Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

DTD - Cambuur

Gestart door John Hiatt, mei 04, 2013, 12:31:18

Vorige topic - Volgende topic

Trebor

Vond eerste 30 min. prima. Druk zetten, hoog tempo proberen te spelen en hard inspelen. Speelden wel vaak op verkeerde been in waardoor minimaal twee balcontacten nodig waren voor vervolg. Dit moet eigenlijk tegen tegenstanders van dit niveau nog beter worden. Vervolg 1e helft met vele wissels was rommelig. Paco van Moorsel prima aanwinst. 5-0 ruststand. Tweede helft zakte niveau weg, opvallend goed spel van Mart Dijkstra als verdedigende middenvelder. Italiaan redelijk, Brands stond linksbuiten maar is daar niet geschikt. Leeuwin kun je aan zien dat hij aanwinst is ondanks dat hij niet echt onder druk heeft gestaan. Oudgedienden lieten hetzelfde zien als vorig seizoen. Uiteindelijk 8-0, het begin is er. Nu maar bouwen aan team en hopelijk binnenkort nog een paar leuke aanwinsten

Sonnema

De italiaan speelt vrij makkelijk en maakt een knappe goal, hij is te licht voor de eredivisie en niet goed genoeg voor Cambuur. De combinatie van Moorsel, Hemmen kan wel eens leuk gaan worden.

brambo3004

Helemaal met Trebor eens. Mart Dijkstra kan - als het moet - maar beter op het middenveld spelen. Dan moet hij af en toe wel naar voren voetballen ipv altijd maar tikkie breed of terug.

wiekie1969

Niet een kans weggegeven. Leeuwin met sien orane skoenen de 2e helft er in. Dan staat er toch wat hoor. Uitstraling!!!!!!

Paco van Moorsel wordt de neiuwe held van cambuur. Wie dat tegenspreekt heeft geen verstand van voetbal..........


Die Italiaan moet je gelijk een contract geven, AANWINST!!!!!!

wiekie1969

Citaat van: Sonnema op juni 28, 2013, 22:38:18
De italiaan speelt vrij makkelijk en maakt een knappe goal, hij is te licht voor de eredivisie en niet goed genoeg voor de erdivisie.


Beste man vh veld de 2e helft en dan te licht?????

Barto is te licht...............

Lekker koesen Sonnema!!!!!

denistel

1 ding is zeker wij binne niet te licht wiekie,,dtd bedankt voor een super avondje

SCCornjum

Iedereen bedankt top avondje gehad.............................
Ruppert bedankt voor het filmen, heb zo toch nog iets van mijn 22 helden gezien.
Van de Cambuur site.

Even zag het er naar uit dat SC Cambuur de traditionele openingswedstrijd van het seizoen tegen De Trije Doarpen in Cornjum met een monsterscore af zou sluiten. Immers al na elf minuten stond het 0-3 voor de jongens van Dwight Lodeweges en normaal zakken amateurploegen aan het eind van de rit helemaal door het ijs. Zo niet DTD. Dat hield de schade beperkt. Het werd uiteindelijk 0-8.

Volgens de Cambuurtrainer hadden er wel een stuk of zes doelpunten bij gekund. Desondanks vond hij het een zinvolle onderbreking van de trainingen. Zeker in het laatste deel van de wedstrijd verdedigde DTD stug en gaf weinig ruimte weg. SC Cambuur had moeite om een gaatje te vinden in de defensie. Bovendien stond Maikel Hottinga een prima partij te keepen. Hij pakte het afgelopen seizoen meer dan eens punten voor de ploeg. DTD is gedegradeerd uit de tweede klasse, maar voor een betrekkelijk kleine club met 220 leden is de derde klasse ook al iets om trots op te zijn.

Lodeweges en zijn staf hadden 's middags drie opstellingen in elkaar gezet. SC Cambuur begon zoals het het kampioensjaar was geëindigd met alleen Paco van Moorsel als nieuweling. Naderhand kregen ook de andere nieuwkomers – op de keepers na – speelminuten. De ruim elfhonderd toeschouwers – een flink aantal gezien het druilerige weer – keken met name uit naar de Italiaanse middenvelder Tobias Fusciello. Hij was handig aan de bal en maakte op de trainer een redelijk goede indruk. Bovendien scoorde hij de zesde goal. Oebele Schokker opende al in de tweede minuut, 0-1, Michiel Hemmen gaf zichzelf een verjaardagscadeautje door de tweede goal te maken, Paco van Moorsel tekende voor 0-3 en Erik Bakker benutte een strafschop, zoals hij altijd doet: 0-4. Nog voor de rust was het weer Schokker die raak schoot: 0-5. Kort na de thee die (zesde) goal van Fusciello, Hemmen nog een keer uit een penalty: 0-7 en Martijn Barto was vlak voor tijd trefzeker. Een leuke, van Cambuurzijde snelle wedstrijd, maar het had wat meer mogen zijn.

Beginopstelling: Nienhuis, Droste, Van der Laan, Dijkstra, Bijker, Bakker, El Makrini,Van Moorsel, Schokker, Barto en Hemmen. Na een half uur kwamen Brands, De Vries, Leeuwin, Broekhof en Fusciello in het veld voor Bakker, Bijker, Barto, Droste en El Makrini. Halverwege de tweede helft maakten Schokker, Hemmen, Van der Laan, Van Moorsel en Dijkstra plaats voor Bakker, Bijker, Barto, Droste en El Makrini.

