Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Yanick van Osch

Gestart door Huizen, mei 31, 2023, 16:23:07

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: denistel op mei 31, 2023, 18:01:15
ontwikkeld zich verder ook prima maar wordt gewoon 2e keeper.

Ja is toch ook prima, en als ie beter is dan de eerste keeper zien we het wel. Maar de roep om m nu als eerste keeper te benoemen is in mijn ogen een beetje overdreven

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

okkele

welkom yanick.
hopelijk een mooi seizoen bij de mooiste club in het noorden.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Stiens

Welkom  |:)

Ik hoop op veel clean sheets  |:) |:) |:)

papier

Citaat van: Bussum op mei 31, 2023, 16:27:55
Hier alvast wat beelden:

Ik zie hem veel ballen klaarleggen voor de spits van de tegenstander :P onze verdedigers moeten opletten

Bernardo

Reijnen heeft zijn komst bevestigd, tekent voor 3 seizoenen

Grijskijkert

SC Cambuur heeft doelman Yanick van Osch binnen: 'Een jongen die hier denk ik heel goed gaat passen'

Marissa de Jong ? Vandaag, 18:28 ? Sport

De eerste aanwinst van nieuwe technisch directeur Eti?nne Reijnen is binnen. Doelman Yanick van Osch komt transfervrij over van Fortuna Sittard en tekent een contract voor drie seizoenen bij SC Cambuur.
Van Osch kent trainer Sjors Ultee goed van diens tijd bij Fortuna Sittard. Onder Ultee was Van Osch de onbetwiste eerste keeper, na zijn ontslag werd Van Osch naar de bank verwezen en kwam Ivor Pandur onder de lat te staan.

Dat de eerste aanwinst binnen is, stemt Reijnen positief. ?De kop is eraf?, zegt hij. Maar er moet nog veel meer gebeuren. Veel spelers blijven er niet over, dus met alleen spelers die overblijven en jeugd redt Cambuur het niet. ?Al loopt er ook veel jeugd rond die in de voorbereiding de kans zal krijgen?, aldus Reijnen, die woensdag zijn eerste offici?le werkdag bij Cambuur had. ?Maar buiten dat heb ik links en rechts ook nog lijntjes lopen, want op bepaalde posities moet er zeker wat bij.?

Eti?nne Reijnen.

Nieuwe technisch directeur Eti?nne Reijnen weet dat er een flinke opdracht ligt bij SC Cambuur: 'Daar ligt zeker een grote uitdaging'
Lees dit artikel

Door inspanningen van Ultee en Reijnen heeft Van Osch uiteindelijk gekozen voor Cambuur. Reijnen: ?Daar zijn we echt heel blij mee, het is echt een goeie jongen en een jongen die hier denk ik heel goed gaat passen.?

Onder de lat heeft Cambuur verder Brett Minnema uit Workum onder contract staan. Hij maakte tegen Sparta in Rotterdam zijn offici?le debuut voor Cambuur, maar is niet de beoogde eerste doelman. Verder heeft Tyrick Bodak, tweede doelman van Jong PSV, de afgelopen tijd regelmatig meegetraind, omdat Cambuur door het vertrek van Jo?o Virginia nog maar weinig doelmannen voor de beloften en het eerste elftal over had. Of Bodak een contract aangeboden krijgt, is nog de vraag.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juni 01, 2023, 18:35:54
SC Cambuur heeft doelman Yanick van Osch binnen: 'Een jongen die hier denk ik heel goed gaat passen'

Marissa de Jong ? Vandaag, 18:28 ? Sport

De eerste aanwinst van nieuwe technisch directeur Eti?nne Reijnen is binnen. Doelman Yanick van Osch komt transfervrij over van Fortuna Sittard en tekent een contract voor drie seizoenen bij SC Cambuur.
Van Osch kent trainer Sjors Ultee goed van diens tijd bij Fortuna Sittard. Onder Ultee was Van Osch de onbetwiste eerste keeper, na zijn ontslag werd Van Osch naar de bank verwezen en kwam Ivor Pandur onder de lat te staan.

Dat de eerste aanwinst binnen is, stemt Reijnen positief. ?De kop is eraf?, zegt hij. Maar er moet nog veel meer gebeuren. Veel spelers blijven er niet over, dus met alleen spelers die overblijven en jeugd redt Cambuur het niet. ?Al loopt er ook veel jeugd rond die in de voorbereiding de kans zal krijgen?, aldus Reijnen, die woensdag zijn eerste offici?le werkdag bij Cambuur had. ?Maar buiten dat heb ik links en rechts ook nog lijntjes lopen, want op bepaalde posities moet er zeker wat bij.?

Eti?nne Reijnen.

Nieuwe technisch directeur Eti?nne Reijnen weet dat er een flinke opdracht ligt bij SC Cambuur: 'Daar ligt zeker een grote uitdaging'
Lees dit artikel

Door inspanningen van Ultee en Reijnen heeft Van Osch uiteindelijk gekozen voor Cambuur. Reijnen: ?Daar zijn we echt heel blij mee, het is echt een goeie jongen en een jongen die hier denk ik heel goed gaat passen.?

Onder de lat heeft Cambuur verder Brett Minnema uit Workum onder contract staan. Hij maakte tegen Sparta in Rotterdam zijn offici?le debuut voor Cambuur, maar is niet de beoogde eerste doelman. Verder heeft Tyrick Bodak, tweede doelman van Jong PSV, de afgelopen tijd regelmatig meegetraind, omdat Cambuur door het vertrek van Jo?o Virginia nog maar weinig doelmannen voor de beloften en het eerste elftal over had. Of Bodak een contract aangeboden krijgt, is nog de vraag.
tevreden Grijskijkert

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 01, 2023, 18:37:19
tevreden Grijskijkert
Ja best wel, net als |Stevens een rustige maar niet foutloze keeper maar wel een puntenpakker...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juni 01, 2023, 18:39:42
Ja best wel, net als |Stevens een rustige maar niet foutloze keeper maar wel een puntenpakker...
ik geef hem ook zeker het voordeel, in dat zelfde stuk staat ook dat ie komt om Ultee, daar ben ik dan niet zo blij mee

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 01, 2023, 18:41:20
ik geef hem ook zeker het voordeel, in dat zelfde stuk staat ook dat ie komt om Ultee, daar ben ik dan niet zo blij mee
Tsja niet te zwaar aan die woorden tillen, hij tekent voor 3 jaar + optie en Ultee heeft nog een jaar...
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Beter dan Branderhorst. Blij met deze keepert!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Slechter dan Virginia en Ruiter kan niet.
Wel fijn dat we zo mooi op tijd nieuwe keeper hebben.

papier

Citaat van: Specuveter op juni 01, 2023, 19:51:09
Slechter dan Virginia en Ruiter kan niet.
Wel fijn dat we zo mooi op tijd nieuwe keeper hebben.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22