Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenkaarten 2013/2014

Gestart door Leovardia, mei 07, 2013, 22:18:40

Vorige topic - Volgende topic

GerardFraneker

Leuk voor die kienders,
Maar ik hef liever ook een mooi strakke Seizoenskaart in mien beurs

Galdiano

Wat TM ook zegt! Normaal heb je je sk trots in het voorste vakje vande portemonnee! Deze stop ik heel ver weg!!!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Zal wel de basis zijn lijkt me? Dat een designer-geval er nog ff een strak geheel van maakt.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

John Hiatt

Al zetten ze er een geelblauwe pinguïn op, wat kan mij nu schelen hoe die sk er uit ziet volgend seizoen. Het wordt sowieso een collectersitem!

|:)

denistel

Citaat van: Viper op mei 13, 2013, 15:19:42
Oh ja? Waar blijft de seizoenkaartenteller? Dit zijn positieve dingen om naar buiten te brengen.

een teller hevve we niet nodig hoor....elke wedstrijd volle bak dat weet ik wel zeker

Drumfather SCC

Hoop het ergens ook niet nee... Eindelijk Eredivisie en dan met zoiets?
Henk + selectie met de schaal! Of Adje na de goal tegen Excelsior
Dit is voor als je 17e bent geëindigd in de Juup; Ook niet om trots op te zijn!

Daddy T.

Citaat van: denistel op mei 13, 2013, 22:25:36
een teller hevve we niet nodig hoor....elke wedstrijd volle bak dat weet ik wel zeker

Juist wel een teller! Gaat om het verkopen van de club de komenden maanden naar het seizoen toe, mooi laten zien dat er een run op seizoenkaarten is ontstaan en de club weer helemaal "hot" is in de regio. Dit draagt weer bij in de opkomst bij oefenpotjes straks, merchandise, etc. In de positieve schijnwerpers blijven staan nu en daar de vruchten van plukken!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Viper

Aan de andere kant heb ik liever iedere wedstrijd een vol huis met veel losse kaarten, dat levert de club meer op. Maar om aan te geven dat de club 'weer hot is in de regio' zou je dit soort dingen naar buiten kunnen communiceren.

Destroyer

Maakt geen zak uit zo'n teller.  Gewoon je sk kopen. Op is op weg is weg  :devil je hoort het vanzelf. Dus wees er snel bij, uitverkocht is het zoiezo volgend seizoen  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

jeff

Ze retweeten elke bericht op twitter als iemand een sk heeft aangevraagd. Dus ze doen wel iets.
Verwacht minimaal 9000 sk-houders.

Westerpark

Citaat van: jeff op mei 13, 2013, 22:59:42
Ze retweeten elke bericht op twitter als iemand een sk heeft aangevraagd. Dus ze doen wel iets.
Verwacht minimaal 9000 sk-houders.

Terwijl dat vrij weinig tot niets zegt over het totaal.
Gewoon als vanouds de teller online zetten en melden hoe de verkoop per tribune gaat.

Andre-Lwd

Citaat van: jeff op mei 13, 2013, 22:59:42
Ze retweeten elke bericht op twitter als iemand een sk heeft aangevraagd. Dus ze doen wel iets.
Verwacht minimaal 9000 sk-houders.

9000 volgens mij niet hoor, denk dat we richting 7000 - 7500 sk houders gaan, wedstrijden tegen DKV - Groningen - Feyenoord - PSV - Ajax - Utrecht - Twente zullen uitverkocht raken, wedstrijden tegen VVV RKC etc zullen er denk ik 8000 - 8500 zijn.

Yellow Army

Denk inderdaad dat je heel blij moet zijn met 7000 sk. Dat zou al bijna een verdubbeling zijn van het huidige aantal sk zijn. Neemt niet weg dat de meeste wedstrijden gewoon uitverkocht zullen zijn.
Area 58

gobo

Waarom staan op de brief waarop je je seizoenkaart moet aanvragen in de prijslijst de vakken 14 en 15 niet aangegeven?
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Yellow Army

#74
Citaat van: gobo op mei 16, 2013, 13:57:55
Waarom staan op de brief waarop je je seizoenkaart moet aanvragen in de prijslijst de vakken 14 en 15 niet aangegeven?

Geen idee is fout van de drukker, maar deze vakken zijn gewoon te bestellen. Uitvak blijft blijft gewoon op oost.
Area 58