Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Bankzitter op juli 22, 2022, 19:41:21
Ik kan vanavond helaas niet kijken, maar ben wel benieuwd of ze elkaar nog wel corrigeren. Je hebt er toch een paar nodig die zaak op scherp zetten als het niet loopt. Te lang met hetzelfde team door?
Nog te weinig kwaliteit achterin. En dan Hoedemakers als beste middenvelder daar weghalen om achterin te compenseren is ook niet ideaal vind ik. Zo nu en dan nog wel een aardige aanval maar de laatste pass is dan ook steeds te kort. Maar goed, liever nu dan tegen Excelsior zo spelen?

De Gast

Als je de opstelling ziet weet je al dat het een kansloos verhaal wordt. Totaal zinloos dit. Dat heeft vorig seizoen wel geleerd.

sunderland

Ook rood dit. Tjonge jonge van een vervelende ploeg dat Zwolle

Eewal

Onze voorbereiding is toch ieder jaar zo. Vreselijke oefenwedstrijden. Ik kan er niet mee zitten. 6 augustus moeten we er staan met hopelijk nog paar versterkingen.

DeBruyne

Snel 1 of 2 centrale verdedigers halen, zodat Hoedemakers weer naar het middenveld kan iig

Bankzitter

Citaat van: Cambuur Groningen op juli 22, 2022, 19:44:24
Nog te weinig kwaliteit achterin. En dan Hoedemakers als beste middenvelder daar weghalen om achterin te compenseren is ook niet ideaal vind ik. Zo nu en dan nog wel een aardige aanval maar de laatste pass is dan ook steeds te kort. Maar goed, liever nu dan tegen Excelsior zo spelen?

Maar het ook coachen, meterje exta maken voor elkaar? je verwacht wel een reactie in het veld.

mario

Man man man wat een reactie voetbal. Geen enkel idee. Wat is er met dit team gebeurt  ;(

sunderland

Citaat van: sunderland op juli 22, 2022, 19:29:52
Doke kan niet eens een bal over 5 meter voor geven. Uldrikus staat klaar om um in te tikken. Niet normaal ben je prof
of het was balk. Even correctie

Trainert!

Echt wanbeleid. Een blinde kon afgelopen seizoen nog zien dat er nodig kwaliteit achterin bij moest. Zoveel spelers op de wereld, en niet een fatsoenlijke centrale verdediger kunnen vinden. Triest!

Ik vrees met grote vrezen komend seizoen.

okkele

Citaat van: sunderland op juli 22, 2022, 19:41:33
Wat een skoppers
Nou precies.
Meer zit d'r oek niet in daar.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: Eewal op juli 22, 2022, 19:47:21
Onze voorbereiding is toch ieder jaar zo. Vreselijke oefenwedstrijden. Ik kan er niet mee zitten. 6 augustus moeten we er staan met hopelijk nog paar versterkingen.
nou is absoluut niet zo. Tegen Volendam verloren we toen maar in die weds was al te zien dat we goed voetbal speelden. Nu nog helemaal niks, tis ook zo gezapig.

Eewal

Citaat van: Trainert! op juli 22, 2022, 19:50:42
Echt wanbeleid. Een blinde kon afgelopen seizoen nog zien dat er nodig kwaliteit achterin bij moest. Zoveel spelers op de wereld, en niet een fatsoenlijke centrale verdediger kunnen vinden. Triest!

Ik vrees met grote vrezen komend seizoen.
haha,pas op je hart. Vanavond met 2-0 verliezen heb je meer aan dan 2-0  winnen.

okkele

Citaat van: Trainert! op juli 22, 2022, 19:50:42
Echt wanbeleid. Een blinde kon afgelopen seizoen nog zien dat er nodig kwaliteit achterin bij moest. Zoveel spelers op de wereld, en niet een fatsoenlijke centrale verdediger kunnen vinden. Triest!

Ik vrees met grote vrezen komend seizoen.
Jank even.
Er komt niks meer bij volgens jou?
Cambuur heeft de middelen om bij de eerste keus te kunnen zoeken?
Als er ergens geen wanbeleid is is dat wel bij onze club.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Een goede rechtsback en een hele goede linkercentraal dan staat et alweer heel anders. Hoedemakers op zijn plek met Maulun en Paulissen naast um. Vd water , de reus en balk of een andere

sunderland

Citaat van: Eewal op juli 22, 2022, 19:53:30
haha,pas op je hart. Vanavond met 2-0 verliezen heb je meer aan dan 2-0  winnen.
klopt  |:) en het laat zien dat er nieuws moet komen maar ook dat weten ze wel