Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

DTD - Cambuur

Gestart door John Hiatt, mei 04, 2013, 12:31:18

Vorige topic - Volgende topic

denistel


wiekie1969

hef dur zin in, nu al,ken niet wachten tot ut weer begint |:)

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op mei 30, 2013, 21:09:04
hef dur zin in, nu al,ken niet wachten tot ut weer begint |:)
wij oek

misideoldskool

Absoluut komkommertijd niks aan!!

stefan15

Nog even doorbijten. DTD altijd mooi, lekker tegen een hekje aanleunen en voetbal kijken!

Dokkumer

Citaat van: stefan15 op juni 01, 2013, 11:46:44
Nog even doorbijten. DTD altijd mooi, lekker tegen een hekje aanleunen en voetbal kijken!
Voetbal kijken bij DTD? Volgens mij is de traditie dat de tent uit zijn voegen barst :proost :D

TM

Citaat van: Dokkumer op juni 01, 2013, 11:56:34
Voetbal kijken bij DTD? Volgens mij is de traditie dat de tent uit zijn voegen barst :proost :D

Tja, der bin mensen die snappen dat niet helemaal! :koffie

Dokkumer

Citaat van: TM op juni 01, 2013, 12:52:44
Tja, der bin mensen die snappen dat niet helemaal! :koffie
Of ut bin mensen die nog niet op de :proost gerechtigde leeftied binne ;)

denistel

ik kiek oek voetbal met een bierke in de hand en om 9 uur de tent in :proost

fred

Mooi lopend heen en kruipend naar huis. Nog geen kilometer kruipen moet te doen zijn  ;)

sunderland

Citaat van: denistel op juni 01, 2013, 20:26:30
ik kiek oek voetbal met een bierke in de hand en om 9 uur de tent in :proost
wij niet

Dokkumer

Citaat van: sunderland op juni 03, 2013, 22:05:37
wij niet
Jum stappe de tent in en rolle der teugen slútingstied weer uut? :devil

sunderland

Citaat van: Dokkumer op juni 03, 2013, 22:11:56
Jum stappe de tent in en rolle der teugen slútingstied weer uut? :devil
xsien de eerste helft altijd nog scherp ,de 2e helft al een stuk minder .Daarna pas de tent in he

Clint

Citaat van: fred op juni 03, 2013, 21:57:23
Mooi lopend heen en kruipend naar huis. Nog geen kilometer kruipen moet te doen zijn  ;)

Bist oek weer terug, zie ik. Welkom.

stefan15

Citaat van: TM op juni 01, 2013, 12:52:44
Tja, der bin mensen die snappen dat niet helemaal! :koffie
Haha t is vooral die eerste momenten die je meepakt. De nodige  :ams is ook zeker een belangrijke toevoeging!