Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

TD Cambuur

Gestart door michello, januari 18, 2023, 14:14:09

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: Vlampiep op maart 20, 2024, 19:29:14
Beste Grijze, wat je nu zegt is precies wat ik bedoel in mijn betoog. Ik ben wat gereserveerder in mijn opvattingen dan jou in het doen en laten van de club en jij schaart dit gelijk aan wantrouwen. Dus laten we zeggen op naar een TD die in staat is op termijn onze club naar de eredivisie te brengen.

Su ist. En als deze td er ook niet veel van bakt zul je daar toch eens iemand verantwoordelijk voor moeten houden. We kunnen het ons niet permitteren zo?n lamlendig elftal als dit jaar komend seizoen in het nieuwe stadion te hebben voetballen.

De Gast

Citaat van: Grijskijkert op maart 20, 2024, 19:29:57
Degraderen met de laagste begroting kan volgens mij maar dat blijft kut.. 11e KKD is een moment opname en jij noemt het falen 3x keer nog wel, maar shoppen met een lege portemonnee(en een kut veld) ik geef het je te doen. En dit zijn geen dingen die mijn vertrouwen kunnen beschamen.
Je vergeet dat we een kleine organisatie hebben waar veel door de zelfde mensen gedaan moeten(wat gaat veranderen), en ik vind de prestatie van het nieuwe stadion de grootste prestatie van de club sinds zijn oprichting in 1964.

De portemonnee was bij het halen van vd Water nog niet zo leeg hoor  ;)

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op maart 20, 2024, 19:37:28
De portemonnee was bij het halen van vd Water nog niet zo leeg hoor  ;)
Heb je die v/d Water ook gezien tegen PSV vorig seizoen...(ja als jij met maar 1 voorbeeld komt, kan afdoen met 1 wedstrijd) :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Goh ik lees even een paar pagina?s terug en wie heeft het grootste ego? En wie denkt dat ie alles het beste weet?  Nou ik kan vertellen dat jullie allemaal een beetje gelijk hebben.  |:)Grijskijkert is idd goed in recht lullen en beschermt alles wat Cambuur is. De Gast benaderd alles vanuit het negatieve en vlampiep hangt daar weer wat tussen in |:). Allemaal supporters van Cambuur

Vlampiep

Citaat van: sunderland op maart 20, 2024, 20:13:11
Goh ik lees even een paar pagina?s terug en wie heeft het grootste ego? En wie denkt dat ie alles het beste weet?  Nou ik kan vertellen dat jullie allemaal een beetje gelijk hebben.  |:)Grijskijkert is idd goed in recht lullen en beschermt alles wat Cambuur is. De Gast benaderd alles vanuit het negatieve en vlampiep hangt daar weer wat tussen in |:). Allemaal supporters van Cambuur
Toch best wel leuk h? ons forum. |:) |:)

oost

Citaat van: papier op maart 20, 2024, 19:27:10
Je moet het dus niet los zien van elkaar maar als een geheel, dat is juist het punt van velen. Positief over het stadion kan, negatief over de selectie en huidige prestaties mag. Maar wil je een goed oordeel vellen over ons huidige bestuur dan moet je dat doen op basis van hun volledige functioneren. En binnen hun functioneren hebben we vaker dan ooit eredivisie gespeeld, zijn we vaker dan ooit gepromoveerd, is het negatief eigen vermogen weggewerkt en is er perspectief op een beperkte groei. Natuurlijk mag je dan zeggen dat ze er geen ene flikker van kunnen en op moeten rotten maar dan heb je er wel heel erg weinig kijk op.

