Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

Josli

Vind het eigenlijk jammer dat Maulun en Jacobs er beide nog zijn. Wat vers bloed op het middenveld had ook niet verkeerd geweest. Verder maak ik me eigenlijk niet al teveel zorgen. We hebben alleen een Schouten 2.0 nodig.

Noordcambuur

Verdomme gaan we nou eens versterkingen halen voor de verdediging. :y

De Gast

Waar is onze peperdure aankoop? Moet ie eerst opgetraind worden van het afgelopen vakantiejaar of wat.. niet te geloven.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

SCC

Ik vind Uldrikis een fijne jongen, maar niets wijst erop dat hij 15+ per seizoen scoort.
In het verleden deed hij dat niet een ook vanavond al 3x een moment waarbij Muhren er op zeker 2 had gemaakt
1x, zonet in de 2de helft weliswaar buitenspel, maar toch zie je dat de echte killer niet in hem schuilt.

Overigens heeft hij totaal geen steun hoor, maar ik vind hem een typische 2spitsen speler. Dus met een hardloper/ afmaker naast hem.

SCC


De Gast

Citaat van: Eewal op juli 22, 2022, 19:53:30
haha,pas op je hart. Vanavond met 2-0 verliezen heb je meer aan dan 2-0  winnen.

Geloofst ?t zelf..

De Gast

Citaat van: sunderland op juli 22, 2022, 19:55:35
Een goede rechtsback en een hele goede linkercentraal dan staat et alweer heel anders. Hoedemakers op zijn plek met Maulun en Paulissen naast um. Vd water , de reus en balk of een andere

Denk je dat Jacobs het bankje gaat warmhouden?

mario

Citaat van: SCC op juli 22, 2022, 20:20:50
Dat vrees ik ook, dat we die echt gaan missen
Totaal tandenloos zonder fatsoenlijke buitenspelers.

sunderland

Citaat van: SCC op juli 22, 2022, 20:20:22
Ik vind Uldrikis een fijne jongen, maar niets wijst erop dat hij 15+ per seizoen scoort.
In het verleden deed hij dat niet een ook vanavond al 3x een moment waarbij Muhren er op zeker 2 had gemaakt
1x, zonet in de 2de helft weliswaar buitenspel, maar toch zie je dat de echte killer niet in hem schuilt.

Overigens heeft hij totaal geen steun hoor, maar ik vind hem een typische 2spitsen speler. Dus met een hardloper/ afmaker naast hem.
hij doet te veel en voelt um verantwoordelijk. Hij moet gewoon veel beter bedient worden vanaf de zijkant. Alle weds die ik heb gezien waren de voorzetten zeer matig

sunderland

Citaat van: mario op juli 22, 2022, 20:23:20
Totaal tandenloos zonder fatsoenlijke buitenspelers.
zo ist idd

sunderland

Citaat van: De Gast op juli 22, 2022, 20:22:46
Denk je dat Jacobs het bankje gaat warmhouden?
nee  :) ik vind dat Paulissen ook sowieso moet spelen

SCC

Citaat van: sunderland op juli 22, 2022, 20:24:54
hij doet te veel en voelt um verantwoordelijk. Hij moet gewoon veel beter bedient worden vanaf de zijkant. Alle weds die ik heb gezien waren de voorzetten zeer matig
Ja, aan inzet geen gebrek. En de bediening laat zeker te wensen over.
Hopelijk vd Water snel fit en met de flair zoals destijds in Almelo.

Maar de Uldrikis zo sterk als in het Abe L stadion, zo sterk zien we hem lang niet altijd. Man, wat een wedstrijd speelde hij daar. Dus ik vind hem ook zeker goed, maar vraag me echt af of hij wel past in het systeem dat Henk wil spelen.

mario

Wanneer hadden we de uitwedstrijd tegen Ajax ook weer  ;(

De Gast

Doke met een enorme kut pass van Ruiter en kijkt ?m aan zo van waar ben jij nou mee bezig. Nee wel lekker hoor..