Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

DTD - Cambuur

Gestart door John Hiatt, mei 04, 2013, 12:31:18

Vorige topic - Volgende topic

sunderland


sunderland

Volgende x even wat meer pisbakken

sunderland

Heb ongeveer 25 min gezien en dat schijnt ook het beste te zijn geweest .Top sfeertje in tent

wiekie1969

Citaat van: denistel op juni 29, 2013, 02:26:09
1 ding is zeker wij binne niet te licht wiekie,,dtd bedankt voor een super avondje


topavond weer inderdaad |:) :proost

Nightmarelwd

Citaat van: sunderland op juni 29, 2013, 22:21:36
Heb ongeveer 25 min gezien en dat schijnt ook het beste te zijn geweest .Top sfeertje in tent

Ik heb nog nooit een minuut van een wedstrijd DTD - Cambuur gekeken.  :insane
MI-Sider for Life

denistel

Citaat van: Nightmarelwd op juni 30, 2013, 15:34:44
Ik heb nog nooit een minuut van een wedstrijd DTD - Cambuur gekeken.  :insane

ik juist wel hest daar na de tijd nog wel 4 uur om te blazen 33  :proost ole,,,en op de terug reis nog een spectaculaire val gezien waar
ze in de tour niet op zitte te wachten

SCCJSK

Ik neem aan dat dit een een buscombi word


'T woanskip