Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sekou Oumar Sylla

Gestart door Scc4-ever, januari 07, 2022, 18:38:32

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Dreet op januari 12, 2022, 12:09:43
Ja, en dan lekker overbelast raken zeker? Laat die jongen eerst rustig wennen aan het hogere niveau. Hij speelde vorig jaar nog bij de amateurs. Daarom is het goed dat hij nu erbij komt en de tijd kan krijgen, in tegenstelling tot Joosten
Dat maak jij ervan...maar gister deed hij niet onder voor Alex, hij bleef maar gaan...
IN HENK WE TRUST!!!

Dreet

Citaat van: Grijskijkert op januari 12, 2022, 12:39:54
Dat maak jij ervan...maar gister deed hij niet onder voor Alex, hij bleef maar gaan...
Wat maak jij ervan dan? Afgaan op ??n oefenwedstrijdje, dat is pas wijsheid.

Grijskijkert

Citaat van: Dreet op januari 12, 2022, 13:56:13
Wat maak jij ervan dan? Afgaan op ??n oefenwedstrijdje, dat is pas wijsheid.
Een oordeel vellen van achter je schermpje, dat is pas wijsheid!
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Citaat van: Grijskijkert op januari 12, 2022, 12:39:54

Grijskijkert was erbij? :_schater

Dreet

Citaat van: Grijskijkert op januari 12, 2022, 14:07:18
Een oordeel vellen van achter je schermpje, dat is pas wijsheid!
Dat doe jij als geen ander volgens mij. Ik ontken ook nergens dat hij de beuk er flink ingooide gister. Dat is een prima indicatie uiteraard. Maar wanneer je voorstelt dat hij zomaar even net zo moet gaan trainen als Bangura, dan sla je de plank mis.

Bankzitter

We hebben een uitstekende medische en technische staf waardoor we al tijden topfit zijn en relatief weinig blessures.
We kunnen er wel op vertrouwen dat die beter weten wat het beste krachtschema voor Sylla is dan wij hier :)

Specuveter

Sylla word ons nieuwe goudmijntje  :y

Grijskijkert

Citaat van: michello op januari 12, 2022, 14:37:32
Grijskijkert was erbij? :_schater
Een goede bekende van mij wel maar als je naar Bosbaard had geluisterd die sprak over dat Sylla zuurstoftanks op zijn rug had ;)
Citaat van: Dreet op januari 12, 2022, 14:49:13
Dat doe jij als geen ander volgens mij. Ik ontken ook nergens dat hij de beuk er flink ingooide gister. Dat is een prima indicatie uiteraard. Maar wanneer je voorstelt dat hij zomaar even net zo moet gaan trainen als Bangura, dan sla je de plank mis.
Dat mag jij denken ;) En speciaal voor mensen als jij wat aan mijn post toegevoegd, lees maar even mocht het je interesseren en afgelopen half jaar heeft hij naast de Top Oss training met een personal-trainer gewerkt. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Dreet

Citaat van: Grijskijkert op januari 12, 2022, 17:37:01
Een goede bekende van mij wel maar als je naar Bosbaard had geluisterd die sprak over dat Sylla zuurstoftanks op zijn rug had ;)Dat mag jij denken ;) En speciaal voor mensen als jij wat aan mijn post toegevoegd, lees maar even mocht het je interesseren en afgelopen half jaar heeft hij naast de Top Oss training met een personal-trainer gewerkt. :thumbsup
Vind je jezelf niet een beetje kinderachtig door later nog dingen aan een oude post toe te voegen, om zo nogal krampachtig  te proberen je gelijk te halen? Voor mensen zoals ik? Wat bedoel je daar eigenlijk mee, met dat laatste?

Grijskijkert

Citaat van: Dreet op januari 12, 2022, 18:49:45
Vind je jezelf niet een beetje kinderachtig door later nog dingen aan een oude post toe te voegen, om zo nogal krampachtig  te proberen je gelijk te halen? Voor mensen zoals ik? Wat bedoel je daar eigenlijk mee, met dat laatste?
Die aan een half woord niet genoeg hebben en een uitgebreidere versie nodig hebben.. En daarom een edit, om deze zinloze discussies verder te voorkomen..
IN HENK WE TRUST!!!

Dreet

Citaat van: Grijskijkert op januari 12, 2022, 18:55:07
Die aan een half woord niet genoeg hebben en een uitgebreidere versie nodig hebben.. En daarom een edit, om deze zinloze discussies verder te voorkomen..
Nou, laten we dan maar hopen dat hij over 2.5 jaar voor 6 miljoen verkocht wordt aan Crystal Palace.

sunderland

Luister goed naar Grijskijkert die weet heel veel. Hij ziet geheime oefenwedstrijden en wist al dat Sylla heel goed was.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op januari 12, 2022, 20:52:04
Luister goed naar Grijskijkert die weet heel veel. Hij ziet geheime oefenwedstrijden en wist al dat Sylla heel goed was.
Grijskijkert was er bij in Apeldoorn en ik niet  8P :_schater
Henk, held, bedankt

zeewolde

Citaat van: Dreet op januari 12, 2022, 18:49:45
hij wil Voetbal inhoudelijk regeren.
Van jou zie ik alleen maar zure reacties hierop.

Dreet

Citaat van: zeewolde op januari 12, 2022, 21:35:14
hij wil Voetbal inhoudelijk regeren.
Van jou zie ik alleen maar zure reacties hierop.
Ik snap even niet waar jij je mee bemoeit, vriend. Mijn punt was juist dat hij voetbalinhoudelijk de plank mis slaat,