Scheidsrechter was Barry Huizinga, hij werd geassisteerd door Auke Kooistra en Douwe Wierstra.
Watching Football Is Not A Crime

Sonnema

#82
Citaat van: wiekie1969 op juni 29, 2013, 02:11:39

Beste man vh veld de 2e helft en dan te licht?????

Barto is te licht...............

Lekker koesen Sonnema!!!!!

Ja als de rest een stapje minder doet valt hij wel op ja, maar geen speler voor Cambuur. Maar gezien het tijdstip jij dingen plaatst zegt alweer genoeg in wat voor staat jij bent. En vaak is het dom praat van je, het wordt toch niks met cambuur dit jaar? Aangezien jij dit al rond loopt te schreeuwen bij een oefenwedstrijd. Dus ga jij maar ff lekker koese

Nightmarelwd

Altijd leuk om te lezen, dat er mensen zijn die de wedstrijd hebben gezien. Ik kom nooit verder dan de feesttent bij DTD.

Viel me op toen het begon te regenen tijdens de wedstrijd dat de tent snel volliep met mensen. Volgend jaar de feesttent maar weer een kwartslag draaien, zodat je vanuit de tent ook naar de wedstrijd kan kijken.
MI-Sider for Life

Andre-Lwd

Barto weer ouderwets veel kansen gemist...

Bernardo

Die Johnny de Vries.....kunnen we die niet aan Harkemase Boys verhuren ofzo? 8P

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op juni 29, 2013, 10:53:59
Die Johnny de Vries.....kunnen we die niet aan Harkemase Boys verhuren ofzo? 8P
Nee die wudt brúkt als mascotte.. Past mooi innut pak :devil

flieterper

zelf daar is geen plek voor hem

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Andre-Lwd op juni 29, 2013, 10:31:42
Barto weer ouderwets veel kansen gemist...

Hopelijk geen opmaat voor komend seizoen idd. Leek nergens op.
Zo blij dat Hemmen heeft verlengd |:)

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: SCCornjum op juni 29, 2013, 03:14:40
Iedereen bedankt top avondje gehad.............................
Ruppert bedankt voor het filmen, heb zo toch nog iets van mijn 22 helden gezien.
Van de Cambuur site.

Even zag het er naar uit dat SC Cambuur de traditionele openingswedstrijd van het seizoen tegen De Trije Doarpen in Cornjum met een monsterscore af zou sluiten. Immers al na elf minuten stond het 0-3 voor de jongens van Dwight Lodeweges en normaal zakken amateurploegen aan het eind van de rit helemaal door het ijs. Zo niet DTD. Dat hield de schade beperkt. Het werd uiteindelijk 0-8.

Volgens de Cambuurtrainer hadden er wel een stuk of zes doelpunten bij gekund. Desondanks vond hij het een zinvolle onderbreking van de trainingen. Zeker in het laatste deel van de wedstrijd verdedigde DTD stug en gaf weinig ruimte weg. SC Cambuur had moeite om een gaatje te vinden in de defensie. Bovendien stond Maikel Hottinga een prima partij te keepen. Hij pakte het afgelopen seizoen meer dan eens punten voor de ploeg. DTD is gedegradeerd uit de tweede klasse, maar voor een betrekkelijk kleine club met 220 leden is de derde klasse ook al iets om trots op te zijn.

Lodeweges en zijn staf hadden 's middags drie opstellingen in elkaar gezet. SC Cambuur begon zoals het het kampioensjaar was geëindigd met alleen Paco van Moorsel als nieuweling. Naderhand kregen ook de andere nieuwkomers – op de keepers na – speelminuten. De ruim elfhonderd toeschouwers – een flink aantal gezien het druilerige weer – keken met name uit naar de Italiaanse middenvelder Tobias Fusciello. Hij was handig aan de bal en maakte op de trainer een redelijk goede indruk. Bovendien scoorde hij de zesde goal. Oebele Schokker opende al in de tweede minuut, 0-1, Michiel Hemmen gaf zichzelf een verjaardagscadeautje door de tweede goal te maken, Paco van Moorsel tekende voor 0-3 en Erik Bakker benutte een strafschop, zoals hij altijd doet: 0-4. Nog voor de rust was het weer Schokker die raak schoot: 0-5. Kort na de thee die (zesde) goal van Fusciello, Hemmen nog een keer uit een penalty: 0-7 en Martijn Barto was vlak voor tijd trefzeker. Een leuke, van Cambuurzijde snelle wedstrijd, maar het had wat meer mogen zijn.

Beginopstelling: Nienhuis, Droste, Van der Laan, Dijkstra, Bijker, Bakker, El Makrini,Van Moorsel, Schokker, Barto en Hemmen. Na een half uur kwamen Brands, De Vries, Leeuwin, Broekhof en Fusciello in het veld voor Bakker, Bijker, Barto, Droste en El Makrini. Halverwege de tweede helft maakten Schokker, Hemmen, Van der Laan, Van Moorsel en Dijkstra plaats voor Bakker, Bijker, Barto, Droste en El Makrini.

Scheidsrechter was Barry Huizinga, hij werd geassisteerd door Auke Kooistra en Douwe Wierstra.


jij ook bedankt kerel en alle andere vrijwilligers daar van dtd,,,,,respect.