Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Doke kan niet eens een bal over 5 meter voor geven. Uldrikus staat klaar om um in te tikken. Niet normaal ben je prof

sunderland

Beginnen nu een beetje mee te doen

zeewolde

Citaat van: sunderland op juli 22, 2022, 19:29:52
Doke kan niet eens een bal over 5 meter voor geven. Uldrikus staat klaar om um in te tikken. Niet normaal ben je prof
die Uldrikis die binnen 2 minuten gewoon de 1-0 MOET maken?

mario

We kunnen niet eens de bal 3, 4 keer in de ploeg houden. Laarcstaan een fatsoenlijke aanval opzetten. Amateur niveau. Wat is dit slecht.

sunderland

Citaat van: zeewolde op juli 22, 2022, 19:32:15
die Uldrikis die binnen 2 minuten gewoon de 1-0 MOET maken?
hek niet sien. Was na 4 minuten aanwezig.

Jandehulk

Nou positieve mensen...ist nu duidelijk ?...

Cambuur Groningen

Citaat van: sunderland op juli 22, 2022, 19:35:19
hek niet sien. Was na 4 minuten aanwezig.
was een enorme kans, alleen op de keeper af, veel te gehaast geschoten leek het mij

666

Dit kan toch niet, PEC is gewoon heel erg matig en wij zijn gewoon slechter. Bizar om te kijken dit. Er mag iig achterin wel wat kwaliteit bij.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

okkele

Citaat van: Jandehulk op juli 22, 2022, 19:37:04
Nou positieve mensen...ist nu duidelijk ?...
Ja. Dit hele seizoen word niks.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

zeewolde

Citaat van: okkele op juli 22, 2022, 19:38:58
Ja. Dit hele seizoen word niks.
ik heb gehoord dat we het schriftelijk afdoen en degradatie aanvragen

Cambuur Groningen

Citaat van: okkele op juli 22, 2022, 19:38:58
Ja. Dit hele seizoen word niks.
klopt, ben blij dat Hulk er wel verstand van heeft. Hij mag mijn seizoenkaart wel, wordt niks dit jaar

Bankzitter

Citaat van: sunderland op juli 22, 2022, 19:24:08
Hewwe die jongens er wel zin in. Gaten achterin en zelf niet een normale aanval op kunnen zetten

Ik kan vanavond helaas niet kijken, maar ben wel benieuwd of ze elkaar nog wel corrigeren. Je hebt er toch een paar nodig die zaak op scherp zetten als het niet loopt. Te lang met hetzelfde team door?

sunderland


Collingwood

Dit is Milan Smit z'n positie niet, maar vindt dat hij wel het maximale eruit haalt. Zie echt wel potentie in die jongen.
Kalmte alleen kan u redden.

666

Hoeveel kansen we al tegen hebben gekregen... Dit kan toch niet
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander