Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Floris Smand

Gestart door zeewolde, augustus 04, 2022, 16:03:15

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Hopelijk voor hem een mooie start bij een nieuwe club. Was vrijdagavond de beste speler aan onze kant, maar hij komt al niet meer in de plannen voor van de gemiddelde toeschouwer.
Hij is beter en verder dan een Joris Kramer hier was en kijk eens hoe die zich heeft ontwikkeld. Dus mooi ergens anders starten met voldoende krediet.

Noordcambuur

Ik zou Smand voor een jaartje verhuren.

sunderland

Citaat van: SCC op april 28, 2025, 11:45:04
Hopelijk voor hem een mooie start bij een nieuwe club. Was vrijdagavond de beste speler aan onze kant, maar hij komt al niet meer in de plannen voor van de gemiddelde toeschouwer.
Hij is beter en verder dan een Joris Kramer hier was en kijk eens hoe die zich heeft ontwikkeld. Dus mooi ergens anders starten met voldoende krediet.
wat een onzin

sunderland

Citaat van: Johan-12 op april 27, 2025, 11:06:41
Een echte spits had geholpen, maar het echte probleem zit volgens mij op het middenveld.
Alles moet van Diemers komen, en zelfs zijn assists en goals zijn aan de lage kant. De andere middenvelders dragen voetballend ook veel te weinig bij.
Ons middenveld is bijna nooit dominant.
klopt. Er zit te weinig dynamiek in ons middenveld. Ze gaan pas bewegen als we de bal hebben. Veel te weinig diepte loopacties en al helemaal niet over ons voorhoede heen. Komt nooit een middenvelder van ons alleen voor de keeper

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op april 28, 2025, 13:42:13
Ik zou Smand voor een jaartje verhuren.

Hoezo verhuren? Contract loopt af, gewoon niet verlengen afscheid nemen.

SCC

Citaat van: sunderland op april 28, 2025, 14:35:55
wat een onzin
Mooi, wist dat jij zou reageren Sunderland.
We hebben allen onze voorkeuren en in dit geval ook spelers die we niet mogen. Jij had voorkeur voor bijv Paulissen en met name vd Heide.
Maar om dit onzin te noemen: jij vond Kramer destijds duidelijk beter?

sunderland

Citaat van: SCC op april 28, 2025, 14:53:28
Mooi, wist dat jij zou reageren Sunderland.
We hebben allen onze voorkeuren en in dit geval ook spelers die we niet mogen. Jij had voorkeur voor bijv Paulissen en met name vd Heide.
Maar om dit onzin te noemen: jij vond Kramer destijds duidelijk beter?
ja veel beter. Fysiek inspeelpass en vooral positie kiezen verdedigend. Moet zeggen dat Smand aan de bal met positie kiezen ook goed is maar verdedigd staat hij veel vaak verkeerd en is dan te laat. Kramer had ook 2 geweldige spelers voor hem destijds hier

Bankzitter

We hebben toen ook nog Kellian vd Kaap gehad... ook een goede geworden.

Maar ik zie bij Smand niet echt een stijgende lijn, hij is niet heel veel beter dan 2 jaar terug.
En met 22 jaar had hij dan al wel verder moeten zijn nu.

Noordcambuur

Maar nergens om Nieling blijft ook hangen op zijn niveau maakt ook geen stappen.
Weet het netje wel te vinder van Jansen :_schater
Nieling met die lengte moet veel eruit gehaald worden?..ik vergeet nooit meer Steenvoorden wat heeft die gast een doelpunten gemaakt voor Cambuur.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op april 28, 2025, 15:40:27
We hebben toen ook nog Kellian vd Kaap gehad... ook een goede geworden.

Maar ik zie bij Smand niet echt een stijgende lijn, hij is niet heel veel beter dan 2 jaar terug.
En met 22 jaar had hij dan al wel verder moeten zijn nu.
ik denk dat Ultee hem eigenlijk kapot heeft gemaakt. Voor hemzelf en dus voor ons had hij beter 2 e keus kunnen zijn. Hij moest gelijk iedere weds spelen en ons centrum was dramatisch. Hij had veel beter wat minuten kunnen maken zo nu en dan

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op april 28, 2025, 15:50:24
Maar nergens om Nieling blijft ook hangen op zijn niveau maakt ook geen stappen.
Weet het netje wel te vinder van Jansen :_schater
Nieling met die lengte moet veel eruit gehaald worden?..ik vergeet nooit meer Steenvoorden wat heeft die gast een doelpunten gemaakt voor Cambuur.
Steenvoorden is transfervrij na dit seizoen....
Heeft een topjaar in Kroati?

De Gast

Citaat van: Bankzitter op april 28, 2025, 15:40:27
We hebben toen ook nog Kellian vd Kaap gehad... ook een goede geworden.

Maar ik zie bij Smand niet echt een stijgende lijn, hij is niet heel veel beter dan 2 jaar terug.
En met 22 jaar had hij dan al wel verder moeten zijn nu.

Nog jong he.. ongelooflijk eigenlijk. 2,5 jaar geleden was hij toch een aardig duo met Bergsma of die Volendammer in de eredivisie. Ook toen konden we niet scoren. En dan nu op naar de amateurs  :|

Delamere

Smand kan zich beter als vrachtwagen laten registreren. De draaicirkel heeft ie al.

YellowBlue

Citaat van: Delamere op mei 02, 2025, 20:42:37
Smand kan zich beter als vrachtwagen laten registreren. De draaicirkel heeft ie al.
hij vult het prima in de laatste weken

mark1989

Citaat van: Delamere op mei 02, 2025, 20:42:37
Smand kan zich beter als vrachtwagen laten registreren. De draaicirkel heeft ie al.

Is dit nou de wijze waarop we hier in het forum over onze speler praten? Zegt veel over het niveau of eigenlijk geen niveau.