Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: michello op juli 30, 2022, 22:45:17
Ik vind dat we ook een echte type ?Rusnak? missen op het middenveld. Het is allemaal wat te houterig met Jacobs ?n Paulissen voor Hoedemakers. Ze zijn echt wel bruikbaar maar je mist gewoon wat extra?s.
de Rusnakken zie je bijna nergens meer. Nu zie je vaak alleen maar lopers. Eigenlijk zou Jacobs dat moeten doen. Of Diemers  8)

denistel

Citaat van: sunderland op juli 30, 2022, 23:56:37
Dat uldrikus nog niet scoort komt ook doordat ie steeds uit de spits komt om het team (wat voor geen meter draait) te helpen. Hij voelt zich verantwoordelijk! Had het daar met nijp al over. In de combi was ie wel goed vandaag. Smand durft niks en speelt alles op save en te traag. Milan Smit blijft ook degelijk spelen en maakt uit het niks een goal. Als de var er was geweest hadden we een Penel gehad want hij schoot duidelijk tegen een hand( die was er anders ook in gegaan). Jacobs loopt weer bij een berg op, eerste helft neem die bal nu gewoon aan die hij kreeg binnendoor( hij struikelde weer half). Sambrissa lijkt wel een puppy komt ook niks vandaan. Vond ons middenveld wel aardig staan met Paulissen wat meer terug. Bangura word steeds niet begrepen, wat mist die Kallon. Balk aardige 2 e helft, die probeerde wat. Ons keeper kan alles volgens mij. Springt ook hoog bij corners en voorzetten. Ik las ergens dat het opvalt dat intensiteit zo laag is( valt mij ook op) maar wat denk je van rkc dan, dat was nog stukken trager in alles.

sambissa en jacobs had je gewoon afscheid van moeten nemen toch.Jacobs al maanden geen bal raakt.

Bankzitter

Citaat van: sunderland op juli 30, 2022, 23:56:37
Dat uldrikus nog niet scoort komt ook doordat ie steeds uit de spits komt om het team (wat voor geen meter draait) te helpen. Hij voelt zich verantwoordelijk! Had het daar met nijp al over. In de combi was ie wel goed vandaag. Smand durft niks en speelt alles op save en te traag. Milan Smit blijft ook degelijk spelen en maakt uit het niks een goal. Als de var er was geweest hadden we een Penel gehad want hij schoot duidelijk tegen een hand( die was er anders ook in gegaan). Jacobs loopt weer bij een berg op, eerste helft neem die bal nu gewoon aan die hij kreeg binnendoor( hij struikelde weer half). Sambrissa lijkt wel een puppy komt ook niks vandaan. Vond ons middenveld wel aardig staan met Paulissen wat meer terug. Bangura word steeds niet begrepen, wat mist die Kallon. Balk aardige 2 e helft, die probeerde wat. Ons keeper kan alles volgens mij. Springt ook hoog bij corners en voorzetten. Ik las ergens dat het opvalt dat intensiteit zo laag is( valt mij ook op) maar wat denk je van rkc dan, dat was nog stukken trager in alles.

We zijn het helemaal eens  :thumbsup
Het zal wel verschil maken als de zwakste 4  schakels (Doke,Sambissa, Smand, Jacobs) plaatsmaken voor betere spelers. Daar vertraagt het nu en leiden we balverlies.

De Gast

Citaat van: denistel op juli 31, 2022, 00:06:11
sambissa en jacobs had je gewoon afscheid van moeten nemen toch.Jacobs al maanden geen bal raakt.

Sambissa is prima voor de breedte. Jacobs zal nu moeten opstaan, hij zou weer de spil worden waar alles om draait. Henk heeft zich hiervoor sterk gemaakt en als het project Jacobs faalt brengt Henk zichzelf ook in de problemen.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op juli 31, 2022, 08:17:59
Sambissa is prima voor de breedte. Jacobs zal nu moeten opstaan, hij zou weer de spil worden waar alles om draait. Henk heeft zich hiervoor sterk gemaakt en als het project Jacobs faalt brengt Henk zichzelf ook in de problemen.
Wat ben je nu aan het doemdenken man,  als Henk spelers in de voorbereiding tracht in een rol te brengen en dat zou niet slagen, waarom zou Henk dan in de problemen komen?  8P Misschien van jou een stille wens? Als Jacobs het niet kan brengen komt er gewoon een andere speler op zijn positie.

Bankzitter

Om die reden was het ook mooi dat Helmer nu op de bank zat. Als die er nog bij komt, kan Ter Heide weg en is er weer genoeg concurrentie op het middenveld. Dan kan Jacobs naar de bank.

EdsjeSCC

Citaat van: SCC op juli 30, 2022, 20:26:45
S
Maar vanaf links brengt een Smit (evenals Sambissa vanaf rechts) nul dreiging.


Hij brengt 0 dreiging maar schiet wel de ene na de andere erin vanaf links  :?

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op juli 31, 2022, 10:03:02
Hij brengt 0 dreiging maar schiet wel de ene na de andere erin vanaf links  :?
komt geen voorzet vandaan en komt geen actie vandaan.

EdsjeSCC

Citaat van: sunderland op juli 31, 2022, 10:21:30
komt geen voorzet vandaan en komt geen actie vandaan.

