Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Go Ahead Eagles - Cambuur [9-10-22]

Gestart door Inferno-058, september 22, 2022, 11:41:02

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Belangrijk puntje. Virginia held. Klasse jongen.

Vlampiep

Met deze uitslag is goed te leven, maar het spel van ons is echt niet goed.
Henk zal meer evenwicht in de ploeg moeten krijgen en dat kan misschien best wel eens ten koste moeten gaan van Jacobs, Boere, Vd Water en Balk.

wiekie1969


Mike SCC

Vooraf zou je tevreden zijn met een puntje uit bij een concurrent. De wedstrijd zelf was niet om aan te gluren als Cambuursupporter zijnde, nu een mooie serie thuiswedstrijden waar we het moeten laten zien.

Cambuur Groningen

Citaat van: drg op oktober 09, 2022, 14:13:28
De hele achterhoede maar een schop onder de reet geven lijkt me, Virginia was de enige man achterin die 100% inzet toonde. En bij verreweg ook eenvoudig man of the match.

Anders maar 2 a 3 wissels achterin, met zo'n instelling rondtikken kan echt niet. Zoals ik al zei, je hebt niks aan al die wissels voorin als die bal daar nooit komt.
Ik denk dat dat wel in opdracht van de TS gaat. En alternatief werkte vandaag ook niet, lange ballen waren ook steeds voor de Eagles. Maar goed nieuws, we staan weer boven Groningen :)

NRG

Citaat van: R058 op oktober 09, 2022, 14:14:30
Echt een wonder dat je niet verliest. Hoe je van de ene op de andere wedstrijd zoveel minder inzet toont. Echt verschrikkelijk om naar te kijken. Alsof we vanaf minuut 1 voor een gelijkspel gingen. We staan toch voor aanvallend voetbal? Geen moment hebben we goed druk gezet.

Misschien was dat ook gewoon de verdienste van de tegenstander.

wiekie1969

Bergsma weer fantastisch achterin. Aan de achterhoede ligt het niet dit seizoen. Voorin is het heel matig. Balk, Boere is kkd niveau.

Specuveter

Slecht spelen en toch een punt pakken is ook netjes toch.
Bergsma achterin en weer de nul pakken is wederom prima.

R058

Citaat van: NRG op oktober 09, 2022, 14:15:50
Misschien was dat ook gewoon de verdienste van de tegenstander.
Go Ahead deed het zeker niet slecht, maar elk duel verliezen en niet 100% erin gaan is gewoon je eigen schuld. Heb je het druk zetten deze wedstrijd gezien in vergelijking met PSV? Kijk hoe ze erop vliegen bij die goal van van der Water bijvoorbeeld. Gebeurde deze wedstrijd geen 1 keer.

EdsjeSCC

Na RKC hadden we het over deze belangrijke periode, met 4 thuiswedstrijden en Eagles uit.
4 uit 2 dikke prima, kijken of we er nog 4 tot 6 bij kunnen pakken

wiekie1969

Die Van Kaam staan laten. Die jongen speelt klasse op het middenveld.

sunderland

Wat had Jacobs, die was de 2 e helft niet vooruit te branden zo sloom. Paulissen zat er na een uur ook doorheen. Zou mij niks verbazen dat er iets was.

Cambuur Groningen

Citaat van: wiekie1969 op oktober 09, 2022, 14:25:14
Die Van Kaam staan laten. Die jongen speelt klasse op het middenveld.
En dan Hoedemakers - van Kaam - Paulissen? Met Paulissen in de rol van Jacobs?

drg

Citaat van: wiekie1969 op oktober 09, 2022, 14:25:14
Die Van Kaam staan laten. Die jongen speelt klasse op het middenveld.

Wel benieuwd hoe lang hij datzelfde trucje nog kan blijven doen, deed ie tegen PSV ook al in de eerste helft. Straks wordt ie permanent gedekt door 2 man  :_schater

Noordcambuur

Puntje en klaar er heeft niks meer in gezeten.
Hoedemakers en Bangura volgende week er maar weer in tegen Vitesse.