Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roberts Uldriķis

Gestart door justremco, augustus 31, 2021, 16:01:57

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Het zal niet meevallen om een vergelijkbare spits aan te trekken!!

sunderland

Ook Henk en Lambooij hebben hun twijfels anders hadden ze hem wel een verbeterde aanbieding gedaan. Ze willen een sterke as en dat mag ook wel wat kosten.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op mei 17, 2024, 13:02:04
Ook Henk en Lambooij hebben hun twijfels anders hadden ze hem wel een verbeterde aanbieding gedaan. Ze willen een sterke as en dat mag ook wel wat kosten.
Mooi streven  maar daar ontbreken de middelen voor. Dus gaan het jonge nog onervaren spelers worden gemankeerde spelers die de laatste centjes op komen  halen. Een goed scorende spits, ervaren goede middenvelder en gelouterde centrale verdediger zijn voor ons momenteel niet haalbaar.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op mei 17, 2024, 10:45:28
Mooie fantasie hest. Dan mut ie maar naar Real Madrid gaan.
Roberts bedankt voor de legendarische kopbal bij DKV. Succes elders!
Wie zou jij zien in de spits voor het zelfde te besteden budget als  Uldrikus willen voorstellen.

anderszchristian

Citaat van: Harry L. op mei 16, 2024, 19:15:49
Als ik dan in dat artikel hierboven lees aan wat voor matige spelers we tot nu toe blijven kleven (een stuk of 20) dan vrees ik voor een herhaling van de afgelopen 2,5 jaar. Triest.

Zal allemaal horen bij de verkoopstrategie. Van die 20 zullen er ook echt nog wel een aantal vertrekken (Smit, van Kaam, van der Water, el Hilali, van Mullem). Als je op voorhand gaat zeggen dat die spelers weg mogen, dan denken clubs ook dat ze voor een appel en ei op te halen zijn.

denistel

Citaat van: Vlampiep op mei 17, 2024, 15:10:44
Mooi streven  maar daar ontbreken de middelen voor. Dus gaan het jonge nog onervaren spelers worden gemankeerde spelers die de laatste centjes op komen  halen. Een goed scorende spits, ervaren goede middenvelder en gelouterde centrale verdediger zijn voor ons momenteel niet haalbaar.

ik denk dat er wel wat middelen vrij komen we gaan het zien

denistel

Citaat van: Vlampiep op mei 17, 2024, 15:16:10
Wie zou jij zien in de spits voor het zelfde te besteden budget als  Uldrikus willen voorstellen.

ik weet niet wat hij verdiend en wat andere spelers verdienen. gezien het spel wat
we willen spelen zou ik een meer mee voetballende spits kiezen en die zijn goaltjes
ook maakt.

De Gast

Citaat van: Vlampiep op mei 17, 2024, 15:16:10
Wie zou jij zien in de spits voor het zelfde te besteden budget als  Uldrikus willen voorstellen.

Dat is dan een eredivisiebudget denk ik? Daar kan Ruben vast wel iets moois voor vinden. Ik hef er te weinig verstand van beste Vlampiep.

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op mei 17, 2024, 18:46:42
Dat is dan een eredivisiebudget denk ik? Daar kan Ruben vast wel iets moois voor vinden. Ik hef er te weinig verstand van beste Vlampiep.
Tol, Breij en Uldrikis allen een eredivisie salaris...
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: denistel op mei 17, 2024, 15:43:43
ik denk dat er wel wat middelen vrij komen we gaan het zien

Ik weet het wel zeker.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Specuveter op mei 17, 2024, 11:46:01
Het zal niet meevallen om een vergelijkbare spits aan te trekken!!

Mooizo :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op mei 17, 2024, 15:16:10
Wie zou jij zien in de spits voor het zelfde te besteden budget als  Uldrikus willen voorstellen.

Zo'n type als Van den Hurk vorige week, zie ik veel liever.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: poelie-lwd op mei 17, 2024, 19:46:39
Ik weet het wel zeker.

Nou ik ben er nog niet zo zeker van.... er zal ongetwijfeld ook nog geld naar het nieuwe stadion gaan, ben bang dat de verwachtingen alweer te hoog worden.
We zullen echt nog een paar jaar geduld moeten hebben voor we alle inkomsten richting het veld zien gaan. Eerste jaren hebben we nog niet teveel en wordt het geluk hebben met talenten uit de jeugd en een mix van aankopen met een smet en misschien nog ergens een mooie huurdeal met spelers. Als dat goed valt draaien we weer mee voor de playoffs. Na 2, 3 jaar zouden de hogere inkomsten van het stadion zoveel moeten opleveren dat we echt kunnen gaan voor de betere spelers richting top 2 KKD divisie. Zo zie ik het momenteel. Dat we gaan groeien weet ik zeker maar het zal niet zo snel gaan.

Maar wat heb ik al vreselijk zin in het nieuwe stadion, kan niet wachten op de 1ste wedstrijd daar ! Hoop dat je daar een beetje kan parkeren in de buurt... spannend,spannend.... |:)

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Ik wens Galdiano en Poelie veel sterkte bij het zien van deze beelden.