Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ruppperts compilatie kampioensdvd. Wie oh wie...

Gestart door Dokkumer, mei 06, 2013, 10:43:44

Vorige topic - Volgende topic

Ja ik wil zo'n prachtige DVD bestellen

Ja!!!
50 (83.3%)
Nee
1 (1.7%)
Misschien
9 (15%)

Totaal aantal stemmen: 60

Dokkumer

Deze poll is bedoeld om te peilen wie interesse heeft in een kampioensdvd van ons skitterende clubke. Alle hoogtepunten en sfeerbeelden op een prachtige dvd, gemaakt door onze cameraman.


Dokkumer

Voor  de misschien stemmers, wat kan jullie overhalen om toch te kopen en/of waarom hebben jullie twijfels?

brambo3004

Daar hoef je toch niet lang over na te denken?! |:)

Dokkumer

Citaat van: brambo3004 op mei 06, 2013, 11:39:33
Daar hoef je toch niet lang over na te denken?! |:)
Lijkt mij idd ook niet, maar je weet nooit wat anderen denken ;)

gobo

Ik moet hem hebben! ik moet langer in deze roes blijven.  |:)
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Yellow Army

Dit moet vastgelegd worden. Dit is historie!!!
Area 58

richard


DC

Ik wil dolgraag een dvd van het afgelopen seizoen maar zit momenteel werkeloos thuis dus moet ook op de kleintjes letten.
Maar als ie ergen tussen de €5 en €10 kost haal ik hem zeker  |:)

zandokan

Had het aangegeven, maar bij deze nog maar een x. Laat maar komen die dvd. Kijker naar uit.

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Forza Peersman

TimSCC


mario

Zet mij ook op die lijst, hoe sneller hoe beter  w:)

pvanbuijtene

Even wat anders... ik heb ooit es begreprn dat filmen in stadion eigenlijk niet mag, in de jl zal er niet moeilijk gedaan worden maar in de eredivisie vast wat meer... lijkt mij as je een dvd uitbrengt van beeldmateriaal in stadion en gebruik maakt van samenvatting jupilerleague je erg in de problemen kan komen. Das natrlk het laatste wat we willen... misschien weet je de regels omtrent dit al???  En zit ik er naast.

Ruppppert

Citaat van: pvanbuijtene op mei 06, 2013, 18:23:17
Even wat anders... ik heb ooit es begreprn dat filmen in stadion eigenlijk niet mag, in de jl zal er niet moeilijk gedaan worden maar in de eredivisie vast wat meer... lijkt mij as je een dvd uitbrengt van beeldmateriaal in stadion en gebruik maakt van samenvatting jupilerleague je erg in de problemen kan komen. Das natrlk het laatste wat we willen... misschien weet je de regels omtrent dit al???  En zit ik er naast.

moet ik idd ff na kijken, mocht het niet mogen zet ik hem helemaal op youtube (kan onbeperkt aantal minuten uploaden)

Leovardia

Citaat van: Ruppppert op mei 06, 2013, 20:42:12
moet ik idd ff na kijken, mocht het niet mogen zet ik hem helemaal op youtube (kan onbeperkt aantal minuten uploaden)

Authentieke beelden van de JL mogen sowieso niet gebruikt worden aangezien er een copyright op rust. Eventuele boetes zijn niet misselijk. Voor beelden die met een telefoon of klein cameraatje zijn gemaakt gelden andere regels. Bij mijn weten is het per club verschillend of er gefilmd mag worden al dan niet. Dit moet vermeld staan in het huisreglement van de clubs zelf (vaak mag je wel filmen met telefoon of klein cameraatje, een grote RTL camera zal natuurlijk gelijk geweerd worden :insane, of je moet vooraf toestemming hebben gevraagd.
Complimenten voor je beelden Ruppert, grote klasse!
Kent skele juh.

jeff

Regels cambuur :

Gedragscode Regel 25: Je mag in principe in het stadion geen beeld- en/of geluidsopnamen maken. Dat kan alleen in nadrukkelijk overleg met en na toestemming van SC Cambuur (= artikel 9).

Kan allen artikel 9 niet zo snel vinden.