Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

PePe

De hele eredivisie zand in de ogen strooien,  straks bij de start van de competitie staat er een goed Cambuur.

weestwel

Citaat van: De Gast op juli 23, 2022, 10:45:10
En wat Henk zei: clubs hebben geen trek om op een kunstmat te komen voetballen.
Vast wel wat Leeuwarder amateurspelers te vinden die het op de open dag in het stadion tegen Cambuur op willen nemen, toch?

Pisvlek

Die open dag is toch al jaren een aanfluiting..

zeewolde

Citaat van: Pisvlek op juli 23, 2022, 16:14:11
Die open dag is toch al jaren een aanfluiting..
Kijk naar RKC bijvoorbeeld. Die hebben een fantastische tegenstander op hun open dag.

De Gast

Was een goed georganiseerde open dag. Leuk gedaan voor de jeugd. Pluim voor de organisatie  :thumbsup

Inferno-058

#395
Ben er ook heen geweest maar was wel heel veel voor de jeugd en weinig voor ouderen. Het voelde meer als een speelparadijs. Ook een gemiste kans dat je geen oefenwedstrijd speelt.

Specuveter

Was gewoon een gezellige middag met veel bekende gezichten.
En wie de jeugd heeft....
Voor mij op de tribune zat een meisje van een jaar of 10 met een zwart t shirt aan met op de achterkant  anti Dkv.
Prachtig toch.

Treb

Citaat van: Specuveter op juli 23, 2022, 18:25:45
Was gewoon een gezellige middag met veel bekende gezichten.
En wie de jeugd heeft....
Voor mij op de tribune zat een meisje van een jaar of 10 met een zwart t shirt aan met op de achterkant  anti Dkv.
Prachtig toch.

Ja vind je dat prachtig?

zeewolde


J.v.G.

Citaat van: Treb op juli 23, 2022, 18:28:04
Ja vind je dat prachtig?
Ben je de laatste tijd nog in het supportershome van onze zuider buren geweest?

sunderland

Maak je niet zo druk. De oefenwedstrijden worden flink bezocht en de opendag is voor de kids tegenwoordig. Ben niet geweest en mij zoon ook niet. Als ze echt wat willen moeten ze een hele goede tegenstander binnenhalen

Treb

Citaat van: J.v.G. op juli 23, 2022, 18:47:58
Ben je de laatste tijd nog in het supportershome van onze zuider buren geweest?

Ik leer mijn kinderen vooral voor Cambuur te zijn.

Dat hele anti dkv, anti 020 etc sentiment heb ik niks mee.

Maar goed, ieder z'n ding..

Beul B

De open was erg leuk opgezet. Kwam er als 59 jarige, die al 50 jaar een fanatieke supporter is. Veel jeugd, maar de jeugd heeft de toekomst. Er werd ook veel verkocht aan Cambuur spullen. Leuk toch zo'n meisje met een anti DKV shirt.
Rein weer erg goed en een leuke presentatie. Als je geen wedstrijd speelt hebben de spelers alle tijd voor iedereen. Dat is ook mooi toch.

De Gast

Zo is het. Iedereen relaxt. Alleen de patatten ontbraken.

Destroyer

Citaat van: De Gast op juli 23, 2022, 17:56:16
Was een goed georganiseerde open dag. Leuk gedaan voor de jeugd. Pluim voor de organisatie  :thumbsup

Groot plus punt is toch alle activiteiten op het hoofdveld, ik vond het eigenlijk wel geslaagd ondanks geen wedstrijd. Relaxte sfeer en veel te zien en doen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22