Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenkaarten 2013/2014

Gestart door Leovardia, mei 07, 2013, 22:18:40

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

#30
Citaat van: Eewal op mei 10, 2013, 12:30:41
zonet besteld! ze konden me nog niet zeggen waar het uitvak volgend jaar zal zijn...

Uitvak blijft op Oost en wordt uitgebreid. Er is gebeld met Cambuur vorige week.

Ik en meerdere met mij hebben onze seizoenkaarten voor vak 14 verlengd.

MI-Sider for Life

Eewal

Citaat van: Nightmarelwd op mei 10, 2013, 14:16:04
Uitvak blijft op Oost en wordt uitgebreid. Er is gebeld met Cambuur vorige week.

Ik en meerdere met mij hebben onze seizoenkaarten voor vak 14 verlengd.

daar ben ik blij om

weestwel

Wat voor systeem hanteren ze bij de aanvraag voor een seizoenskaart? Heb vanochtend 1 aangevraagd en betaald. Maar als ik de berichten moet geloven dan gaat dat nogal lastig worden. Wil in principe overal wel zitten. Had ik dan 4 aanvragen moeten doen en 4x moeten betalen?

Dokkumer

Citaat van: weestwel op mei 10, 2013, 15:39:52
Wat voor systeem hanteren ze bij de aanvraag voor een seizoenskaart? Heb vanochtend 1 aangevraagd en betaald. Maar als ik de berichten moet geloven dan gaat dat nogal lastig worden. Wil in principe overal wel zitten. Had ik dan 4 aanvragen moeten doen en 4x moeten betalen?
Je had al een seizoenskaart? Dan krijg je in principe gewoon je oude plaats terug. Had je nog geen seizoenskaart dan krijg je een kaart voor de tribune waarvoor jij een kaart hebt besteld.

Leovardia

Citaat van: Dokkumer op mei 10, 2013, 16:32:03
Je had al een seizoenskaart? Dan krijg je in principe gewoon je oude plaats terug. Had je nog geen seizoenskaart dan krijg je een kaart voor de tribune waarvoor jij een kaart hebt besteld.

Ik denk dat weestwel doelt op het feit dat de seizoenkaarten inmiddels al
Zijn uitverkocht misschien? Ben benieuwd naar de stand van zaken. Het loopt storm. Ben benieuwd wanneer de club wat naar buiten brengt.
Kent skele juh.

weestwel

#35
Citaat van: Leovardia op mei 10, 2013, 19:57:13
Ik denk dat weestwel doelt op het feit dat de seizoenkaarten inmiddels al
Zijn uitverkocht misschien? Ben benieuwd naar de stand van zaken. Het loopt storm. Ben benieuwd wanneer de club wat naar buiten brengt.


Klopt Leovardia. Het zou toch raar zijn als ze straks het geld weer terug storten op mijn rekening omdat ik op een wachtlijst kom. Alhoewel ik mij dan alleen lekker op alle uitwedstrijden kan gaan richten.

gobo

Citaat van: Nightmarelwd op mei 10, 2013, 14:16:04
Uitvak blijft op Oost en wordt uitgebreid. Er is gebeld met Cambuur vorige week.

Ik en meerdere met mij hebben onze seizoenkaarten voor vak 14 verlengd.

Ik zal oek rap 1 halen voor 14. Voordat de hele kudde kleuters heeft besloten dat het er zo gezellig is
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Eewal

ze zijn niet uitverkocht. dan hadden ze bij de aanschaf van mij vanmiddag dat er echt wel bijgezegd. ik heb nog gevraagd of noord al uitverkocht was. was niet het geval, al zou dat waarschijnlijk niet heel lang meer duren...

Dokkumer

Citaat van: gobo op mei 10, 2013, 20:25:48
Ik zal oek rap 1 halen voor 14. Voordat de hele kudde kleuters heeft besloten dat het er zo gezellig is

Vak 23 wudt gesellig volgend seizoen :D

weestwel


Destroyer

Citaat van: gobo op mei 10, 2013, 20:25:48
Ik zal oek rap 1 halen voor 14. Voordat de hele kudde kleuters heeft besloten dat het er zo gezellig is

Gewoon ouderwets weg vegen die  kleuters toch?  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: weestwel op mei 10, 2013, 20:31:56


Overlopers!!!!

Nee hoor, het is mien tip aan de kleuters die de gezelligheid zoeke :devil

poelie-lwd

Citaat van: Nightmarelwd op mei 10, 2013, 14:16:04
Uitvak blijft op Oost en wordt uitgebreid. Er is gebeld met Cambuur vorige week.

Ik en meerdere met mij hebben onze seizoenkaarten voor vak 14 verlengd.

Ik zal eens kijken of we vakkie 10 weer kunnen mobiliseren. Het middengedeelte zal dan wel mee moeten in het gezang van de flanken  :)

Iedereen heeft recht op mijn mening.

pvanbuijtene

Is het mogelijk dat een vriend van mij een door mij ingevulde bestelformulier inlevert bij cambuur???
Of moet je je ook legitimeren???
Deze gloryhunter mut oek maar een sk  l8l

weestwel

Citaat van: Dokkumer op mei 11, 2013, 07:46:11
Nee hoor, het is mien tip aan de kleuters die de gezelligheid zoeke :devil


Goeie tip Dokkumer. Overigens zit het kidsclub vak op oost, scheelt weer wat aanpassingen op zuid.