Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Go Ahead Eagles - Cambuur [9-10-22]

Gestart door Inferno-058, september 22, 2022, 11:41:02

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

Eigen schuld...
De tijd dat we niet meer mogen komt ook nog wel

Treb

Ach, ik geloof niet dat de doorgesnoven stone island kleuters zich hier iets van aantrekken

Drumfather SCC

Uitverkocht  |:)
Z??r belangrijke pot dit!
Zonder Bangura en Hoedemakers nog!

Al maak ik me om de huidige Hoedemakers geen zorgen (meer) Is geen schim meer van wat hij was
En Bangura lijkt met zijn huidige vorm ook wel vervangbaar door een gretige Sylla of Sambissa

Ik had vanochtend om 10:00 de laatste kaart van Bus 3
Toen waren er nog 14 voor Bus 4

Mes tussen de tanden potdomme!
Enne.... Scoren lange  |:)

Collingwood

Mambimbi voor Balk, verder lekker zo laten staan lijkt mij.
Kalmte alleen kan u redden.

Specuveter

En nu doorpakken...
Op naar het linkerrijtje!!

PePe

Go Ahead Eagles is g??n makkie. (Skerp blieve)

denistel

wordt lastiger dan tegen psv denk ik.fysiek spel en terug trekken
op eigen helft die lui

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 03, 2022, 12:16:21
wordt lastiger dan tegen psv denk ik.fysiek spel en terug trekken
op eigen helft die lui
klopt heeft dkv ook en spelen heel verdedigend.
Anti voetbal?.

Inferno-058

#9
Eagles moeten we ook niet groter maken dan het is. Ja hun voetbal ligt ons niet, maar uiteindelijk draait het om kwaliteit. En qua dat is het niet bijzonder.

Een niet vol uitvak is ontzettend zonde. Vroeger kwam je er vaak mee weg als de bus gesloopt werd, nu niet meer. Club moet individuen aanpakken zodat zulke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden, daarvoor zijn die uitkaarten toch in het leven geroepen? Ik hoop dat we tegen onze grote vrienden dertig km zuidelijker we weer kunnen beschikken over de oude stadsbussen.

siepelsjeu

Citaat van: Inferno-058 op oktober 03, 2022, 21:45:41
Eagles moeten we ook niet groter maken dan het is. Ja hun voetbal ligt ons niet, maar uiteindelijk draait het om kwaliteit. En qua dat is het niet bijzonder.

Een niet vol uitvak is ontzettend zonde. Vroeger kwam je er vaak mee weg als de bus gesloopt werd, nu niet meer. Club moet individuen aanpakken zodat zulke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden, daarvoor zijn die uitkaarten toch in het leven geroepen? Ik hoop dat we tegen onze grote vrienden dertig km zuidelijker we weer kunnen beschikken over de oude stadsbussen.
Individuen aanpakken is cambuur druk meebezig zijn na utrecht uit 25 stadionverboden uitgedeeld

Vlampiep

Citaat van: siepelsjeu op oktober 05, 2022, 10:54:36
Individuen aanpakken is cambuur druk meebezig zijn na utrecht uit 25 stadionverboden uitgedeeld
Het is toch hemelschreiend dat een paar doorgesnoven halve zolen het voor de rest verpest.
En het wangedrag van die zg supporters straalt ook af op de club. Dit soort gasten horen thuis in een kliniek en niet in de supporters bus en stadion.

CambuurAmersfoort

Helemaal mee eens. en daarmee is voor mij de interesse om in een bus met van die idioten te stappen ook een stuk kleiner geworden.
toch helemaal geen zin om met dat soort figuren 'onze' club aan te moedigen. Al heb ik het gevoel dat zij vooral voor andere redenen daarheen gaan.

Drumfather SCC

Citaat van: CambuurAmersfoort op oktober 05, 2022, 17:03:39
Helemaal mee eens. en daarmee is voor mij de interesse om in een bus met van die idioten te stappen ook een stuk kleiner geworden.
toch helemaal geen zin om met dat soort figuren 'onze' club aan te moedigen. Al heb ik het gevoel dat zij vooral voor andere redenen daarheen gaan.

Heb ik ook hoor, dus ?ls ik ga dan pak ik altijd een zo laag mogelijke bus want uit ervaring kopen dat soort ''supporters'' vaak gelijk en komt dat in de hoge bussen te zitten
Scheelt een hoop en redelijk goede ervaringen mee

Treb

Citaat van: Drumfather SCC op oktober 05, 2022, 17:07:02
Heb ik ook hoor, dus ?ls ik ga dan pak ik altijd een zo laag mogelijke bus want uit ervaring kopen dat soort ''supporters'' vaak gelijk en komt dat in de hoge bussen te zitten
Scheelt een hoop en redelijk goede ervaringen mee

Zit zondag lekker op de hoofdtribune. Zoon mag mee in de lineup!  8)