Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Nog niet verloren in de voorbereiding ohhh nee tegen Franse club volgens mij was dat 2-0.
En tegen dit nac dat nog niks gepresteerd heeft in de KKD dat is dit magertjes.
En wat zal de volgende tegenstander zijn?.

Noordcambuur

Citaat van: justremco op december 21, 2022, 17:38:43
Maar je kan zonder de ?pottenkijkers? toch gewoon de mensen waar je club om draait een beetje op de hoogte houden?
klopt helemaal justremco nog even is ze mogen geen nieuws meer naar buiten brengen.

Bankzitter

Verlies tegen Nice...

Maar ik zie uit de oefenpotjes nog niet veel vastigheden of een vaste basis waaruit we vertrouwen kunnen halen. Ook een tegenvaller dat Maulun er nog steeds niet bij is... dan zou je daarvoor toch ook de transfermarkt op moeten.

Nog weinig zeker dus, behalve dat we waarschijnlijk 4-3-3 blijven spelen.

De Gast

Nice = Lille maar dat terzijde  ;)

Wellicht dat Ultee het ook nog niet weet. Maar zal volgende week toch wel een wedstrijd met de beoogde basis elf moeten spelen. Kan me overigens niet voorstellen dat het beter gaat lopen met deze selectie dan onder Henk en Bosbaard. Die hebben er toch wel alles uitgehaald wat er in zit.

okkele

blijft lachen dat bosbaard.
ik heb nog geen "lultee" kunnen spotten hier of houden we dat nog even voor de 1-1 bij emmen?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Gast

Puntje bij Emmen is prima toch

okkele

Citaat van: De Gast op december 21, 2022, 21:32:27
Puntje bij Emmen is prima toch
voor ons zeker ja.
ik kan ook een stuk of 5-6 bedenken die het dan gaan hebben over kkd-niveau en wanbeleid.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Galdiano

En toch ben ik wel tevreden over de eerste weken van Ultee, achter alles zit een idee.
heeft training intensiteit echt naar een hoger niveau getilt. Geeft alle spelers een kans, en ook het idee dat je eerst de verdediging gaat trainen om de aanvallers meer weerstand te bieden is slim
Gister een duidelijke basis waardoor de resy hopelijk geprikkeld gaat worden. 2/3 spelers erbij in januari en we staan er echt wel goed op hoor. Wat Ultee ook zegt en ontbreekt aan het scorende vermogen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets


Specuveter

Vrijdag weer een oefenwedstrijd
Zou leuk zijn als het in eigen stadion is.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op december 26, 2022, 13:07:07
Vrijdag weer een oefenwedstrijd
Zou leuk zijn als het in eigen stadion is.
zou mooi zijn maar het is nu al heel geheimzinnig Specuveter.

weestwel

Vrijdag nog 2 oefenpotjes tegen RW Essen in Barneveld.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: weestwel op december 28, 2022, 10:58:36
Vrijdag nog 2 oefenpotjes tegen RW Essen in Barneveld.
Besloten waarschijnlijk?
Henk, held, bedankt

sk13

Is in het eigen stadion vanaf 13;00 uur. Publiek welkom

hobbes

Citaat van: sk13 op december 28, 2022, 15:49:31
Is in het eigen stadion vanaf 13;00 uur. Publiek welkom

Onderlinge wedstrijd volgens Twitter