Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Go Ahead Eagles - Cambuur [9-10-22]

Gestart door Inferno-058, september 22, 2022, 11:41:02

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Puntje maar koesteren. Meer zit er echt niet in.

Destroyer

Wat een verschil, blij ook volgend jaar echt gras te hebben
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Groningen

Het lijkt wel of iedere 2e bal op het middenveld voor hun is. Is dat inzet? Staan we steeds verkeerd?

NRG

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 09, 2022, 14:01:47
Het lijkt wel of iedere 2e bal op het middenveld voor hun is. Is dat inzet? Staan we steeds verkeerd?

Of Eagles staat gewoon steeds goed.

Cambuur Groningen

Citaat van: NRG op oktober 09, 2022, 14:04:10
Of Eagles staat gewoon steeds goed.
Kan ook, maar dan zou ik verwachten dat je iets doet om dat aan te passen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: NRG op oktober 09, 2022, 14:01:30
Puntje maar koesteren. Meer zit er echt niet in.

Zou prima zijn. Uit een punt pakken en thuis van deze tegenstanders winnen. Dan komt t goed dit seizoen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Collingwood

Matige vertoning. Aanvallend konden we absoluut geen vuist maken, verdedigend niet superveel weggegeven maar toch een paar aardige kansen. Met een punt mag je je dus echt in de handen knijpen. Wat overigens een prima resultaat is in een lastige uitwedstrijd.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Nou? had vooraf op iets meer gehoopt, maar gezien spelbeeld blij met punt

hobbes


Leeuwarder94

Pijn aan mijn ogen deze wedstrijd. Blij met een punt.
De wens is de vader van de gedachte

Bernardo

Puntje en door. Nu 3 thuiswedstrijden knallen.

sunderland

Citaat van: Bernardo op oktober 09, 2022, 14:12:50
Puntje en door. Nu 3 thuiswedstrijden knallen.
punt maximaal dussss meenemen

drg

De hele achterhoede maar een schop onder de reet geven lijkt me, Virginia was de enige man achterin die 100% inzet toonde. En bij verreweg ook eenvoudig man of the match.

Anders maar 2 a 3 wissels achterin, met zo'n instelling rondtikken kan echt niet en heeft ons meermaals bijna gekost. Zoals ik al zei, je hebt niks aan al die wissels voorin als die bal daar nooit komt.

Bankzitter

Belangrijk puntje.
We mochten deze niet verliezen. Prima om dan de laatste 20 minuten geen risico meer te nemen als het niet loopt.
Virginia, Bergsma , v Kaam goed. De rest viel tegen.

Drie keer thuis nu dus dan nog wat punten pakken om redelijk de winterstop in te kunnen.

R058

Echt een wonder dat je niet verliest. Hoe je van de ene op de andere wedstrijd zoveel minder inzet toont. Echt verschrikkelijk om naar te kijken. Alsof we vanaf minuut 1 voor een gelijkspel gingen. We staan toch voor aanvallend voetbal? Geen moment hebben we goed druk gezet.