Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

DTD - Cambuur

Gestart door John Hiatt, mei 04, 2013, 12:31:18

Vorige topic - Volgende topic

oldehove

ut komt su as het komt

PeterTa

Citaat van: Yellow Army op juni 28, 2013, 19:01:12
WTF!! Olvier Deschacht bij selectie!!
Geintje zeker, las in een andere post iets over dat ie in het programmaboekje staat?? Wel een goeie grap dan..  :_schater

Yellow Army

Staat inderdaad in programmaboekje. Werd ook omgeroepwn voor de wedstrijd
Area 58

Cambuur Liwwadden

Deschacht speelt op dit moment wel degelijk een wedstrijd maar een klein stukje zuidelijker.  ;)

RSCA Nieuws‏@RSCAnieuws7m
Line Up RSCA vs. Roeselare:

Kaminski, Vanden Borre, Dendoncker, Seck, Deschacht, Molins, Bourard, De Zeeuw, Fede Vico, Alvarez, De Sutter.

DTD-SCC  0-4 inmiddels
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

HilversumOnTour

Ik kan die naam Deschacht niet meer horen en zien  8P :P

Yellow Army

Area 58

poelie-lwd

Eerste indrukken? Tikkie takkie voetbal? Kick and rush?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

marrumer

die nummer 5 was erg goed

Yellow Army

Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2013, 21:10:05
Eerste indrukken? Tikkie takkie voetbal? Kick and rush?

redelijk positiespel. 2e helft werd er teveel doorgecombineerd, tot het 5 meter gebied aan toe.

Ben zeer positief over van Moorsel. In mijn ogen een echte aanwinst. Toen hij werd gewisseld werd het spel gelijk een stuk minder.

Jammer dat Cristovao geblesseerd is. Had hem graag ff in actie willen zien.
Area 58

Yellow Army

#69
Citaat van: marrumer op juni 28, 2013, 21:14:16
die nummer 5 was erg goed

Dat was de Italiaan. Speelde redelijk, meer ook niet imo. Krulde wel een bal lekker in de bovenhoek.
Area 58

marrumer

Citaat van: Yellow Army op juni 28, 2013, 21:26:42
Dat was de Italiaan. Speelde redelijk, meer ook niet imo. Krulde wel een bal lekker in de bovenhoek.
weet je hoe hij heet?

SaVaGe


marrumer


KristCambuur

Citaat van: SaVaGe op juni 28, 2013, 21:38:12
:0= TOBIA FUSCIELLO
Hoe goed is hij eigenlijk? Verdiend hij een contract?
Cambuur till I die!

Eewal

Citaat van: KristCambuur op juni 28, 2013, 21:53:15
Hoe goed is hij eigenlijk? Verdiend hij een contract?

Mooie goal, maar ik vond hem verder onopvallend..