Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)

Gestart door Treb, maart 06, 2023, 15:04:37

Vorige topic - Volgende topic

DK

Ultee maar stoer praten dat we geen lange bal gaan spelen maar gaan voetballen van achteruit.. maar dan moet je wel spelers achterin hebben die kunnen voetballen, en niet in elke wedstrijd weer de bal inleveren.  Bergsma maar contract ontbinden, MacIntosh resterende wedstrijden erin en de lange bal spelen op de spitsen en de rest aansluiten..

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: DK op maart 19, 2023, 21:02:27
Bergsma maar contract ontbinden

Welja joh :_schater

Lees de topics van de 1e wedstrijden eens na. Iedereen was lyrisch.
Wellicht wel beter in een aanvallender spelend team dan bij een degradatiekandidaat, maar dan zou hij juist volgend seizoen van enorme waarde moeten zijn :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Na de Eagles zijn ze gaan zweven en Ultee heeft ze niet op de grond kunnen houden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op maart 19, 2023, 21:29:35
Na de Eagles zijn ze gaan zweven en Ultee heeft ze niet op de grond kunnen houden.

Deed me wel heel veel aan Volendam thuis denken. Als je als trainer twee keer een team zo het veld opstuurt in zulke cruciale wedstrijden...
Henk, held, bedankt

MILLWALL FC

in cruciale wedstrijden zakken de heren zwaar door de ondergrens

okkele

Citaat van: PePe op maart 19, 2023, 21:29:35
Na de Eagles zijn ze gaan zweven en Ultee heeft ze niet op de grond kunnen houden.

en na vandaag zijn ze depressief en ultee weet ze niet aan het lachen te maken.

ik doe wel even mee aan het ultee-bashen.
heerlijk hoor.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

wiekie1969

Citaat van: MILLWALL FC op maart 19, 2023, 21:42:33
in cruciale wedstrijden zakken de heren zwaar door de ondergrens

Het kan ze ook niks schelen. Dat is nog het ergst van alles.

Trainert!

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 19, 2023, 21:12:04
Welja joh :_schater

Lees de topics van de 1e wedstrijden eens na. Iedereen was lyrisch.
Wellicht wel beter in een aanvallender spelend team dan bij een degradatiekandidaat, maar dan zou hij juist volgend seizoen van enorme waarde moeten zijn :thumbsup

Ja precies, volgend seizoen. Een kkd speler dus die nog 2 jaar onder contract staat

V-man

Wat een teleurstelling deze wedstrijd! Heb te doen met de meegereisde supporters. Verliezen op zo'n cruciaal moment van een "oud papier vereniging". Man o man ziek van!

PePe

Werd de drive van Breij gemist?
En Doke?

De Gast

#265
Dit was een kopie van RKC uit. Verliezen van jezelf. Onprofessioneel gewoon.
Pff ben nog diep ontgoocheld. Zo?n belangrijke wedstrijd en dan met cadeautjes strooien terwijl ze rijp waren voor de slacht..
Ben er zo klaar mee.

AL

Citaat van: De Gast op maart 20, 2023, 06:42:15
Dit was een kopie van RKC uit. Verliezen van jezelf. Onprofessioneel gewoon.
Pff ben nog diep ontgoocheld. Zo?n belangrijke wedstrijd en dan met cadeautjes strooien terwijl ze rijp waren voor de slacht..
Ben er zo klaar mee.

RKC uit begonnen we gewoon goed en verloren we door de 2 rode kaarten.
Gisteren vanaf de 1e minuut duidelijk dat er geen pit in zat al hadden we natuurlijk op 0-1 moeten komen (Johnsen was gisteren ook erg slecht).
Ik vond het meer een kopie van Volendam thuis.
Conclusie is dat dit elftal gewoon niet goed genoeg is voor de eredivisie en ik vrees dat we voorlopig ook niet mee gaan doen in de top van de KKD gezien ons budget en het ontbreken van technisch beleid.

michello

Kopie van Volendam thuis, maar dan nog erger. 
Nog steeds ontgoochelt. Je gaat er naartoe met een goed gevoel en toch heb je dit scenario in je achterhoofd omdat je weet dat het broos is. Maakt me alleen maar weer kwaad dat er zo laconiek is omgegaan met het samenstellen van de selectie afgelopen zomer.

MILLWALL FC

Ja jongens weer een illusie armer, en een deceptie rijker

De Gast

Citaat van: michello op maart 20, 2023, 08:46:44
Kopie van Volendam thuis, maar dan nog erger. 
Nog steeds ontgoochelt. Je gaat er naartoe met een goed gevoel en toch heb je dit scenario in je achterhoofd omdat je weet dat het broos is. Maakt me alleen maar weer kwaad dat er zo laconiek is omgegaan met het samenstellen van de selectie afgelopen zomer.

9de plekkie en alles zou wel weer goed komen.