Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Floris Smand

Gestart door zeewolde, augustus 04, 2022, 16:03:15

Vorige topic - Volgende topic

TheDutchman

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 25, 2024, 12:45:09
Nummer laatst van Zeden en hij wordt verhuurt
Dank! Benieuwd hoe hij terug komt.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 25, 2024, 12:45:09
Nummer laatst van Zeden en hij wordt verhuurt

Als ik naar de stand van de Allsvenskan kijk, kunnen die lui beter een aanvaller halen dan een verdediger.
Maar goed, 1 minder op de loonlijst voor ons en dus weer salarismogelijkheden voor een nieuwe |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Citaat van: TheDutchman op augustus 25, 2024, 12:58:00
Dank! Benieuwd hoe hij terug komt.

Contract loppt af met een optie.
Dus als 'ie weinig spelt,d an zijn we dit seizoen van het salaris af en mag hij transfervrij weg.
Speelt 'ie veel en ontwikkeld hij zich dan optie lichten en verkopen of contract verlengen.

Mooie oplossing... denk dat dit wel een van de spelers is waar Henk van denkt dat ?e er niet verder mee komt.

denistel

Citaat van: Bankzitter op augustus 25, 2024, 13:11:53
Contract loppt af met een optie.
Dus als 'ie weinig spelt,d an zijn we dit seizoen van het salaris af en mag hij transfervrij weg.
Speelt 'ie veel en ontwikkeld hij zich dan optie lichten en verkopen of contract verlengen.

Mooie oplossing... denk dat dit wel een van de spelers is waar Henk van denkt dat ?e er niet verder mee komt.

vraag het me af binnen de club zijn ze best wel gecharmeerd van hem

sunderland

Hij is zo vreselijk wisselvallig. Ook in de wedstrijd zelf.
In Maastricht was hij uitstekend en tegen Helmond onthutsend

Holwerd voor Cambuur

Ik zal zijn sprint wel missen. Ziet er komisch uit :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Citaat van: sunderland op augustus 25, 2024, 13:20:35
Hij is zo vreselijk wisselvallig. Ook in de wedstrijd zelf.
In Maastricht was hij uitstekend en tegen Helmond onthutsend

Klopt, mag wel stabieler maar goed is nog steeds jong. Heeft door onze zwakke selecties veel meer gespeeld dan ?normaal? en daardoor zijn (deels terecht want meer wedstrijd ervaring) de verwachtingen hoger. Had hem 100x liever erbij dan Bergsma die ondanks z?n leeftijd net zo wisselvallig is, vaker geblesseerd en veel meer kost.

Huizen

Alle gasten met geen uitstraling de deur uit! Goed nieuws  |:)

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op augustus 25, 2024, 15:51:11
Alle gasten met geen uitstraling de deur uit! Goed nieuws  |:)
nou dan kun je er nog wel een paar opnoemen zonder uitstraling  :_schater

Huizen

Citaat van: Noordcambuur op augustus 25, 2024, 16:10:36
nou dan kun je er nog wel een paar opnoemen zonder uitstraling  :_schater

Zeker, maar we zijn goed op weg. Vind het knap hoe Lambooij in deze window Van Osch, van Kaam en Smand de deur uit krijgt.  |:)

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op augustus 25, 2024, 16:38:13
Zeker, maar we zijn goed op weg. Vind het knap hoe Lambooij in deze window Van Osch, van Kaam en Smand de deur uit krijgt.  |:)
graag Bergsma nog ff

Trainert!

Zo, hij is weg met optie tot koop

ik plop er even 1 open om het te vieren :hein

moodygrunn

Nou, ik denk niet dat smand z'n kwaliteiten passen bij het type voetbal dat HdJ voor ogen heeft. Maar bovenstaande past volgens mij niet bij een speler die zich altijd goed ingezet heeft voor de club. Bedankt en het ga je goed!
In Henk en Sandor we trust

Noordcambuur

Floris jij bedankt en ik wens je heel veel succes in Zweden  :thumbsup
Laat het zien kerel |:)