Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenkaarten 2013/2014

Gestart door Leovardia, mei 07, 2013, 22:18:40

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Kan ik em al bijna ophalen??? |:) |:) |:) |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

klopt maar daarom kenne we wel 9000 aanvragen hevve

wiekie1969

als het zo doorgaat komt er een wachtlijst voor een seizoenkaart.

Eewal

Morgen maar snel even langs het stadion :)

Leovardia

Citaat van: wiekie1969 op mei 09, 2013, 11:07:03
als het zo doorgaat komt er een wachtlijst voor een seizoenkaart.

Hoe weet je dat Wiekie?
Kent skele juh.

moodygrunn

Citaat van: peter op mei 08, 2013, 10:02:49
Dat controleren ze niet.

Vd Belt heeft het in de LC van 4 mei wel over een nieuw in te voeren digitaal toegangscontrolesysteem. Ik weet niet of en hoe dit de controle van de SK beinvloedt...Daar kun je ms contact over opnemen met de club.
In Henk en Sandor we trust

wiekie1969

Zojuist even bij Niels Dissel geweest, voor degenen die het nog niet wisten, de nieuwe seizoenkaart kan vanaf 24 JULI worden afgehaald.

wiekie1969

Citaat van: Leovardia op mei 09, 2013, 21:02:40
Hoe weet je dat Wiekie?

Er zijn 3900 huidige seizoenkaarthouders, die kunnen tot 1 Juni a.s. verlengen. Er zijn nu al rond  de 8000 aanvragen, wat ik overigens niet kan bevestigen, maar misschien weet Denistel hier meer over.

Zou eerst op Noord, maar gezien de drukte vanmorgen seizoenkaart voor de Zuid tribune besteld.

wiekie1969


Eewal

zonet besteld! ze konden me nog niet zeggen waar het uitvak volgend jaar zal zijn...

Viper

Ik hoop dat ze het uitvak iets breder kunnen maken, zodat Noord wel volledig voor onze supporters blijft.

Goudvinger

Citaat van: Viper op mei 10, 2013, 13:08:54
Ik hoop dat ze het uitvak iets breder kunnen maken, zodat Noord wel volledig voor onze supporters blijft.

En hoe zit het dan met mensen die al jaren op Oost zitten, zijn die minder belangrijk?

Eewal

vak naast uitvak zitten nu toch bijna geen mensen?

Goudvinger

Citaat van: Eewal op mei 10, 2013, 13:27:00
vak naast uitvak zitten nu toch bijna geen mensen?

Klopt, die zijn daar destijds weggejaagd door de komst van het uitvak.

Viper

Citaat van: Goudvinger op mei 10, 2013, 13:23:30
En hoe zit het dan met mensen die al jaren op Oost zitten, zijn die minder belangrijk?

De mensen die al jaren op Oost zitten kunnen gewoon blijven zitten. Alleen een aantal seizoenkaarthouders net naast het uitvak schuiven iets op.