Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fedde de Jong

Gestart door Huizen, juni 20, 2023, 19:06:23

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Lijkt mij nou ook niet een jongen die gekke fratsen uithaalt.
Heel apart inderdaad.

michello

Zat de laatste twee wedstrijden niet bij de selectie. Is hij niet geblesseerd?

fred

Citaat van: michello op maart 24, 2025, 21:17:23
Zat de laatste twee wedstrijden niet bij de selectie. Is hij niet geblesseerd?
Disciplinair geschorst. Zien we niet meer in het eerste. Aldus Andor.

upweer

Citaat van: fred op maart 24, 2025, 21:44:17
Disciplinair geschorst. Zien we niet meer in het eerste. Aldus Andor.

Dat zei ik al  8P

upweer

Citaat van: fred op maart 24, 2025, 21:44:17
Disciplinair geschorst. Zien we niet meer in het eerste. Aldus Andor.

Maar de reden ben ik wel benieuwd naar

De Gast

Ontevreden natuurlijk. Ging toch al naar de exit. Mooi naar TOP Oss ofzo.

Huizen

Sneu verhaal. Kwam binnen met veel potentie (goed gedaan bij AZ, zelfs een plek Jong Oranje) maar is vrij snel weggezakt en heeft zeer weinig laten zien in het geel-blauw. Veel meer van verwacht. Persoonlijk vond ik zijn houding vorig jaar stuitend. Wat mij bijstaat is dat hij bij Jong Ajax uit na de match lachend langs het veld stond terwijl we daar volgens mij onze laatste kans op play-offs hadden. Benieuwd wat er aan de hand is, terugzetten naar Jong doe je niet zomaar.

sunderland

Citaat van: Bussum op maart 25, 2025, 10:19:22
Sneu verhaal. Kwam binnen met veel potentie (goed gedaan bij AZ, zelfs een plek Jong Oranje) maar is vrij snel weggezakt en heeft zeer weinig laten zien in het geel-blauw. Veel meer van verwacht. Persoonlijk vond ik zijn houding vorig jaar stuitend. Wat mij bijstaat is dat hij bij Jong Ajax uit na de match lachend langs het veld stond terwijl we daar volgens mij onze laatste kans op play-offs hadden. Benieuwd wat er aan de hand is, terugzetten naar Jong doe je niet zomaar.
dat doe je niet zomaar als club. Dat geeft juist onrust. Heeft erg weinig gebracht terwijl hij in mijn ogen veel potentie heeft. Als er ook maar iets fysiek was dan was hij helemaal niks

Leovardia

Citaat van: Bussum op maart 25, 2025, 10:19:22
Persoonlijk vond ik zijn houding vorig jaar stuitend. Wat mij bijstaat is dat hij bij Jong Ajax uit na de match lachend langs het veld stond terwijl we daar volgens mij onze laatste kans op play-offs hadden. Benieuwd wat er aan de hand is, terugzetten naar Jong doe je niet zomaar.

De spijker op sien hasses seun. Ik ben dat oek nog niet vergeten, bizar was dat!!!
Kent skele juh.

Vlampiep

Fedde de Jong was een talent en dat talent is hoe je het wendt of keert om zeep geholpen. Fedde ken ik als een redelijk bescheiden jongen die ook niet als lastig en vervelend kan worden beschouwd. En ja wat nu aangehaald wordt na de wedstrijd tegen J Ajax , slaat nergens op. Als je soms Henk hoort in zijn voor of na beschouwing, had die ook op non-actief moeten staan.

upweer

 :rodekaart

Fedde heeft een vertrekwens en wij willen de laatste fase van het seizoen in gaan met jongens die graag willen", zegt Lambooij. "Daarom hebben we besloten dat Fedde gaat meetrainen bij de onder 21.

Die vertrekwens heeft hij dus kenbaar gemaakt op een niet al te slimme manier. :0=

mark1989

En Cambuur is een bescheiden en nette club die niet zomaar spelers uit de selectie zet. Zolang hij bij Cambuur onder contract staat zal hij 100% inzet moeten leveren. of hij nou op de bank zit of speelt. Ik snap heel goed dat hij erg teleurgesteld is over het aantal speelminuten. Maar hij brengt in mijn ogen te weinig om een basisplek op te offeren. Er zijn overigens meer spelers die meer speeltijd verdienen. Er kunnen alleen maar 11 in het veld staan.

Ik denk dat er wel meer is gebeurd dan alleen een vertrekwens kenbaar gemaakt hebben.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op maart 25, 2025, 11:27:10
Fedde de Jong was een talent en dat talent is hoe je het wendt of keert om zeep geholpen. Fedde ken ik als een redelijk bescheiden jongen die ook niet als lastig en vervelend kan worden beschouwd. En ja wat nu aangehaald wordt na de wedstrijd tegen J Ajax , slaat nergens op. Als je soms Henk hoort in zijn voor of na beschouwing, had die ook op non-actief moeten staan.
dus jij kent Fedde wel goed en zit ook bij hem in de kleedkamer? Niet te snel oordelen, niet positief en niet negatief. Cambuur doet dit niet voor NIKS.

666

Ik mocht hem altijd wel graag zien voetballen, alleen moet hij meer in de sportschool zitten.. in de duels echt een juffertje op dit moment. Jammer dat dit gebeurd wat de reden ook is, het is voor de beeldvorming altijd slecht voor de club en de persoon waarom het gaat.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

michello

Typisch zo?n speler uit de AZ jeugd waar alles altijd voor de wind is gegaan. Bijna alle oranje jeugd elftallen doorlopen, veel lof de afgelopen jaren. Als het dan eens tegenzit en niet naar t zin gaat, gaat de kop hangen en worden er domme dingen gedaan.
Zonde, maar op zo?n manier gaat hij het niet redden, schop onder z?n reet en laat dit een les zijn bij zijn volgende club, zal wel Emmen o.i.d. worden.