Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: denistel op juli 22, 2022, 22:19:41
over 2 weken competitie hoor dus wakker worden met zijn allen
1e pot moet je gewoon 3 punten pakken dus kom maar op met
versterking.
en direct die "versterking" opstellen?
het gaat zoals alle voorgaande jaren wat de selectie betreft ,geen paniek.
het is een zeldzaamheid wanneer je de voorbereiding met een complete selectie kan uitvoeren, volgens mij de laatste keer met rusnak in 2014.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

michello

Citaat van: mario op juli 22, 2022, 22:31:22
We hebben het de hele tijd wel over de zwakke verdediging, maar ook de voorhoede heeft tegen een zwak Zwolle helemaal niets afgedwongen. Toch stonden hier 2 van de 3 beoogde basisspelers. Daar maak ik mij nog het meest zorgen over.

Uldrikis 0 goals in de voorbereiding?..

Pisvlek

Citaat van: michello op juli 23, 2022, 00:01:55
Uldrikis 0 goals in de voorbereiding?..

Dat is wel heel gemakkelijk om commentaar op die jongen te hebben, vertel er dan ook even bij hoeveel bruikbare ballen hij heeft gehad

denistel

Citaat van: okkele op juli 22, 2022, 22:57:48
en direct die "versterking" opstellen?
het gaat zoals alle voorgaande jaren wat de selectie betreft ,geen paniek.
het is een zeldzaamheid wanneer je de voorbereiding met een complete selectie kan uitvoeren, volgens mij de laatste keer met rusnak in 2014.

ik weet hoe het werkt maar op dit moment is het wel heel beperkt
vind ik en steeds verder gaan met de zelfde spelers dan wordt het
heel lastig dat hebben we de afgelopen maanden gezien maar dat is
mijn mening.

Bernardo

Citaat van: michello op juli 23, 2022, 00:01:55
Uldrikis 0 goals in de voorbereiding?..
Henk gisteren ook heel kritisch op hem in in de interviews, moet veel meer brengen.

Bankzitter

Deels op Uldrikis zelf, maar ook deels op de rest die hem goed moet gebruiken.
En die gozer heeft ook de potentie om veel belangrijker te zijn voor het team.

Ik twijfel overigens geen moment over de kwaliteiten van Uldrikis (zie de wedstrijd tegen Heerenveen). En anders heb je Boere nog en Smit die wel heel makkelijk scoren.


De Gast

Citaat van: Bernardo op juli 23, 2022, 07:59:58
Henk gisteren ook heel kritisch op hem in in de interviews, moet veel meer brengen.

Henk was heel kritisch ook op de rest. Maar goed hij heeft het laatste half jaar zelf ook gezien neem ik aan. Als je stokpaardje is doorselecteren en fris bloed erbij dan moet je dat ook doen. Houd je die slappe Jacobs het handje boven het hoofd dan werk je de ellende zelf in de hand.

sunderland

#382
Citaat van: De Gast op juli 23, 2022, 09:06:59
Henk was heel kritisch ook op de rest. Maar goed hij heeft het laatste half jaar zelf ook gezien neem ik aan. Als je stokpaardje is doorselecteren en fris bloed erbij dan moet je dat ook doen. Houd je die slappe Jacobs het handje boven het hoofd dan werk je de ellende zelf in de hand.
hij probeert Jacobs weer terug te krijgen waar die was. Tegen Telstar zette hij in een kwartier 3 x iemand alleen voor de keeper. Daar hou ik mij aan vast.

sunderland

Citaat van: denistel op juli 23, 2022, 03:38:02
ik weet hoe het werkt maar op dit moment is het wel heel beperkt
vind ik en steeds verder gaan met de zelfde spelers dan wordt het
heel lastig dat hebben we de afgelopen maanden gezien maar dat is
mijn mening.
heel erg mij eens. Hij weet dit zelf ook wel. Wie ik ook mis is Sandor. Iemand die steeds met de spelers bezig is in het veld

J.v.G.

#384
Citaat van: Montana op juli 18, 2022, 12:30:10
Hoe speelde die Smand eigenlijk? Bitsje potentie?
Prima, nog een jaartje rijpen bij de selectie en mits progressie volgend seizoen basisspeler. Met die gedachte is huren van een LCV dit seizoen g??n slechte gedachte.

Galdiano

Vandaag de open dag, had er altijd wel zin in, maar merk dat het totaal niet leeft bij mezelf maar ook om mij heen. Spelers presentatie? Welke spelers? 3 man en een paardekop. Geen wedstrijd...
Het is dat ik misschien nog even een shirt scoor vanmiddag, want voetbalshop is helemaal ruk... Maar verder niks te zoeken. Vroeger had je posters,  we hebben amper spelers voor op een poster  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Citaat van: Galdiano op juli 23, 2022, 09:59:10
Vandaag de open dag, had er altijd wel zin in, maar merk dat het totaal niet leeft bij mezelf maar ook om mij heen. Spelers presentatie? Welke spelers? 3 man en een paardekop. Geen wedstrijd...
Het is dat ik misschien nog even een shirt scoor vanmiddag, want voetbalshop is helemaal ruk... Maar verder niks te zoeken. Vroeger had je posters,  we hebben amper spelers voor op een poster  :_schater
ik snap niet dat er nooit een leuke wedstrijd op de open dag is. Er zijn zoveel clubs in Nederland op trainingskamp. Zo'n dag trekt dan veel meer mensen.

zeewolde

Citaat van: Galdiano op juli 23, 2022, 09:59:10
Vandaag de open dag, had er altijd wel zin in, maar merk dat het totaal niet leeft bij mezelf maar ook om mij heen. Spelers presentatie? Welke spelers? 3 man en een paardekop. Geen wedstrijd...
Het is dat ik misschien nog even een shirt scoor vanmiddag, want voetbalshop is helemaal ruk... Maar verder niks te zoeken. Vroeger had je posters,  we hebben amper spelers voor op een poster  :_schater
wat een onzin.
Ik hoop ook dat we nog behoorlijk versterkt worden, maar selectie is behoorlijk breed. Geno
Eg spelers voor op poster.


De Gast

Het is ook meer voor de kids. En wat Henk zei: clubs hebben geen trek om op een kunstmat te komen voetballen.