Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 18-02-2013] SC Cambuur - FC Eindhoven

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 21:21:23

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde


zeewolde

Barto dikke kans gemist. Toch is EHV sterker....

Berto

Dat was met hangen en wurgen 3 punten. Wedstrijd maar snel vergeten.

Dokkumer

Verslagje op basis radioverslag even snel getikt :P

DRAAAMA! Maar pluspunt voor Telgenkamp die uiteindelijk 2 punten pakt. Dat mag ook wel eens gezegd worden ;)

SCC-J

Wanvertoning... Valt wel wat mee. Goede eerste helft. Slechte 2e . Paar beste reddingen van tegelkamp. Mooie goal!

Dokkumer

Ik was geen ooggetuige dus moest het van het radioverslag hebben... Oordeel dus niet helemaal naar eigen mening :P
Maar ik ben wel van mening als je je weg laat zetten door een gehandicapte nummer laatst dat je niet bepaald je beste wedstrijd speelt.

Goudvinger

Goede wedstrijd, hier kunnen we mee verder

Bernardo

Eerste half uur goed, daarna zakt het als een kaartenhuis in elkaar. Wat een drama.

3 punten en voor de rest snel vergeten...

Dokkumer

Titel maar even aangepast, had ik tijdens de wedstrijd al geschreven en ik voelde de 1-1 aankomen :P

Holwerd voor Cambuur

Weer ouderwets Cambuurpotje zo, pffff. Genoeg kansen gehad, maar hopeloos falen in de afronding.

Keurntjes maar weer lekker uit de basis houden, wat een dramaaatische pot.

Alle lof voor Bijker! Keurig gespeeld!

En een dikke pluim voor de scheidsrechter. Goede pot gefloten.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

marrumer

- punten
-niet zo mooi voetbal
-weinig goals

+punten
-3 punten
-veel toeschouwers
-heel goeie sfeer


Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Treb

Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:04:16
Ik was geen ooggetuige dus moest het van het radioverslag hebben...

Een admin die nooit bij Cambuur komt  l8l

SCCornjum

Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 20:55:09
Had het over een scheidsrechter die naar de middenstip wees. Bal was achter geweest en alsnog ingeschoten. Bank en spelers Eindhoven juichen natuurlijk..

Bal heeft het veld niet verlaten, MOTM scheidsrechter Martens.
De man zou een bloemetje van Piet's bloemen boutique moeten krijgen haha......
Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer

Citaat van: Treb op februari 18, 2013, 22:41:30
Citaat van: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:04:16
Ik was geen ooggetuige dus moest het van het radioverslag hebben...

Een admin die nooit bij Cambuur komt  l8l

Er moet toch iemand het fort bewaken  l0l Vrijdag weer aanwezig boef ;)