Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Media kampioenschap 2013

Gestart door Viper, mei 04, 2013, 10:32:26

Vorige topic - Volgende topic

Viper


Destroyer

Heeft willie vast meegenomen van thuis.  :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Unknown



Kwam deze tegen en volgens mij is die nog niet geplaatst. Mooi filmpje op wat onverstaanbaar gelul na :devil

Yellow Army

Citaat van: Unknown op mei 14, 2013, 12:38:23


Kwam deze tegen en volgens mij is die nog niet geplaatst. Mooi filmpje op wat onverstaanbaar gelul na :devil

hij blijft mooi
Area 58


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Citaat van: Destroyer op mei 14, 2013, 20:20:21
Wat is er mis met die blonde stoot? :_schater

peerdebekkie bedoelst...
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op mei 14, 2013, 20:53:42
peerdebekkie bedoelst...
Perfect voor die gast van vorige week in "Ik heb HET nog nooit gedaan"... Kickte ook op peerden :devil

Ruppppert

bin nog bezig om een klein filmke te maken van al deze mooie momenten, alleen nog ff een nummerke zoeken om er onder te zetten

Yellow Army

Citaat van: Ruppppert op mei 14, 2013, 21:26:08
bin nog bezig om een klein filmke te maken van al deze mooie momenten, alleen nog ff een nummerke zoeken om er onder te zetten

hier:

Area 58

mscc


Ruppppert



Cambuur LWD

Ik vind persoonlijk dit het mooiste Kampioenschapfilmpje op Youtube  |:)


TM

Dit vond ik nog ergens. Een mooi stukje uit de volkskrant van 4 mei 2013.