Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

DTD - Cambuur

Gestart door John Hiatt, mei 04, 2013, 12:31:18

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Nu al weer zin in!

KernvanCambuur

 |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Op de eredivisie-fiets naar Jelsum! Oleeeeee!

SCCornjum

28 JUNI 2013

DTD - SC Cambuur

Maar eerst
Woensdag 8 mei 2013
DTD (onder23) - Oud Cambuur
Aanvang 19:30 in Jelsum
Watching Football Is Not A Crime

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

wiekie1969

Citaat van: SCCornjum op mei 04, 2013, 12:51:40
28 JUNI 2013

DTD - SC Cambuur

Maar eerst
Woensdag 8 mei 2013
DTD (onder23) - Oud Cambuur
Aanvang 19:30 in Jelsum


jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |:) _O_ :proost :proost :proost

sunderland

Dtd ,1 van de mooiste uitwedstr van het seiz

Holwerd voor Cambuur

Met uitkaartverplichting dit jaar
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Wanneer is eerste training?

Destroyer

Trainen ze deze week ook nog?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

ja morgen om 10.30 uur

SCCFRANEKER


denistel

recht heen slingerend terug haha :proost

SCCRulez

Altijd mooie uitwedstrijd! En dichtsbij, kan op wenkbrouwen nog wel naar huis  :proost |:)

wiekie1969

Citaat van: Bernardo op mei 09, 2013, 18:55:52
Wanneer is eerste training?

zaterdag 22 juni is de 1e training weer! |:)