Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)

Gestart door Treb, maart 06, 2023, 15:04:37

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: oost op maart 19, 2023, 18:58:11
Het ergste is nog wel weer op fucking vrijdag avond :zucht ;(
vergeet maandagavond niet :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 19, 2023, 19:42:03
Dat vind ik dan juist weer positief! Prima avondje en zeker beter dan zaterdag 16.45; zondag 12.15 of zondag 20.00.

Dat doemscenario over een nieuw stadion en KKD geloof ik ook nog niet in. Je m?et er w?l voor zorgen dat je bovenin meedraait volgend jaar. Dan zit dat nieuwe stadion ook goed vol.
ben ik helemaal met jouw eens.

Holwerd voor Cambuur

Ik kon niet kijken vandaag, maar ik vond het optimisme hier en in de media vooraf al heel gevaarlijk.
Leuk, prima meeballen tegen AZ; PSV en Twente, maar daar heb je niks aan als je niet kunt winnen van je directe concurrenten. Dan komt er druk bij kijken en daar kan dit team blijkbaar niet mee om gaan.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

Ben normaal van de romantische inslag en denk altijd dat het nog goed komt.  Na vandaag kunnen alle passanten opflikkeren. Geen enkele speler rouwog om dat hij vertrekt.
Laat spelers als Bergsma , Sai en Jacobs gewoon hun droge kleding en contract inleveren.

Ben even helemaal klaar met die zakkenvullers.

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 19, 2023, 19:46:17
Ik kon niet kijken vandaag, maar ik vond het optimisme hier en in de media vooraf al heel gevaarlijk.
Leuk, prima meeballen tegen AZ; PSV en Twente, maar daar heb je niks aan als je niet kunt winnen van je directe concurrenten. Dan komt er druk bij kijken en daar kan dit team blijkbaar niet mee om gaan.
Zelf het spel kunnen maken is deze selectie niet gegeven. Dat wij tegen Az, PSV en Twente meevoetballen komt omdat die het spel maken en wij met hoogdruk zetten hun ontregelen, maar kunnen het toch ook niet afmaken. Deze selectie heeft te weinig spelers die het verschil kunnen maken.

papier

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 19, 2023, 19:42:03
Dat vind ik dan juist weer positief! Prima avondje en zeker beter dan zaterdag 16.45; zondag 12.15 of zondag 20.00.

Dat doemscenario over een nieuw stadion en KKD geloof ik ook nog niet in. Je m?et er w?l voor zorgen dat je bovenin meedraait volgend jaar. Dan zit dat nieuwe stadion ook goed vol.

Eens. Vrijdagavond is een heerlijk moment. Hele weekend nog vrij.

Bernardo

Citaat van: Scc4-ever op maart 19, 2023, 19:02:07
tja. En openingswedstrijd in t nieuwe stadion ook tegen een eerste divisie club.

Dan maar tegen Groningen.  :_spank

sunderland

#247
Citaat van: wiekie1969 op maart 19, 2023, 17:32:13
Het geeft toch wel heel erg te denken hoor als Calvin je beste man is in de tweede helft. Dan heb je als ts zijnde ook flink de stront in je ogen zitten. Die jongen brengt gvd tenminste  wat passie in het team terwijl hij al maanden op de bank zit. Onvoorstelbaar.
dat van Mc intosch schreef ik toch al. Poelie zei het hier vorige week ook al, met dit centrum is het vrezen. En als dan ook nog es de keeper zo allermachtigste zwak is en Sai aan het dromen is tja dan houd alles op. Nee we moeten vooral opbouwen als een Sloege slome. Het ergste vind het nog voor ons supporters die mee waren. Maat van mij was er ook en zat vooraan op de hoofdtribune, hij zei in de rust nog; het lijkt wel dat het niemand iets ken skele. Het zit in het bestuur ook totaal mis, niet  voor niets stapt kingma op, sprak um laatst en hij gaf aan dat het niet goed zat.. hij zei ik bespaar je de details maar ? zegt genoeg

sunderland

Citaat van: Johan058 op maart 19, 2023, 16:46:49
Wat een slap interview weer van die flapdrol! Hij ramt elke het opbouwen er altijd doorheen en nu ineens schijnheilig verkondigen dat het daar allemaal niet op stuk loopt. Je gewoon een eigenwijze zak die blijft vasthouden aan een flut tactiek. Spelers kunnen beter zelf gaan nadenken en hun eigen plan trekken
ik heb het niet gezien, ook uit zelfbescherming. Hoe ik over hem denk staat al vele malen hier ergens..

zeewolde

Ook mijn gevoel, wat zullen die 400 man zich ongelooflijk in de steek gelaten gevoeld hebben in het uitvak door die mietjes op het veld EN op de bank. Die altijd maar roepen over hoe goed die 12e man is. Het wordt tijd dat die eerste 11 dat ook eens laten zien en niet 1 wedstrijd.

Ben heel benieuwd of er een reactie volgt. Niet alleen tegen Emmen maar ook tegen Twente. Met een verdediging met Doke, Tol en Mac waarschijnlijk.  Hoewel wie er spelen maakt me niet uit. Als we komend seizoen maar spelers hebben die wel alles willen geven voor het geel en blauw.

zeewolde

Citaat van: Johan058 op maart 19, 2023, 16:46:49
Wat een slap interview weer van die flapdrol! Hij ramt elke het opbouwen er altijd doorheen en nu ineens schijnheilig verkondigen dat het daar allemaal niet op stuk loopt. Je gewoon een eigenwijze zak die blijft vasthouden aan een flut tactiek. Spelers kunnen beter zelf gaan nadenken en hun eigen plan trekken
Nou laat spelers als Bergsma bv maar niet zelf gaan nadenken.....

EdsjeSCC

Door dat hoeren pendel gezeik al om 1 uur int stadion. Ben je 1.5 uur, zonder bier, aant wachten op DE wedstrijd. Doet die kutkeeper binnen 5 minuten zo'n bal, die andere lapzwansen kn de verdediging daarna lekker mee en ben je na 20 minuten alweer kansloos.
Uitzingen, zonder bier, tot het laatste fluitsignaal.

In en intrieste awayday dit

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op maart 19, 2023, 19:52:06
Ben normaal van de romantische inslag en denk altijd dat het nog goed komt.  Na vandaag kunnen alle passanten opflikkeren. Geen enkele speler rouwog om dat hij vertrekt.
Laat spelers als Bergsma , Sai en Jacobs gewoon hun droge kleding en contract inleveren.

Ben even helemaal klaar met die zakkenvullers.
contract zullen ze nooit inleveren?..

De Gast

Citaat van: zeewolde op maart 19, 2023, 20:44:55
Nou laat spelers als Bergsma bv maar niet zelf gaan nadenken.....

Maar hoe kan dit nou.. voor de winterstop prima, solide. Na de winterstop basisplek kwijt en bij noodgedwongen spelen de ene na de andere blunder.

De Gast

Citaat van: papier op maart 19, 2023, 20:10:29
Eens. Vrijdagavond is een heerlijk moment. Hele weekend nog vrij.

Vreselijk die vrijdagavond.. die kkd doet er helemaal niet toe. Elke week een kutwedstrijd en als je verliest weekend naar de knoppen.