Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Floris Smand

Gestart door zeewolde, augustus 04, 2022, 16:03:15

Vorige topic - Volgende topic

Delamere

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 05, 2025, 19:25:45
Hum, ik vond eigenlijk dat de uitdrukking "draaicirkel van een vrachtwagen" wel iets liefs en onschuldigs had. Ik begrijp de ophef niet.

Maar even serieus, wat is er mis met Christelijke plattelandsvrouwen?  :proost
Ik begrijp de ophef dus ook niet.
En voor wat betreft die chr. plattelandsvrouwen, die zijn zonder uitzondering fan van het pompebledenploegje.

Zuid1991

#271
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 05, 2025, 19:41:17
Ze hebben toch veel minuten gemaakt?

Ik denk precies tegenovergesteld. Je moet jeugd juist langzaam brengen. We hebben geen Messi? en Yamals, onze jeugd met leren met druk om te gaan, fysiek sterker worden en langzaam ervaring op gaan doen. Ik vind dat het beleid van de Technische Staf op dit gebied juist heel goed.

Jeugd langzaam inpassen ben ik ook helemaal voor.
Maar als de O-21 hele seizoen al geroemd wordt, had er van mij allang meerdere spelers een kans mogen hebben.
Neem alleen al Henstra. We hebben al het hele seizoen geen spits. Waarom laat je deze gast niet minuten maken? Jonker, Bakati idem.
Of Wiebe met zijn sporadische invalbeurten. Gewoon te weinig imo.

Wat goed is, is goed en moet ook kansen krijgen.
Dus bij mij rijst de vraag, is de jeugd wel goed genoeg?
Het gaat om kwaliteit bij een club als Cambuur, niet om kwantiteit.

denistel

Citaat van: Zuid1991 op mei 05, 2025, 19:51:18
Jeugd langzaam inpassen ben ik ook helemaal voor.
Maar als de O-21 hele seizoen al geroemd wordt, had er van mij allang meerdere spelers een kans mogen hebben.
Neem alleen al Henstra. We hebben al het hele seizoen geen spits. Waarom laat je deze gast niet minuten maken? Jonker, Bakati idem.
Of Wiebe met zijn sporadische invalbeurten. Gewoon te weinig imo.

Wat goed is, is goed en moet ook kansen krijgen.
Dus bij mij rijst de vraag, is de jeugd wel goed genoeg?
Het gaat om kwaliteit bij een club als Cambuur, niet om kwantiteit.

voor mij zijn de spelers die je noemt wel goed genoeg er is echter ook
bewust voor gekozen om top te presteren met de o21 en dat lukt prima.
verder zijn Jonker Bakkati en Kooistra nog geen eens 20 dus die komen
wel,Henstra had ik wel graag willen zien in het 1e scoort makkelijk maar
de TS moest zich plaatsen voor de PO en dan liefst 3e en die kiezen voor
de vaste waardes ook al spelen die soms minder blijft een afweging maar
ik had af en toe toch meer risico met die jonge knapen genomen het zal
toch eens moeten gebeuren en als je promoveerd zal er nog minder plaats
voor de jeugd zijn.

Bankzitter

Wat ik elders zei... Groningen lukt het ook met 13 man uit eigen jeugd in de selectie.
En die komen op hetzelfde niveau uit met O21.

denistel

Citaat van: Bankzitter op mei 05, 2025, 22:39:32
Wat ik elders zei... Groningen lukt het ook met 13 man uit eigen jeugd in de selectie.
En die komen op hetzelfde niveau uit met O21.

met ook meer ervaren spelers er bij en die hebben wij amper of hebben
zelf moeite om overeind te blijven dan is er te weinig sturing voor de
spelers uit eigen jeugd

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Trainert!

fantastische pot!

op deze manier, graag blijven

Huizen

Heel veel respect voor Floris. Geweldig gespeeld de laatste duels  :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op mei 17, 2025, 00:25:09
fantastische pot!

op deze manier, graag blijven
klopt niet alleen deze wedstrijd maar de afgelopen weken was hij heel sterk bezig.

Lowieke

Citaat van: Trainert! op mei 17, 2025, 00:25:09
fantastische pot!

op deze manier, graag blijven

Eens, mag van mij ook blijven. Zeker nu wd weer kkd spelen.

Lore

Lijkt mij een goede invaller

YellowBlue

Citaat van: Lore op mei 17, 2025, 11:11:45
Lijkt mij een goede invaller
sowieso beter dan van Mullem