Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op juli 22, 2022, 21:14:14
Jandehulk hoelang weten we dat de verdediging een drama is en elke keer denken hier mensen dat het wel goed komt.

Vergeet mannen verliezen we de eerste 5/wedstrijden dan gaat het in de kopjes zitten en kom je er niet snel meer uit kijk naar Zwolle vorig seizoen.
jij bent volgens mij vergeten dat we 9de zijn geworden....

De Gast

Wat wil je ermee zeggen Eewal

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op juli 22, 2022, 21:16:28
jij bent volgens mij vergeten dat we 9de zijn geworden....
nee hoor.
Er is weer een nieuw seizoen iedereen begint weer op 0.

En kijk reacties allemaal eens op het forum,Twitter enz enz.

Maar fijne lekker slapen zo :y

mugel

Geen paniek mensen. Deze oefenwedstrijd maakt deel uit van de voorbereiding op dit moment h?.
Ze zijn niet voor niets op trainingskamp. Bijna een week lang zo zwaar mogelijk trainen. Even weinig tactisch, maar meer kracht en conditie.
En dan even kijken hoe ze nog kunnen voetballen na die uitputting. Zag er niet uit, maar dat komt wel weer. Morgen kun je ze erover vragen op de open dag.
Ok, er moet met name in de verdediging nog wel wat versterking bij. Maar ik heb er alle vetrouwen in dat dat gaat gebeuren.

hobbes

Is verliezen van Zwolle in de voorbereiding geen traditie?

mario

Citaat van: mugel op juli 22, 2022, 21:24:54
Geen paniek mensen. Deze oefenwedstrijd maakt deel uit van de voorbereiding op dit moment h?.
Ze zijn niet voor niets op trainingskamp. Bijna een week lang zo zwaar mogelijk trainen. Even weinig tactisch, maar meer kracht en conditie.
En dan even kijken hoe ze nog kunnen voetballen na die uitputting. Zag er niet uit, maar dat komt wel weer. Morgen kun je ze erover vragen op de open dag.
Ok, er moet met name in de verdediging nog wel wat versterking bij. Maar ik heb er alle vetrouwen in dat dat gaat gebeuren.
Kan wel zijn maar ze hebben deze wedstrijd helemaal niets af kunnen dwingen en geen uitgespeelde kans kunnen cre?ren. Normaal zie ik ook wel de positieve dingen maar dit was werkelijk zo'n teleurstellend slechte wedstrijd. Werkelijk niets gezien wat enig houvast zou kunnen bieden.

Eewal

Citaat van: De Gast op juli 22, 2022, 21:19:02
Wat wil je ermee zeggen Eewal
dat we niet zo slecht zijn..  en niemand heeft gezegd dat we al compleet zijn, integendeel, dus ik vind het allemaal een beetje te negatief. Vorig jaar voorbereiding speelden we ook vreselijk tegen Zwolle.

De Gast

Citaat van: Eewal op juli 22, 2022, 21:34:42
dat we niet zo slecht zijn..  en niemand heeft gezegd dat we al compleet zijn, integendeel, dus ik vind het allemaal een beetje te negatief. Vorig jaar voorbereiding speelden we ook vreselijk tegen Zwolle.

Misschien dat Zwolle ook wel verre van compleet was. Het maakt in elk geval weer eens duidelijk dat alles bij ons perfect moet zijn en een wijziging zoals Hoedemakers naar achteren de boel alweer ontregelt.

Jandehulk

Citaat van: Noordcambuur op juli 22, 2022, 21:14:14
Jandehulk hoelang weten we dat de verdediging een drama is en elke keer denken hier mensen dat het wel goed komt.

Vergeet mannen verliezen we de eerste 5/wedstrijden dan gaat het in de kopjes zitten en kom je er niet snel meer uit kijk naar Zwolle vorig seizoen.
precies dat....je moet er niet achteraan lopen, maar gelijk sprokkelen..

Noordcambuur

Citaat van: Jandehulk op juli 22, 2022, 22:05:37
precies dat....je moet er niet achteraan lopen, maar gelijk sprokkelen..
zo zit het kerel maar we wachten af wat er bij komt.

Cambuur Groningen

Citaat van: Noordcambuur op juli 22, 2022, 22:11:33
zo zit het kerel maar we wachten af wat er bij komt.
get a room:)

mugel

Citaat van: mario op juli 22, 2022, 21:34:14
Kan wel zijn maar ze hebben deze wedstrijd helemaal niets af kunnen dwingen en geen uitgespeelde kans kunnen cre?ren. Normaal zie ik ook wel de positieve dingen maar dit was werkelijk zo'n teleurstellend slechte wedstrijd. Werkelijk niets gezien wat enig houvast zou kunnen bieden.

Helemaal eens. Ik heb ook grote delen zitten kijken. Maar ik denk dat de stream uit goodwill was, maar de wedstrijd eigenlijk niet bedoeld was voor het vermaken van ons als fans.
Onderdeel dus van de fysieke en/of mentale voorbereiding in het plan van Henk en companen. Die houvast moet je even vasthouden of loslaten totdat de competitie begint.  ;)

denistel

over 2 weken competitie hoor dus wakker worden met zijn allen
1e pot moet je gewoon 3 punten pakken dus kom maar op met
versterking.

mario

We hebben het de hele tijd wel over de zwakke verdediging, maar ook de voorhoede heeft tegen een zwak Zwolle helemaal niets afgedwongen. Toch stonden hier 2 van de 3 beoogde basisspelers. Daar maak ik mij nog het meest zorgen over.

weestwel

Citaat van: mugel op juli 22, 2022, 21:24:54

Ze zijn niet voor niets op trainingskamp.
Voor de 2e keer, ja