Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roberts Uldriķis

Gestart door justremco, augustus 31, 2021, 16:01:57

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Treb op september 01, 2021, 07:22:18
Ik ben niet echt ondersteboven van z'n cijfers.

Meer gele kaarten dan goals..
Voor afgelopen jaar klopt dit inderdaad
Henk, held, bedankt

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Groningen

Paar beelden kunnen ontdekken, volgens mij is het een pure handenbinder (die daarom misschien ook meer gele kaarten pakt?). Breng hem het laatste half uur in, hij trekt drie man naar zich toe waardoor er ruimte voor Maulun en Jacobs ontstaat. Zoiets denk ik?

Oh en Welcome Roberts, make us crazy :-)

Andy King

Citaat van: Noordcambuur op augustus 31, 2021, 18:01:28
Volgens mij zijn de meeste forumgenoten niet blij dat Roberts is aangetrokken kijk naar de reacties  :X

Een en al positiviteit hier...  :?

Grijskijkert

Citaat van: Cambuur Groningen op september 01, 2021, 10:00:56
Paar beelden kunnen ontdekken, volgens mij is het een pure handenbinder (die daarom misschien ook meer gele kaarten pakt?). Breng hem het laatste half uur in, hij trekt drie man naar zich toe waardoor er ruimte voor Maulun en Jacobs ontstaat. Zoiets denk ik?

Je kan nu de bal ook lang kwijt, terugleggen en de diepgaande spelers bedienen en door de lucht en wat jij zegt een handenbinder en het lijkt me ook niet 1 die zijn poot terug trekt in een duel(en dan wel eens een kaart kan pakken).
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Vanavond maar een stream van Letland-Gibraltar zoeken

Yellow Army

Citaat van: Grijskijkert op september 01, 2021, 10:11:39
Je kan nu de bal ook lang kwijt, terugleggen en de diepgaande spelers bedienen en door de lucht en wat jij zegt een handenbinder en het lijkt me ook niet 1 die zijn poot terug trekt in een duel(en dan wel eens een kaart kan pakken).

Exact
Area 58

Yellow Army

Hij heeft vorig jaar ook tegen nederland gespeeld
Area 58

Bankzitter

Citaat van: Cambuur Groningen op september 01, 2021, 10:00:56

Meer beelden:
https://www.youtube.com/watch?v=jNqz0ZznpUc

Specuveter

Noordcambuur

Citaat van: Andy King op september 01, 2021, 10:04:48
Een en al positiviteit hier...  :?
altijd maar het duurde ff met de reacties.

Agy

Wat me bij de meeste van zijn goals opvalt is dat hij elke keer wel goed positie kiest. Verder is hij zo te zien ook veel meer een kapstok dan Pouwels was en zekers kopsterk. Denk dat we wel plezier aan hem gaan beleven.

Vlampiep

Citaat van: Agy op september 01, 2021, 13:41:33
Wat me bij de meeste van zijn goals opvalt is dat hij elke keer wel goed positie kiest. Verder is hij zo te zien ook veel meer een kapstok dan Pouwels was en zekers kopsterk. Denk dat we wel plezier aan hem gaan beleven.
Volgens  mij inderdaad een super aankoop. Doet mij zoals eerder opgemerkt denken aan Willem vd Ark en  Luc de Jong.
En inderdaad denk ik ook dat we hier opnieuw een spits hebben waar we de veel plezier aan gaan beleven.

Dreet

Rein de Vries is hoe dan ook blij: deze naam is redelijk makkelijk uit te spreken.

Holwerd voor Cambuur

Vanavond zoals verwacht in de basis. Met onder andere ook Ciganiks.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021