Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sekou Oumar Sylla

Gestart door Scc4-ever, januari 07, 2022, 18:38:32

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

Sekou Sylla vertrekt naar Cambuur Leeuwarden
Verdediger Sekou Sylla verruilt TOP Oss per direct voor Cambuur Leeuwarden. Door een goede seizoenshelft trakteert de Schiedammer zichzelf met een transfer naar de Eredivisie op een mooi verjaardagscadeau.

De 22-jarige linksback, die op 9 januari 23 kaarsjes mag uitblazen, sloot afgelopen zomer op amateurbasis aan bij de Ossenaren als vervanger van Trevor David. De verdediger maakte de laatste weken voor de winterstop furore en werd twee keer opgenomen in het elftal van de week in de Keuken Kampioen Divisie.

?Ik was eerlijk gezegd een verrassing?, zei Sylla daar begin december over. ?Ik hoor veel complimenten van mijn teamgenoten.?

Sylla tekent voor 1,5 seizoen in Leeuwarden. Voor zijn komst naar TOP Oss voor Excelsior Maassluis. "Ik wil TOP Oss bedanken voor het afgelopen halfjaar en mijn eerste minuten in het betaald voetbal", zegt Sylla op Instagram.

Scc4-ever

Welkom en veel succes  |:)

Noordcambuur

Welkom Sekou en maak je gek in Leeuwarden en heel veel succes  |:)

Holwerd voor Cambuur

Van geen contract krijgen bij Helmond Sport naar de Eredivisie. Het kan snel gaan w:)

Welkom en veel succes |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 07, 2022, 20:35:27
Van geen contract krijgen bij Helmond Sport naar de Eredivisie. Het kan snel gaan w:)

Welkom en veel succes |:)
welkom en hopelijk volgend seizoen je eredivisie doorbraak. Nu lekker leren achter Bangura

Tanjajeah

Groeibriljantje volgens de Top Oss clubwatcher van het Brabants Dagblad.

Grijskijkert

Gaat met rugnummer 27 spelen..
IN HENK WE TRUST!!!

fred

Scc4-ever

Citaat van: zeewolde op januari 07, 2022, 21:40:25
welkom en hopelijk volgend seizoen je eredivisie doorbraak. Nu lekker leren achter Bangura
ik denk dat zijn doorbraak wel gaat komen. Hij is ook nog behoorlijk jong. En hij kan nu alvast wennen aan t niveau.

Bankzitter

Nou, 23 is niet echt jong meer. Maar een hele mooie kans voor Sylla.
En we lopen geen enkel risico met deze transfer, mooi snel de concurrentie afgetroefd.

ruubmac

Ook maar even het krachthonk in :zweep Succes en welkom!!  |:)

Gasgeve

Perfecte transferstrategie. Bangura gaat in de zomer weg en de vervanger wordt al een half jaar van te voren klaargestoomd. Goed werk!

Grijskijkert

Citaat van: Gasgeve op januari 10, 2022, 08:59:42
Perfecte transferstrategie. Bangura gaat in de zomer weg en de vervanger wordt al een half jaar van te voren klaargestoomd. Goed werk!
Citaat van: ruubmac op januari 10, 2022, 08:57:59
Ook maar even het krachthonk in :zweep Succes en welkom!!  |:)
Laat hem maar veel met Alex optrekken het komende halfjaar, zelfde trainingsschema's volgen e.d.

EDIT: Ik bedoel hiermee, dat hij niet meteen 1 op 1 het zelfde moet doen als Bangura ,maar daar wel naar toe werken en ze kennen elkaar ook nog uit het verleden dus dat zal wel loslopen.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Net even wat VI's nagekeken maar Sekou scoorde in de VI goede cijfers, op zijn 1e wedstrijd na die het gemiddelde naar beneden haalt komt hij op 6,5 en zonder die wedstrijd komt hij op 6,83..
IN HENK WE TRUST!!!

Dreet

Citaat van: Grijskijkert op januari 10, 2022, 10:10:51
Laat hem maar veel met Alex optrekken het komende halfjaar, zelfde trainingsschema's volgen e.d.
Ja, en dan lekker overbelast raken zeker? Laat die jongen eerst rustig wennen aan het hogere niveau. Hij speelde vorig jaar nog bij de amateurs. Daarom is het goed dat hij nu erbij komt en de tijd kan krijgen, in tegenstelling tot Joosten