uit niet binnen de lijnen
en er buiten ook niet.veel succes verder waar je ook maar gaat.

NRG

Citaat van: upweer op maart 25, 2025, 12:10:40
:rodekaart

Fedde heeft een vertrekwens en wij willen de laatste fase van het seizoen in gaan met jongens die graag willen", zegt Lambooij. "Daarom hebben we besloten dat Fedde gaat meetrainen bij de onder 21.

Die vertrekwens heeft hij dus kenbaar gemaakt op een niet al te slimme manier. :0=


Hij is natuurlijk niet uit de selectie gezet omdat hij te kennen heeft gegeven aan het einde van het seizoen te willen vertrekken. Er is echt wel wat gebeurd. Logisch dat Cambuur dit om privacy redenen niet naar buiten brengt.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op maart 25, 2025, 12:38:46
dus jij kent Fedde wel goed en zit ook bij hem in de kleedkamer? Niet te snel oordelen, niet positief en niet negatief. Cambuur doet dit niet voor NIKS.
Als een speler langere tijd geen basisplaats heeft en hij  aangeeft te willen vertrekken lijkt mij bij Fedde een normale situatie gelet op zijn leeftijd.
Zo te lezen weet jij dan wel van de hoed en de rand en denkt Fedde beter te kennen. Het is momenteel een beetje trendy dat een technisch manager/directeur spelers uit de selectie wil houden omdat zij aangeven een vetrek wens te hebben.


sunderland

Citaat van: Vlampiep op maart 25, 2025, 16:34:10
Als een speler langere tijd geen basisplaats heeft en hij  aangeeft te willen vertrekken lijkt mij bij Fedde een normale situatie gelet op zijn leeftijd.
Zo te lezen weet jij dan wel van de hoed en de rand en denkt Fedde beter te kennen. Het is momenteel een beetje trendy dat een technisch manager/directeur spelers uit de selectie wil houden omdat zij aangeven een vetrek wens te hebben.
trek je weer een conclusie

Trainert!

tot ziens, missen we niks aan.

upweer

Prima toch?
Lekker de boel weer op scherp zetten, contracten lopen bijna af of worden deze periode verlengd.
Niemand wil er nu slecht opstaan.

Ik speculeer... maar zie het ook als een statement.

mark1989

Citaat van: upweer op maart 25, 2025, 18:32:57
Prima toch?
Lekker de boel weer op scherp zetten, contracten lopen bijna af of worden deze periode verlengd.
Niemand wil er nu slecht opstaan.

Ik speculeer... maar zie het ook als een statement.

Ik denk dat Cambuur inderdaad wel duidelijk wil maken wat er verwacht wordt. maar ik vermoed wel dat er een goede reden voor is. En dat men hier niet lichtzinnig een beslissing heeft genomen. Er zal wel echt is gebeurd zijn.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op maart 25, 2025, 17:49:11
trek je weer een conclusie
Must dien eigen posts us naleze. Dou doest andes niks dan conclusies trekke.
En ja uut dien posts trek ik de conclusie dast stou altied graag dien geliek hewwe wist. Nou fan mij mag ut hoor, dou dien geliek en ik de kennis.

PePe

Het kan verkeren, nog niet zo lang geleden zei Fedde dat hij hier bij Cambuur op zijn plek was.
Gezien de huidige speelminuten, begrijp ik deze omslag wel.

Dreet

Citaat van: mark1989 op maart 25, 2025, 18:42:41
Ik denk dat Cambuur inderdaad wel duidelijk wil maken wat er verwacht wordt. maar ik vermoed wel dat er een goede reden voor is. En dat men hier niet lichtzinnig een beslissing heeft genomen. Er zal wel echt is gebeurd zijn.
Kan toch bijna niet anders? De laatste die teruggezet werd naar de beloften was uiteraard Van der Water. Daarvoor Justin Matthieu. Die ging toch op stap voor een wedstrijd?

Bankzitter

De besten spelen en als een speler niet in de basis staat dan moet 'ie in de spiegel kijken.
Balk is een mooi voorbeeld van een probleemkind dat nu een onomstreden basisspeler is. Dat heeft 'ie zelf afgedwongen met zijn doorzettingsvermogen. En Galvez heeft zoveel kwaliteit dat 'ie ook in de basis is gekomen.

Bij Fedde de Jong heb ik nooit de echte killersmentaliteit kunnen ontdekken en ook niet een surplus aan kwaliteit waardoor hij in de basis zou horen. Voor mij was het wel duidelijk dat die volgend seizoen exit was... alleen wat eerder nu. Lambooij is niet van het pappen en nathouden.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op maart 25, 2025, 18:43:54
Must dien eigen posts us naleze. Dou doest andes niks dan conclusies trekke.
En ja uut dien posts trek ik de conclusie dast stou altied graag dien geliek hewwe wist. Nou fan mij mag ut hoor, dou dien geliek en ik de kennis.
haha dankjewel. Niet se fel juh. Geef alleen aan dat het nog niet bekend is waarom en dat het niet om niks is want nu krijg je juist reuring wat je niet wilt in deze fase .

sunderland

Citaat van: Bankzitter op maart 25, 2025, 19:38:52
De besten spelen en als een speler niet in de basis staat dan moet 'ie in de spiegel kijken.
Balk is een mooi voorbeeld van een probleemkind dat nu een onomstreden basisspeler is. Dat heeft 'ie zelf afgedwongen met zijn doorzettingsvermogen. En Galvez heeft zoveel kwaliteit dat 'ie ook in de basis is gekomen.

Bij Fedde de Jong heb ik nooit de echte killersmentaliteit kunnen ontdekken en ook niet een surplus aan kwaliteit waardoor hij in de basis zou horen. Voor mij was het wel duidelijk dat die volgend seizoen exit was... alleen wat eerder nu. Lambooij is niet van het pappen en nathouden.
kan mij ook maar 2 wedstrijden herinneren waar hij echt goed was. NEC thuis en NAC uit .

denistel

net gescoord voor de o 21 tegen ACV

upweer

Citaat van: denistel op maart 25, 2025, 20:57:35
net gescoord voor de o 21 tegen ACV

Vrijdag terughalen dus haha _O_