Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Brett Minnema

Gestart door Collingwood, juni 04, 2021, 10:38:53

Vorige topic - Volgende topic

El FLaco

Wordt het niet tijd voor Brett?

Stiens

Brett Minnema tekent nieuw contract bij SC Cambuur

Brett Minnema heeft een nieuw contract bij SC Cambuur getekend. De 22-jarige keeper ligt nu tot de zomer van 2025 vast in Leeuwarden, met een optie voor een extra jaar.

De in Workum geboren Minnema loopt al tien jaar rond bij SC Cambuur en maakt sinds de zomer van 2020 vast onderdeel uit van de eerste selectie. Tot op heden keepte hij ??n offici?le wedstrijd voor de Leeuwarders. Dat deed hij op 21 mei 2023, toen SC Cambuur in de Eredivisie op bezoek ging bij Sparta Rotterdam (4-1).

Van harte gefeliciteerd en veel succes, Brett!

Bron: Cambuur.nl

Trainert!

Citaat van: Stiens op augustus 20, 2024, 16:27:25
Brett Minnema tekent nieuw contract bij SC Cambuur

Brett Minnema heeft een nieuw contract bij SC Cambuur getekend. De 22-jarige keeper ligt nu tot de zomer van 2025 vast in Leeuwarden, met een optie voor een extra jaar.

De in Workum geboren Minnema loopt al tien jaar rond bij SC Cambuur en maakt sinds de zomer van 2020 vast onderdeel uit van de eerste selectie. Tot op heden keepte hij ??n offici?le wedstrijd voor de Leeuwarders. Dat deed hij op 21 mei 2023, toen SC Cambuur in de Eredivisie op bezoek ging bij Sparta Rotterdam (4-1).

1 officiele wedstrijd in meer dan een jaar tijd. Ik snap deze verlenging niet van beide kanten.

Brett zal zelf toch ook ergens vlieguren willen maken

Van harte gefeliciteerd en veel succes, Brett!\

Bron: Cambuur.nl

Noordcambuur

Gefeliciteerd Brett en nu een keer stappen maken succes  :thumbsup

Huizen

lees dit via X:

BREAKING

Brett Minnema keert terug naar waar het voor hem ooit begon:
V.V. Workum!

Na een mooie periode bij SC Cambuur is het Workumer keeperstalent vanaf volgend seizoen weer te bewonderen in het rood-wit van de club.

Welkom thuis, Brett!

zeewolde

Citaat van: Bussum op april 30, 2025, 14:20:31
lees dit via X:

BREAKING

Brett Minnema keert terug naar waar het voor hem ooit begon:
V.V. Workum!

Na een mooie periode bij SC Cambuur is het Workumer keeperstalent vanaf volgend seizoen weer te bewonderen in het rood-wit van de club.

Welkom thuis, Brett!
3e klasse....

Huizen

Is dat bericht wel echt? Raar dat zo'n jongen geen stap of stappen kan maken in het betaalde voetbal. "Carri?re" gaat dan wel echt als een nachtkaars uit... is overigens met heel veel spelers die bij Cambuur vertrekken

Johan-12

Citaat van: Bussum op april 30, 2025, 14:31:33
Is dat bericht wel echt? Raar dat zo'n jongen geen stap of stappen kan maken in het betaalde voetbal. "Carri?re" gaat dan wel echt als een nachtkaars uit... is overigens met heel veel spelers die bij Cambuur vertrekken

Staat ook op hun website, en 1 april is geweest dus zal wel waar zijn. Hij had ongetwijfeld ergens op hoger niveau kunnen keepen, maar misschien geen zin meer om alles voor het voetbal te laten.

NRG

Citaat van: Bussum op april 30, 2025, 14:31:33

Waarom zou dit bericht niet echt zijn. Wellicht kiest hij nu voor een maatschappelijke carri?re. En op zaterdag lekker voetballen met z?n vrienden. Niks mis mee toch?

Huizen

Citaat van: NRG op april 30, 2025, 15:08:45
Waarom zou dit bericht niet echt zijn. Wellicht kiest hij nu voor een maatschappelijke carri?re. En op zaterdag lekker voetballen met z?n vrienden. Niks mis mee toch?

Ik vind het opzich wel verrassend. Had ergens wel verwacht dat hij misschien nog grotere ambities had in het voetbal. Verder niks mis mee natuurlijk!

Vlampiep

Minnema lijkt mij niet minder dan Reiziger en heb mij er dan ook wel over verbaasd dat Reiziger als 2e keeper is aangetrokken.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

We moeten verder en ik denk dat hij zelf nu de keuze heeft genomen om bij de amateurs te gaan voetballen.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op april 30, 2025, 20:52:08
We moeten verder en ik denk dat hij zelf nu de keuze heeft genomen om bij de amateurs te gaan voetballen.

Dat begrijp ik. Maar dan ga je toch niet naar een Workum in de 3de klasse?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

upweer

Citaat van: Noordcambuur op april 30, 2025, 20:52:08

Precies,  Cambuur was zijn droomclub en nu het echte leven in.