Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: sunderland op juli 22, 2022, 20:24:54
hij doet te veel en voelt um verantwoordelijk. Hij moet gewoon veel beter bedient worden vanaf de zijkant. Alle weds die ik heb gezien waren de voorzetten zeer matig
Dat is inderdaad onze zwakte en een verdediging waar ze als boter door snijden.
Hopelijk komen er 2 tot 3 eredivisie waardige verdedigers en gaan Balk en vd Water Uldrikus op maat  bedienen.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op juli 22, 2022, 20:20:13
Waar is onze peperdure aankoop? Moet ie eerst opgetraind worden van het afgelopen vakantiejaar of wat.. niet te geloven.
je hebt het over Silvester zeker.
Die heeft zijn eerste maand salaris al binnen zonder minuut gespeeld te hebben. :_schater

mario

Citaat van: De Gast op juli 22, 2022, 20:31:13
Doke met een enorme kut pass van Ruiter en kijkt ?m aan zo van waar ben jij nou mee bezig. Nee wel lekker hoor..
Wie doet wel wat goed? Wat een abominabel niveau. We cre?ren ook helemaal niets. Dit kan echt niet.

Josli

Breij heb ik ook nog nooit zo zwak gezien

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 22, 2022, 20:20:20
Wat mis ik kallon
dat heb ik al vaker gezegd deze kleine mannetje gaan we nodig missen.

SCC

Citaat van: Josli op juli 22, 2022, 20:35:15
Breij heb ik ook nog nooit zo zwak gezien
Ik schrik ook van Hoedemakers vanavond

De Gast

Henk er niet bij blijkbaar en het is gelijk weer mis..

sunderland

Citaat van: Josli op juli 22, 2022, 20:35:15
Breij heb ik ook nog nooit zo zwak gezien
ik wel. Beste vent met zeer beperkte techniek

Noordcambuur

Citaat van: mario op juli 22, 2022, 20:30:09
Wanneer hadden we de uitwedstrijd tegen Ajax ook weer  ;(
nou noteer maar vast rond de 9-0 :y

Trainert!

Citaat van: De Gast op juli 22, 2022, 20:36:54
Henk er niet bij blijkbaar en het is gelijk weer mis..

Dan is een verlies logisch. Met B&B ga je geen wedstrijd winnen

sunderland

Citaat van: De Gast op juli 22, 2022, 20:36:54
Henk er niet bij blijkbaar en het is gelijk weer mis..
henk is er wel.

Cambuur Groningen

Citaat van: Trainert! op juli 22, 2022, 20:39:21
Dan is een verlies logisch. Met B&B ga je geen wedstrijd winnen
Henk is er toch gewoon bij? Ik dacht hem toch echt te hebben gezien

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op juli 22, 2022, 20:36:54
Henk er niet bij blijkbaar en het is gelijk weer mis..
Zit gewoon op de bank
Henk, held, bedankt

De Gast

Wie is die kale dan langs de lijn?

moodygrunn

Kunnen we ook een boze brief naar de kledingfabrikant sturen? Wat zien die trainingspakken van de TS er amateuristisch en sjofel uit zeg. Was het nou even teveel moeite om die lui ook in een nette pantalon en overhemd of polo te hijsen?
In Henk en Sandor we trust