Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Twente

Gestart door Specuveter, oktober 17, 2022, 12:42:34

Vorige topic - Volgende topic

Ollie

Citaat van: denistel op oktober 17, 2022, 14:58:18
--------------------------------virginia------------------

v wermeskerken---------tol-----------bergsma--------bangura

-----------------v kaam----------------hoedemakers-------------

----------------------------paulissen--------------------------

-------breij---------------uldrikis---------------------vd water
Deze opstelling kan ik mij wel in vinden!

EdsjeSCC

Als je Breij opstelt zou ik dat wel op links doen. Kan die lekker met Brenet meerennen. Meer dan rennen kan ie niet dus doet ie wat hij kan

Treb

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 17, 2022, 13:06:39
Anders vertel je nog 1 keer over die video?  :O

Die van je moeder bedoel je?

Drumfather SCC


EdsjeSCC


Noordcambuur

Kamphuis is de scheidsrechter a.s. Zondag .
Deze Groninger heeft Cambuur Leeuwarden niet goede herinneringen mee.

Destroyer

Maakt allemaal.niks uit, maar starten zonder Jacobs en met Hoedemakers zou fijn zijn. En Breij eens vanaf de start is ook niet verkeerd.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 17, 2022, 16:29:28
Als je Breij opstelt zou ik dat wel op links doen. Kan die lekker met Brenet meerennen. Meer dan rennen kan ie niet dus doet ie wat hij kan

werkt keihard en scoort nog eens van afstand extra wapen ten op zichte van
anderen.

Bankzitter

Breij loopt ook wel 14 km dus als dat het argument is dan kan Breij net zo goed spelen.

De Gast

Citaat van: Destroyer op oktober 17, 2022, 18:40:54
Maakt allemaal.niks uit, maar starten zonder Jacobs en met Hoedemakers zou fijn zijn. En Breij eens vanaf de start is ook niet verkeerd.

Doe Sambissa er dan ook maar bij. Ze kunnen kopen wat ze willen maar het is gewoon niet beter dan we al hadden.

Huizen

Citaat van: denistel op oktober 17, 2022, 14:58:18
--------------------------------virginia------------------

v wermeskerken---------tol-----------bergsma--------bangura

-----------------v kaam----------------hoedemakers-------------

----------------------------paulissen--------------------------

-------breij---------------uldrikis---------------------vd water

Ook mijn opstelling, alleen zou ik misschien Balk of Mambimi toch net ff wat meer vertrouwen geven ondanks dat ze huurling zijn. En dan minimaal 5 duels laten staan allemaal!!

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op oktober 17, 2022, 20:54:04
Ook mijn opstelling, alleen zou ik misschien Balk of Mambimi toch net ff wat meer vertrouwen geven ondanks dat ze huurling zijn. En dan minimaal 5 duels laten staan allemaal!!
dat weet je niet er kan van alles gebeuren blessures of schorsingen enz,enz.

Ollie

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 17, 2022, 16:29:28
Als je Breij opstelt zou ik dat wel op links doen. Kan die lekker met Brenet meerennen. Meer dan rennen kan ie niet dus doet ie wat hij kan
Dat laatste ben ik het niet mee eens. Over dat meerennen met Brenet heb je wel een punt... De backs zijn heel belangrijk in het spel van Twente. Hier moet je iets op verzinnen

Montana

Citaat van: denistel op oktober 17, 2022, 14:58:18
--------------------------------virginia------------------

v wermeskerken---------tol-----------bergsma--------bangura

-----------------v kaam----------------hoedemakers-------------

----------------------------paulissen--------------------------

-------breij---------------uldrikis---------------------vd water

Sambissa voor vdW.

De Gast

Denk niet dat Bertje daar vrolijk van wordt.