Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Twente

Gestart door Specuveter, oktober 17, 2022, 12:42:34

Vorige topic - Volgende topic

Mike SCC

En daarbij komt dat je thuis gewoon wil voetballen en aanvallen, dus dan stel je Sai op zou je zeggen. Vorige week ging ook niet zo lekker, mede doordat niemand achterin de oplossing kon vinden

Bankzitter

Ik zie ook liever Sai maar een rechtsback maakt het verschil niet tussen winst of verlies. Proberen 4 keer met dezelfde 11 te starten en rond de 14 punten te gaan komen voor de winter.

EdsjeSCC

Ben ik het niet mee eens, met steeds dezelfde elf dan.
Ik zou dus wel per wedstrijd kiezen voor Sai of Schmidt.
En dat zou je ook nog kunnen doen op de flank

papier

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 22, 2022, 12:02:06
Ben ik het niet mee eens, met steeds dezelfde elf dan.
Ik zou dus wel per wedstrijd kiezen voor Sai of Schmidt.
En dat zou je ook nog kunnen doen op de flank

In mijn optiek gebeurd het nu op teveel plekken.
- Centraal achterin (blessure Bergsma)
- Op de backs, deels door schorsingen deels door wisseling Doke/Sai
- Middenveld, deels door blessures, deels schorsingen, deels door prestaties die wisselvallig zijn
- Op de vleugels voorin, met name door blessures en wisselvallige prestaties.

Allemaal wel te verklaren maar bij elkaar teveel. Dan zou ik zeker op de back gewoon even voor vastigheid kiezen. Heb het idee dat daar even behoefte aan is.

Bankzitter

Ik dacht eerst ook rouleren het beste zou zijn tot de winter maar nu Henk wegvalt is er te veel
onzekerheid. Dus laat maar even zo staan nu.

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 22, 2022, 12:02:06
Ben ik het niet mee eens, met steeds dezelfde elf dan.
Ik zou dus wel per wedstrijd kiezen voor Sai of Schmidt.
En dat zou je ook nog kunnen doen op de flank
maar ze kozen tegen Vitesse voor Smidt omdat ze dachten dat Vitesse over die kant zou aanvallen via Bero. Dat pakte totaal verkeerd uit omdat Cocu mooi dacht haha ik laat gewoon Cambuur opbouwen over die kant. Je kunt toch gewoon beter voor de beste kiezen want anders krijg je dat met iedere tegenstander buiten de top 4. Je weet nu al dat Twente exact het zelfde gaat doen

EdsjeSCC

Citaat van: sunderland op oktober 22, 2022, 13:48:39
maar ze kozen tegen Vitesse voor Smidt omdat ze dachten dat Vitesse over die kant zou aanvallen via Bero. Dat pakte totaal verkeerd uit omdat Cocu mooi dacht haha ik laat gewoon Cambuur opbouwen over die kant. Je kunt toch gewoon beter voor de beste kiezen want anders krijg je dat met iedere tegenstander buiten de top 4. Je weet nu al dat Twente exact het zelfde gaat doen

Je mag wisselen he

denistel

ik ben het totaal oneens met de keuze van de ts Sai was over de 1e7
wedstrijden toch gewoon onze beste speler?
Wie zet zijn beste speler nou op de bank sorry maar is snap het totaal niet.

Treb

Citaat van: denistel op oktober 22, 2022, 14:03:48
ik ben het totaal oneens met de keuze van de ts Sai was over de 1e7
wedstrijden toch gewoon onze beste speler?
Wie zet zijn beste speler nou op de bank sorry maar is snap het totaal niet.

Dat snapt niemand.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 22, 2022, 14:03:48
ik ben het totaal oneens met de keuze van de ts Sai was over de 1e7
wedstrijden toch gewoon onze beste speler?
Wie zet zijn beste speler nou op de bank sorry maar is snap het totaal niet.
denistel ik snap je helemaal maar misschien speelt er wel heel anders wat wij niet weten.

PePe

Tegen sterke tegenstanders moet je een harde back hebben, die achterin blijft. (Doke)
Sai komt vaak mee op (Noodzakelijk als je achter staat)
Ik begrijp het enigszins.

sunderland

Citaat van: PePe op oktober 22, 2022, 14:49:08
Tegen sterke tegenstanders moet je een harde back hebben, die achterin blijft. (Doke)
Sai komt vaak mee op (Noodzakelijk als je achter staat)
Ik begrijp het enigszins.
nou ik beslist niet

Bernardo

Citaat van: PePe op oktober 22, 2022, 14:49:08
Tegen sterke tegenstanders moet je een harde back hebben, die achterin blijft. (Doke)
Sai komt vaak mee op (Noodzakelijk als je achter staat)
Ik begrijp het enigszins.

Sai is verdedigend echt niet minder dan Doke.

Delfzijl/Cambuur

Tis eigenlijk heel makkelijk als je wilt voetballen zoals wij thuis altijd Sai.
Die jongen kan zoveel meer als Doke. Bij schorsing of blessures Doke en bij zware uitwedstrijden tegen topclubs waarin je toch defensief speelt ook.

denistel

sai is minstens net zo fel. de reden dat doke speelt is dat ie mondiger
is in het veld aldus de ts dat mogen ze vinden maar supporters snappen
daar niks van je doet je zelf te kort.en op links deed ie het ook beter dan
bangura op dit moment is mijn mening.