Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ruppperts compilatie kampioensdvd. Wie oh wie...

Gestart door Dokkumer, mei 06, 2013, 10:43:44

Vorige topic - Volgende topic

Ja ik wil zo'n prachtige DVD bestellen

Ja!!!
50 (83.3%)
Nee
1 (1.7%)
Misschien
9 (15%)

Totaal aantal stemmen: 60

kgscc

Uiteraard heb ik ook belangstelling voor een dvd en dus ja gestemd



Ruppppert

Ik zou er mee bezig !! denk niet dat ik hem op dvd zet i.v.m met de rechten van de beelden, ga hem wel voor jullie op youtube knallen, want ik wil jullie dit niet ontnemen. veel werk aan de winkel maar je word natuurlijk niet iedere dag Kampioen. :schaal :schaal :schaal |:)
vanaf nu een (beetje  :devil ) radio stilte van mij kant  8) :proost

marrumer

Citaat van: Ruppppert op mei 07, 2013, 20:39:38
Ik zou er mee bezig !! denk niet dat ik hem op dvd zet i.v.m met de rechten van de beelden, ga hem wel voor jullie op youtube knallen, want ik wil jullie dit niet ontnemen. veel werk aan de winkel maar je word natuurlijk niet iedere dag Kampioen. :schaal :schaal :schaal |:)
vanaf nu een (beetje  :devil ) radio stilte van mij kant  8) :proost
jammer dat hij niet op dvd komt maar bedankt voor het maken van de film en veel succes  |:)

Viper


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ruppppert


Ruppppert

weet niet dat hij 100% zonder fouten is, maar heb mijn best gedaan  |:)

Dokkumer

Heb even stukjes teruggezien en wat ik heb gezien...

:0=SKITTEREND!! Kippenvel loopt mie weer over de belich. En die trap van .... hilarisch.. Hoopte nog steeds dat hij teruggetrapt werd :devil

Destroyer

Ik zal straks even kijken.  Super kerel  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

brambo3004

In 1 ruk uitgekeken. Heerlijk man, bedankt Rupppppert w:)

marrumer

hele mooie film! het begint trouwens bij 45:38  :)

mscc

Mooi gedaan ruppppert. _O_ :thumbsup

Zitten alleen nog wel wat spelvoutjes in

Ruppppert

Citaat van: mscc op mei 10, 2013, 17:19:12
Mooi gedaan ruppppert. _O_ :thumbsup

Zitten alleen nog wel wat spelvoutjes in
klopt idd, kwam ik zelf ook al tegen, wat te haastig maakt, moest gisteren helemaal op nieuw beginnen. het programma waar ik de filmpjes mee maak liep vast  werkte niet meer.dus alles opnieuw geïnstalleerd en in elkaar zet.

Yellow Army

Area 58