Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Twente

Gestart door Specuveter, oktober 17, 2022, 12:42:34

Vorige topic - Volgende topic

denistel

hoedemakers voor jacobs rest het zelfde

Collingwood

Het enige waar ik echt moeite mee heb is Sai eruit. Geen idee waarom die opeens zijn plek kwijt is, lijkt het slachtoffer van Bangura's schorsing te zijn geworden. Je bent opbouwend nu zoveel beperkter...
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Coaching schijnt het argument te zijn... dat doen de anderen een stuk minder dan Schmidt.
Voetballend is Sai duidelijk beter (en verdedigend niks minder).

denistel

#33
Citaat van: Bankzitter op oktober 21, 2022, 15:40:51
Coaching schijnt het argument te zijn... dat doen de anderen een stuk minder dan Schmidt.
Voetballend is Sai duidelijk beter (en verdedigend niks minder).

klopt sai schijnt te stil te zijn nou sorry maar je kiest toch voor voetbal kwaliteit

dat gecoach heeft vorige week 3x niks opgeleverd toch

AL

Sinds wanneer moet een rechtsback veel coachen?
Coachen moet gebeuren vanuit de as, dus Virginia, Tol, Bergsma en Mees.
Je beste speler op de bank is lachwekkend.

wiekie1969

Sai was 1 vd beteren de laatste weken en hoort dus te spelen.

Specuveter

Zijn weinig mensen die dit snappen inderdaad.

J.v.G.

Opstelling: Virginia; Schmidt, Tol, Bergsma, Bangura; Paulissen, Hoedemakers, van Kaam; v/d Water, Uldrikis en Mambimbi Ik zal er niet ver naast zitten.. Op Schmidt na een logische opstelling.

denistel

Citaat van: AL op oktober 21, 2022, 16:00:26
Sinds wanneer moet een rechtsback veel coachen?
Coachen moet gebeuren vanuit de as, dus Virginia, Tol, Bergsma en Mees.
Je beste speler op de bank is lachwekkend.

die kunnen of doen dat dus waarschijnlijk ook niet allemaal stille willies.

sunderland

Citaat van: denistel op oktober 21, 2022, 15:46:20
klopt sai schijnt te stil te zijn nou sorry maar je kiest toch voor voetbal kwaliteit

dat gecoach heeft vorige week 3x niks opgeleverd toch
wat een slecht argument.

Vlampiep

Zowel Doke als Sai hebben speciale kwaliteiten en stel je op waarmee je hun directe tegenstander kan ontregelen.
Als we kiezen voor het systeem dat de backs over de vleugelspeler komen, stel je Sai op.
Dus het is even afwachten hoe ze Twentwe gaan bestrijden.

De Gast

Als je Sai haalt, gelijk opstelt en hij doet het goed dan kun je ?m nu niet op de bank zetten. Dit geklooi met spelers zorgt continu voor onduidelijkheid en frustraties. Idem Kaam en Mees. Konden niet met elkaar spelen en kijk nu..

De Gast

Citaat van: denistel op oktober 21, 2022, 17:29:29
die kunnen of doen dat dus waarschijnlijk ook niet allemaal stille willies.

Er is geen echte leider. Die heb je natuurlijk wel nodig. Die lange is nu enkel een lijder.

Noordcambuur

Henk heeft een fout gemaakt om die lange de band te geven.

Mike SCC

Citaat van: De Gast op oktober 21, 2022, 20:04:08
Als je Sai haalt, gelijk opstelt en hij doet het goed dan kun je ?m nu niet op de bank zetten. Dit geklooi met spelers zorgt continu voor onduidelijkheid en frustraties. Idem Kaam en Mees. Konden niet met elkaar spelen en kijk nu..

Precies. Als het vertrouwen in het team toch al broos is..