Dat snap ik maar als hij er zoveel in schiet maakt dat toch niet uit? Mij in ieder geval niet, doelpunten > dreiging ;) Alleen moet er dan van de andere kant wel wat komen, maar daar komt geen voorzet, actie ?n geen doelpunten vandaan. Dus het is te hopen dat VDW snel fit is en daar rendement vandaan brengt.

EdsjeSCC

??n tekenend moment. Opbouw eindigde via Hoedemakers bij Sambissa aan de zijlijn rechts voorin. Hij deed 1 of andere trucje, geen voorzet, bal terug en eindigden weer helemaal achterin. Met Ulli (en Jacobs die er bij komt) gewoon er in pompen

denistel

Citaat van: De Gast op juli 31, 2022, 08:17:59
Sambissa is prima voor de breedte. Jacobs zal nu moeten opstaan, hij zou weer de spil worden waar alles om draait. Henk heeft zich hiervoor sterk gemaakt en als het project Jacobs faalt brengt Henk zichzelf ook in de problemen.

ze verwachten dat hij de rol die hij had weer kan vervullen maar in de ere divisie
gaat dat moeilijker en ik vind fat ie dan meer centraal moet spelen en niet vanaf
rechts dan moet ie te veel lopen en is ie stuk als ie in de 16 is.


SCC

Citaat van: EdsjeSCC op juli 31, 2022, 10:03:02
Hij brengt 0 dreiging maar schiet wel de ene na de andere erin vanaf links  :?

Je lijkt VI inside wel, je haalt het volledig uit z'n context.
Wat je overigens daarna ook bevestigd.
Ik geef aan dat het goed is om te constateren dat Smit een goede afmaker is. Dat zijn we met elkaar eens, getuige je reactie.
Mij gaat het in dit voorbeeld om ons aanvallend spel: de onmacht wat dat nu brengt en hoe weinig er gecre?erd wordt voor onze 9.
Dus gaat niet om de persoon Smit, die doet wat hij kan. Maar nu zijn we vleugellam, terwijl dat juist bij 4-3-3 je wapen moet zijn: bal over de flanken en dan of man opzoeken of zoals Gakpo gisteren de bal voorzetten waarbij de lopende middenvelder aansluit bij de 9.

Til/ de Jong en Uldrikis/ Jacobs is vergelijkbaar (qua profiel)

denistel

Citaat van: SCC op juli 31, 2022, 12:11:27
Je lijkt VI inside wel, je haalt het volledig uit z'n context.
Wat je overigens daarna ook bevestigd.
Ik geef aan dat het goed is om te constateren dat Smit een goede afmaker is. Dat zijn we met elkaar eens, getuige je reactie.
Mij gaat het in dit voorbeeld om ons aanvallend spel: de onmacht wat dat nu brengt en hoe weinig er gecre?erd wordt voor onze 9.
Dus gaat niet om de persoon Smit, die doet wat hij kan. Maar nu zijn we vleugellam, terwijl dat juist bij 4-3-3 je wapen moet zijn: bal over de flanken en dan of man opzoeken of zoals Gakpo gisteren de bal voorzetten waarbij de lopende middenvelder aansluit bij de 9.

Til/ de Jong en Uldrikis/ Jacobs is vergelijkbaar (qua profiel)

qua profiel wel maar Gapko is wel ff een paar klassen beter en legt die
ballen perfect voor de goal.

sunderland

Citaat van: SCC op juli 31, 2022, 12:11:27
Je lijkt VI inside wel, je haalt het volledig uit z'n context.
Wat je overigens daarna ook bevestigd.
Ik geef aan dat het goed is om te constateren dat Smit een goede afmaker is. Dat zijn we met elkaar eens, getuige je reactie.
Mij gaat het in dit voorbeeld om ons aanvallend spel: de onmacht wat dat nu brengt en hoe weinig er gecre?erd wordt voor onze 9.
Dus gaat niet om de persoon Smit, die doet wat hij kan. Maar nu zijn we vleugellam, terwijl dat juist bij 4-3-3 je wapen moet zijn: bal over de flanken en dan of man opzoeken of zoals Gakpo gisteren de bal voorzetten waarbij de lopende middenvelder aansluit bij de 9.

Til/ de Jong en Uldrikis/ Jacobs is vergelijkbaar (qua profiel)
precies dat wat ik ook bedoel. Gaat niet om die jongen. Vroeger speelden we ook met hemmen en kwam Barto vanaf links. Was toen ook noodoplossing maar scoorden toen ook

poelie-lwd

Uldrikis staat op een eiland omdat de linies te ver uit elkaar staan. Aansluiting is dramatisch. Die lange legt ze overal panklaar neer maar is de men te laat of snappen het gewoon niet. Het middenveld is ook allesbehalve creatief zonder Maulun. Paulissen loopt te veel met bal en Hoedemakers is uit vorm of bezig met een transfer. Jacobs is momenteel een karikatuur van zichzelf. Doke hapt weer als vanouds. Hersteld hier en daar door zijn tomeloze inzet maar is gewoon een zeer matige speler overall. Idem Tol. Die valt mij echt tegen. Geen basismateriaal. Ik ben wel enthousiast over onze goalie. Hij heeft gewoon alles wat een goeie keeper moet hebben. Smit is ook een groeibriljant. Die moeten we koesteren. Voor de rest krijgen Henk en Foeke het nog smoordruk..
Iedereen heeft recht op mijn mening.