Ik zeg toch zeker niet dat het bestuur moet opstappen?
Ik vind dat het bestuur wel in de spiegel mag kijken wat betreft het voetballende gedeelte. Want  dat is echt niet best. Van plek 6 eredivisie terugvallen naar plek 11 kkd. Dat verval is veel te groot. En je kunt wel zeggen budget dit of zus maat Rkc excelsior eagels zijn qu budget echt niet veel rijker dan ons. Nu misschien wat hoger omdat ze eredivisie spelen maar als die zouden degraderen werken ze met nagenoeg zelfde budget

vialli

In die ZESTIG JAAR heeft de club er nog nooit zo goed voorgestaan v.w.b de
commerci?le  mogelijkheden. Dat het op het veld momenteel minder gaat moeten
we helaas maar even accepteren na alle mooie momenten die we ook hebben
beleeft. Menig club zou willen om in zo?n mooi stadion te kunnen spelen.
Als we de sfeer van het oude Cambuurstadion daar heen brengen moet het
goedkomen. |:)

YellowBlue

Citaat van: vialli op maart 20, 2024, 23:28:22
In die ZESTIG JAAR heeft de club er nog nooit zo goed voorgestaan v.w.b de
commerci?le  mogelijkheden. Dat het op het veld momenteel minder gaat moeten
we helaas maar even accepteren na alle mooie momenten die we ook hebben
beleeft. Menig club zou willen om in zo?n mooi stadion te kunnen spelen.
Als we de sfeer van het oude Cambuurstadion daar heen brengen moet het
goedkomen. |:)

_O_

janou

Citaat van: oost op maart 20, 2024, 20:57:52
Ik zeg toch zeker niet dat het bestuur moet opstappen?
Ik vind dat het bestuur wel in de spiegel mag kijken wat betreft het voetballende gedeelte. Want  dat is echt niet best. Van plek 6 eredivisie terugvallen naar plek 11 kkd. Dat verval is veel te groot. En je kunt wel zeggen budget dit of zus maat Rkc excelsior eagels zijn qu budget echt niet veel rijker dan ons. Nu misschien wat hoger omdat ze eredivisie spelen maar als die zouden degraderen werken ze met nagenoeg zelfde budget

Eens dat er dingen verkeerd zijn gegaan. Alleen is plek 6 in de Eredivisie niet de plek waar wij horen te staan. Qua begroting zit Cambuur op ca plek 8 van de kkd. Dus als je het zo bekijkt is het gewoon heel logisch dat we nu weer richting middenmote KKD gaan. En ja, qua ambitie en supportersaantallen zijn wij groter, maar daarmee betaal je geen spelers op het veld. Dus als je het op die manier bekijkt hebben wij een tijd boven onze stand geleefd en gaan wij nu weer terug naar onze oorspronkelijke positie in de piramide.

Grijskijkert

Vanavond spoedarbitrage, zal het kwartje de kant van Lambooij/Cambuur vallen of van RKC?
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Doest ook even een live verslag vanavond?

Scc4-ever

Citaat van: Grijskijkert op maart 21, 2024, 10:30:03
Vanavond spoedarbitrage, zal het kwartje de kant van Lambooij/Cambuur vallen of van RKC?
is t ook te volgen vanavond via livestream?.

Grijskijkert

Citaat van: Scc4-ever op maart 21, 2024, 12:25:24
is t ook te volgen vanavond via livestream?.
Daar ben ik nog niet achter gekomen.
IN HENK WE TRUST!!!

Tanjajeah

Citaat van: Grijskijkert op maart 21, 2024, 10:30:03

Kun je ook uitleggen wat precies het probleem is? Want als hij een contract voor onbepaalde tijd had dan zou overstappen naar een andere baan geen probleem zijn toch? Hij zal waarschijnlijk dan een tijdelijk contract hebben en dan gaat het over de hoogte van de afkoopsom?

papier

Citaat van: Tanjajeah op maart 21, 2024, 13:20:11
Kun je ook uitleggen wat precies het probleem is? Want als hij een contract voor onbepaalde tijd had dan zou overstappen naar een andere baan geen probleem zijn toch? Hij zal waarschijnlijk dan een tijdelijk contract hebben en dan gaat het over de hoogte van de afkoopsom?

Ik was ook in de veronderstelling dat dit soort posities wel enigszins vergelijkbaar met mijn kantoorbaan zouden zijn op arbeidsvoorwaarden. Wettelijke opzegtermijn zegmaar. Nou ja, zal wel. Of hij komt naar Cambuur of RKC zit met een ontevreden personeelslid.