Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Floris Smand

Gestart door zeewolde, augustus 04, 2022, 16:03:15

Vorige topic - Volgende topic

Delamere

Heeft Smand het niveau wat Cambuur nastreeft? Nee!!! Natuurlijk niet! Vinden ze bij Cambuur gelukkig zelf ook. Geen startsnelhied, geen wendbaarheid, ondanks z?n lengte een hele matige kopper, enz., enz., enz.
Dat zoiets hier niet gezegd mag worden is mij nog nooit gebleken. En terecht. Maar als jij van een drol een slagroompunt wenst te maken, ga je gang!

michello

Ach die lieveschat. Dat moment dat Henk hem even over z?n wangen aaide tegen ADO zei genoeg.

beam

Citaat van: mark1989 op mei 04, 2025, 14:14:56
Is dit nou de wijze waarop we hier in het forum over onze speler praten? Zegt veel over het niveau of eigenlijk geen niveau.
Typisch iets Nederlands. In het buitenland is veel meer respect voor hun spelers of oud spelers.

okkele

om te kotsen dat eeuwige respectloze slachtoffer zoeken hier van een paar.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

oost

Nou dat hij te kort komt is toch duidelijk?
Eerste seizoenen hoopte ik nog dat het beter zou worden. Maar helaas niet elke jongen van 19 of 20 wordt aanzienlijk beter. Dat kun je hem en de club niet kwalijk nemen. Hopelijk vind die een club en kan hij betaald voetbal blijven spelen  |:)

mark1989

Citaat van: oost op mei 04, 2025, 20:16:21
Nou dat hij te kort komt is toch duidelijk?
Eerste seizoenen hoopte ik nog dat het beter zou worden. Maar helaas niet elke jongen van 19 of 20 wordt aanzienlijk beter. Dat kun je hem en de club niet kwalijk nemen. Hopelijk vind die een club en kan hij betaald voetbal blijven spelen  |:)

Het gaat erom te beseffen dat het slechts jouw mening is. En dat de kans ook bestaat dat je er helemaal naast zit. Het gaat er ook niet om of je wel of niet je mening mag geven, maar de woorden die er aan geeft.  Ik reageerde vooral op de onrespectvolle manier waarop het werd verwoord. Je kunt ook op een respectvolle manier je mening geven. Sommige vinden het nodig om in een post ook duidelijk te maken hoe laag hun IQ is. En wat mij betreft hoeft dat niet.

Stanley

Citaat van: mark1989 op mei 04, 2025, 20:52:29
Het gaat erom te beseffen dat het slechts jouw mening is. En dat de kans ook bestaat dat je er helemaal naast zit. Het gaat er ook niet om of je wel of niet je mening mag geven, maar de woorden die er aan geeft.  Ik reageerde vooral op de onrespectvolle manier waarop het werd verwoord. Je kunt ook op een respectvolle manier je mening geven. Sommige vinden het nodig om in een post ook duidelijk te maken hoe laag hun IQ is. En wat mij betreft hoeft dat niet.
Helemaal mee eens. ik wil mij graag bij Okkele en jou aansluiten wat dit betreft. Schaamteloos mensen afmaken lijkt ook een kwaliteit van sommigen hier.

Delamere

Citaat van: mark1989 op mei 04, 2025, 20:52:29
Zoals anderen het dan weer nodig vinden om met een niet te harden dedain hier de grote moraalridder even uit te hangen.
Want als ik van een speler die een draaicirkel als een vrachtwagen heeft, zeg dat ie een draaicirkel als een vrachtwagen heeft, vind jij het gepast om mij als iemand met een laag IQ weg te zetten. Om je misplaatste superioriteitsgevoel moet ik echt heel hard lachen. Het heeft iets sneus en zegt daarnaast ook veel over jezelf.
Mark1989, uit 1989 gok ik zo. Dan kom ik al meer jaren bij Cambuur dan jij leeft en kan van al die jaren geen 3 verdedigers verzinnen die er nog minder van konden dan Smand. Da?s mijn mening, zeg dat op mijn manier, en dat je hiervan niet gediend bent, is jouw probleem. We zitten hier immers niet op een forum van christelijke plattelandsvrouwen maar op die van een rauwe, volkse voetbalclub.
Als je frustratie naar mij voortkomt uit het feit dat jij, ondanks jouw enorm hoge IQ, w?l gecharmeerd bent van de voetballer Smand, kun je me moeilijk kwalijk nemen dat ik je qua voetbalverstand niet het allerscherpste mesje uit de la vindt.
Netter kon ik het zeggen.

