Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

papier

Paul Depla, een notoire bangerik, is daar burgemeester.

Leovardia

Citaat van: hobbes op december 21, 2022, 13:50:20
Daar hoef je niet geheimzinnig over te doen lijkt me

Inderdaad Hobbes, de angst regeert.
Wordt alleen maar gekker.
Ik kiek wat dat aangaat met jaloezie naar Engeland en Duutsland
Kent skele juh.

hobbes

Citaat van: papier op december 21, 2022, 14:11:13

Ah, het is daar

Vlampiep

Citaat van: papier op december 21, 2022, 14:11:13
Pistolen Paultje heeft nadat hij betrapt is met het zich laten pijpen door een dame van een andere partij in het fietsenhok, wel geleerd oplettend te zijn.

denistel

Citaat van: hobbes op december 21, 2022, 13:50:20
Daar hoef je niet geheimzinnig over te doen lijkt me

gaat allemaal toch nergens meer over club is er voor de supporters lees ik
steeds maar en dan doen ze zo geheimzinnig

hobbes

Citaat van: denistel op december 21, 2022, 15:43:06
gaat allemaal toch nergens meer over club is er voor de supporters lees ik
steeds maar en dan doen ze zo geheimzinnig

Als het in Breda is dan moeten ze zich schikken in de wensen van de gastheren.

justremco

Citaat van: hobbes op december 21, 2022, 16:42:54
Als het in Breda is dan moeten ze zich schikken in de wensen van de gastheren.

Zal allemaal best, maar je kunt toch ook een Twitter verslag doen zonder foto?s te plaatsen en/of de locatie prijs te geven? Komt op mij een klein beetje over of vinden ze het allemaal wel prima om achteraf een klein verslagje in elkaar te draaien en klaar is Kees

hobbes

Sportredactie LC @LC_Sport

Cambuur speelde vanmiddag twee oefenduels tegen NAC in Barneveld. E?n werd gewonnen met 2-1, de andere eindigde in 2-2.

SCC

Totaal zonder onderbouwing, want h?, we konden er niet bij zijn en ook zonder de opstellingen van beide partijen te weten, is het niet een overtuigende uitslag zo tegen de nr 14 van de KKD!!

J.v.G.

Citaat van: SCC op december 21, 2022, 16:55:32
Totaal zonder onderbouwing, want h?, we konden er niet bij zijn en ook zonder de opstellingen van beide partijen te weten, is het niet een overtuigende uitslag zo tegen de nr 14 van de KKD!!
Opstelling SC Cambuur 1e wedstrijd: Virginia; Van Wermeskerken, Smand, Bergsma, Bangura; Hoedemakers, Van Kaam, Jacobs; Van der Water, Boere en Smit

Opstelling SC Cambuur 2e wedstrijd: Ruiter; Sambissa, Mac-Intosch, Tol, Sylla; Paulissen, Breij, Pichel; Mambimbi, Uldrikis en Balk

Opstelling NAC Breda 1e wedstrijd: Van de Merbel, Lucassen, Plat, Antonia, Banzuzi, Van de Sande, Velanas, L. Marijnissen, Ligeon, Velthuis en T. Marijnissen

Opstelling NAC Breda 2e wedstrijd: J. Silva, Herrmann, Rutten, Besselink, De Wijs, Omgba, Brandt, Jaddi, Delgado, Mekkaoui en K.Silva

Doelpuntenmakers wedstrijd 1:
Bergsma (eigen doelpunt, 1-0), Jamie Jacobs (1-1), Odysseus Velanas (NAC Breda, 2-1) en Tom Boere (2-2)

Doelpuntenmakerswedstrijd 2:
Kevin Silva (NAC Breda, 1-0)), Roberts Uldrikis (1-1), Calvin Mac-Intosch (1-2)

J.v.G.

Citaat van: justremco op december 21, 2022, 16:46:30
Zal allemaal best, maar je kunt toch ook een Twitter verslag doen zonder foto?s te plaatsen en/of de locatie prijs te geven? Komt op mij een klein beetje over of vinden ze het allemaal wel prima om achteraf een klein verslagje in elkaar te draaien en klaar is Kees
Dan is het duidelijk toch, even geen pottenkijkers bij deze wedstrijd, ik heb daar geen problemen mee. Maar we zijn nog steeds ongeslagen in deze voorbereiding..

SCC

Haha, zo kun je er ook naar kijken: nog niet verloren.
Toch, niet overtuigend tegen de nr 14. Neemt niet weg dat ik vertrouwen heb in Ultee, maar of de selectie voldoende kwaliteit heeft, daarover heb ik mijn bedenkingen. Wel voldoende kwaliteit, maar als team? Individueel zeker, maar ik denk dat het wat uitgewerkt is en dat er nieuwe energie bij moet. Dus een Hoedemakers bijv verkopen als het kan en daarvoor een andere speler halen. Idem met de jongens die al te lang 12/13de man zijn (Breij, Sambissa, Jacobs).

Overigens zou het mij  niet verbazen als de opstelling van de eerste wedstrijd (met Smand en Smit) ook de beoogde basis is.

De Gast

Smand en Smit zouden verhuurd moeten worden en meters moeten maken. Daar zou je in de kkd nog misschien mee kunnen beginnen en kijken wat het wordt.

Overigens Uldrikis z?n eerste doelpunt van het seizoen. Maar of daar de glans ooit weer terugkomt.. als je erin wilt blijven moet je doelpunten kopen.

justremco

Citaat van: J.v.G. op december 21, 2022, 17:11:29
Dan is het duidelijk toch, even geen pottenkijkers bij deze wedstrijd, ik heb daar geen problemen mee. Maar we zijn nog steeds ongeslagen in deze voorbereiding..

Maar je kan zonder de ?pottenkijkers? toch gewoon de mensen waar je club om draait een beetje op de hoogte houden?

SCC

Citaat van: De Gast op december 21, 2022, 17:34:01
Smand en Smit zouden verhuurd moeten worden en meters moeten maken. Daar zou je in de kkd nog misschien mee kunnen beginnen en kijken wat het wordt.

Overigens Uldrikis z?n eerste doelpunt van het seizoen. Maar of daar de glans ooit weer terugkomt.. als je erin wilt blijven moet je doelpunten kopen.

Eens hoor: verhuur van meerdere spelers (Smand, Smit, vd Meer, Gullit als die weer fit is, die jongen van jong PSV en Minnema zelfs) dat zou wenselijk zijn. Maar gezien de minuten die ze maken, zou het me niet verbazen dat Smand en Smit 2de seizoenshelft nog een grote rol bij ons gaan spelen. Al zou het vermoedelijk beter zijn wanneer er versterkingen gehaald worden.
Vwb Uldrikis: al eens eerder aangegeven, het is geen bewezen doelpuntenmaker. Prima speler, zeker bij 2 spitsen systeem, maar niet de man die er voor ons +15 in schiet.