Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Floris Smand

Gestart door zeewolde, augustus 04, 2022, 16:03:15

Vorige topic - Volgende topic

AL

Lambooij is lekker bezig als hij Bergsma en vd Water kan slijten en 3 goede aanvallers en een creatieve middenvelder haalt 8)
On topic: bedankt en succes Floris!

denistel

bedankt voor je inzet en succes in zweden.

De Gast

Tot over een half jaar.


Bankzitter

Er moeten eerst spelers weg voor er weer nieuw budget vrijkomt.

De meesten die hij tot nu toe heeft binnengehaald kunnen in de basis starten (Jansen, Casas, Nieling, Souren, Pauwels).
Alleen de oudere spelers die via Henk komen zitten op de bank en onze Duitse vriend heeft wat tijd nodig.
Verder al de nodige jeugdcontracten verleng en de nodige uitgaande transfers afgerond.
We hebben zelden zo'n actieve TD gehad. En op 2 september maken we de balans op.

Trainert!

Citaat van: Bankzitter op augustus 25, 2024, 21:20:59
Er moeten eerst spelers weg voor er weer nieuw budget vrijkomt.

De meesten die hij tot nu toe heeft binnengehaald kunnen in de basis starten (Jansen, Casas, Nieling, Souren, Pauwels).
Alleen de oudere spelers die via Henk komen zitten op de bank en onze Duitse vriend heeft wat tijd nodig.
Verder al de nodige jeugdcontracten verleng en de nodige uitgaande transfers afgerond.
We hebben zelden zo'n actieve TD gehad. En op 2 september maken we de balans op.


er zijn veel te veel contracten uitgedeeld aan de jeugd
wat heb je tot nu toe aan vd veen, jonker, kooistra, marsman.



zeewolde

Citaat van: Trainert! op augustus 25, 2024, 21:26:37

er zijn veel te veel contracten uitgedeeld aan de jeugd
wat heb je tot nu toe aan vd veen, jonker, kooistra, marsman.
hoeveel onzin kan jij verkopen?

Een club als Cambuur kan geen 20-25 spelers op de loonlijst hebben voor minimaal een ton.

Daar horen jeugdspelers bij.
En dit is voor het eerst dat Cambuur jeugdspelers heeft die aanhaken.

Het verhuren en mogelijk verkopen van Smand betekent gewoon dat dit vruchten afwerpt.

Bankzitter

Marsman snap ik ook niet maar die anderen zijn net 18 of 19. Iwan Henstra nog maar 17.
Die jongens spelen gewoon in O21 voor een klein salaris en kunnen zo niet makkelijk weggekaapt worden.
Verder prima aanvulling voor de groep 17-124 in de selectie.

Er hoeft er maar 1 van de 4 door te breken en de kassa rinkelt weer net als met Milan Smit en wellicht Smand.
Bangura kwam ook via O21 trouwens en eerder ook Monteiro.

De Gast

Citaat van: zeewolde op augustus 25, 2024, 21:35:34
hoeveel onzin kan jij verkopen?

Een club als Cambuur kan geen 20-25 spelers op de loonlijst hebben voor minimaal een ton.

Daar horen jeugdspelers bij.
En dit is voor het eerst dat Cambuur jeugdspelers heeft die aanhaken.

Het verhuren en mogelijk verkopen van Smand betekent gewoon dat dit vruchten afwerpt.

Is dit dan wel een sterk verhaal? Noem je dit vruchten afwerpen..   :zucht

zeewolde

Citaat van: De Gast op augustus 25, 2024, 21:58:48
Is dit dan wel een sterk verhaal? Noem je dit vruchten afwerpen..   :zucht
ja want dit ging vroeger op aan spelers van buiten met te hoge salarissen die niks brachten.

Berisha macek en hoe al die helden ook allemaal heetten. Veel te dure spelers die niks opgeleverd hebben.

Bolle

Bedankt en succes in Zweden Floris!

De Gast

Citaat van: zeewolde op augustus 25, 2024, 22:00:30
ja want dit ging vroeger op aan spelers van buiten met te hoge salarissen die niks brachten.

Berisha macek en hoe al die helden ook allemaal heetten. Veel te dure spelers die niks opgeleverd hebben.

Uit het recente verleden kan ik van dat laatste ook nog wel een lijstje maken.

Jij noemt het vruchten afwerpen, ik hou het op schade beperken.

zeewolde

Citaat van: De Gast op augustus 25, 2024, 22:18:06
Uit het recente verleden kan ik van dat laatste ook nog wel een lijstje maken.

Jij noemt het vruchten afwerpen, ik hou het op schade beperken.

Snap ik, ik probeer het vaak wat positiever te bekijken.

papier

Citaat van: moodygrunn op augustus 25, 2024, 19:11:57
Nou, ik denk niet dat smand z'n kwaliteiten passen bij het type voetbal dat HdJ voor ogen heeft. Maar bovenstaande past volgens mij niet bij een speler die zich altijd goed ingezet heeft voor de club. Bedankt en het ga je goed!

Wat ik gek vind hierin. Men heeft vaak gezegd dat de jeugd op dezelfde wijze speelt als het eerste, dan zou ook Smand hier beter in moeten passen? Als dat dan niet zo is ok? dat kan.  Maar waarom dan die assistenten vanuit de jeugd doorschuiven?

AliBombali

Vlammen in Zweden Floris!