okkele

"niet te harden dedain" is dan ook niet slim, nu moet 30% op deze site weer googlen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

vind niet dat hij beter is geworden en dat ook niet gaat worden
en daar zullen de meningen over verschillen.
ik vind de club zelf te lief in zulke dingen maar soms moeten er
harde beslissingen worden genomen dat is betaald voetbal.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delamere op mei 05, 2025, 18:19:58
Zoals anderen het dan weer nodig vinden om met een niet te harden dedain hier de grote moraalridder even uit te hangen.
Want als ik van een speler die een draaicirkel als een vrachtwagen heeft, zeg dat ie een draaicirkel als een vrachtwagen heeft, vind jij het gepast om mij als iemand met een laag IQ weg te zetten. Om je misplaatste superioriteitsgevoel moet ik echt heel hard lachen. Het heeft iets sneus en zegt daarnaast ook veel over jezelf.
Mark1989, uit 1989 gok ik zo. Dan kom ik al meer jaren bij Cambuur dan jij leeft en kan van al die jaren geen 3 verdedigers verzinnen die er nog minder van konden dan Smand. Da?s mijn mening, zeg dat op mijn manier, en dat je hiervan niet gediend bent, is jouw probleem. We zitten hier immers niet op een forum van christelijke plattelandsvrouwen maar op die van een rauwe, volkse voetbalclub.
Als je frustratie naar mij voortkomt uit het feit dat jij, ondanks jouw enorm hoge IQ, w?l gecharmeerd bent van de voetballer Smand, kun je me moeilijk kwalijk nemen dat ik je qua voetbalverstand niet het allerscherpste mesje uit de la vindt.
Netter kon ik het zeggen.

Hum, ik vond eigenlijk dat de uitdrukking "draaicirkel van een vrachtwagen" wel iets liefs en onschuldigs had. Ik begrijp de ophef niet.

Maar even serieus, wat is er mis met Christelijke plattelandsvrouwen?  :proost
Henk, held, bedankt

Zuid1991

Citaat van: denistel op mei 05, 2025, 19:13:35
vind niet dat hij beter is geworden en dat ook niet gaat worden
en daar zullen de meningen over verschillen.
ik vind de club zelf te lief in zulke dingen maar soms moeten er
harde beslissingen worden genomen dat is betaald voetbal.
Dan moet je als club ook harde beslissingen maken ten aanzien van jeugd.
Als de jeugd goed is: ?Er komen toppers aan? wordt er vaak gezegd, moet je ze ook inpassen.
Genoeg mogelijkheden gehad dit seizoen om die ?toppers? minuten te laten maken.

Of?.De club denkt er anders over en het zijn geen toppers. Dat kan, maar dan moet je ook harde beslissingen maken richting jeugd.
En dus niet alleen richting Smand?

Delamere

Citaat van: okkele op mei 05, 2025, 18:26:16
"niet te harden dedain" is dan ook niet slim, nu moet 30% op deze site weer googlen.
Excusez le mot!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Zuid1991 op mei 05, 2025, 19:30:11
Dan moet je als club ook harde beslissingen maken ten aanzien van jeugd.
Als de jeugd goed is: ?Er komen toppers aan? wordt er vaak gezegd, moet je ze ook inpassen.
Genoeg mogelijkheden gehad dit seizoen om die ?toppers? minuten te laten maken.

Ze hebben toch veel minuten gemaakt?

Citaat van: Zuid1991 op mei 05, 2025, 19:30:11
Of?.De club denkt er anders over en het zijn geen toppers. Dat kan, maar dan moet je ook harde beslissingen maken richting jeugd.
En dus niet alleen richting Smand?

Ik denk precies tegenovergesteld. Je moet jeugd juist langzaam brengen. We hebben geen Messi? en Yamals, onze jeugd met leren met druk om te gaan, fysiek sterker worden en langzaam ervaring op gaan doen. Ik vind dat het beleid van de Technische Staf op dit gebied juist heel goed.
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt