Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Brett Minnema

Gestart door Collingwood, juni 04, 2021, 10:38:53

Vorige topic - Volgende topic

denistel

bijv een branderhorst er bij halen en brett daar achter als 2e keeper.

SCC

We kunnen wel ophouden over Branderhorst. Die heeft (na zijn overtuigend optreden in de bekerwedstrijd in de Kuip) recent aangegeven dat hij qua kwaliteiten past in het linkerrijtje van de Eredivisie en mikt op een club onder de top 4 waar hij absolute basisspeler wordt. Die gaat never nooit niet naar ons toe komen.

Maar ik ben het er wel mee eens dat we een stabiele, ervaren as moeten hebben: keeper, cv, cvm en 9.
Ik ken Minnema onvoldoende, vind het qua uitstraling een jonkje. Maar Bizot was ook jong toen hij hier kwam, maar destijds wel echt een baas. Dus of die een stabiele factor is, dat weet ik niet. Schat men in van wel of na 5-10 wedstrijden, dan zeg ik: alles op Minnema. Is er twijfel, dan tweede keeper maken.

papier

Ben een voorstander van eigen jeugd/eigen kweek ervaring op te laten doen. Bij een keeper werkt dat natuurlijk net anders dan bij een veldspeler. Gezien de prestaties van Minnema in de jeugd zou ik hem wel de plek van 2e keeper willen geven en evt in de beker laten keepen. Eerste keeper gaat m'n voorkeur toch uit naar een met wat meer ervaring.

denistel

Citaat van: SCC op mei 04, 2023, 15:27:55
We kunnen wel ophouden over Branderhorst. Die heeft (na zijn overtuigend optreden in de bekerwedstrijd in de Kuip) recent aangegeven dat hij qua kwaliteiten past in het linkerrijtje van de Eredivisie en mikt op een club onder de top 4 waar hij absolute basisspeler wordt. Die gaat never nooit niet naar ons toe komen.

Maar ik ben het er wel mee eens dat we een stabiele, ervaren as moeten hebben: keeper, cv, cvm en 9.
Ik ken Minnema onvoldoende, vind het qua uitstraling een jonkje. Maar Bizot was ook jong toen hij hier kwam, maar destijds wel echt een baas. Dus of die een stabiele factor is, dat weet ik niet. Schat men in van wel of na 5-10 wedstrijden, dan zeg ik: alles op Minnema. Is er twijfel, dan tweede keeper maken.

uitstraling van een jongkje ja zo oud is ie ook nog niet maar in wedstrijden zeker geen
jongkje en lengte zat.

v osch gaat het wwaarschijnlijk worden

Holwerd voor Cambuur

Laatste 3 wedstrijden maar basis! Wedstrijden doen er toch niet meer toe en dan kan hij alvast wennen :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 06, 2023, 23:49:50
Laatste 3 wedstrijden maar basis! Wedstrijden doen er toch niet meer toe en dan kan hij alvast wennen :thumbsup
hij was gisteren ook niet mee naar Vitesse waar o21 met 2-0 hebben verloren.
O21 kunnen niet meer kampioen worden maar spelen nog een belangrijke wedstrijd finale van de beker.

denistel

#21
vorige week zei Ultee ik wil em niet meteen voor de Leeuwen gooien maar nu zet ie
um er wel in het lijkt mij toch dat deze wedstrijd veel zwaarder zal worden dan
vorige week dus ik snap zijn uitleg niet helemaal

Brett gun ik het uiteraard en hoop dat ie het goed doet.

Vlampiep

Citaat van: denistel op mei 21, 2023, 07:42:02
vorige week zei Ultee ik wil en niet meteen voor e Leeuwen gooien maar nu zet ie
um er wel in het lijkt mij toch dat deze wedstrijd veel zwaarder zal worden dan
vorige week dus il snap zijn uitleg niet helemaal

Brett gun ik het uiteraard en hoop dat ie het goed doet.
Bret is een goede keeper want Ultee had hem al veel eerder kunnen inzetten. Ultee schaar ik onder (L)ultee, man raaskalt maar wat en komt niet met wat hout snijt op het veld.

Holwerd voor Cambuur

Meende dat hij nog gespaard werd met het oog op de bekerfinale? Nu ineens niet meer dus  :?
Maar mooi voor Minnema en ook meer dan terecht. Had wel eerder gemogen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

nee,wel?

heb brett nog in de kuip in de line up gehad feyenoord supporterke gun hem een mooi debuut |:)

sunderland

Veel succes jongen. Hoop dat ie een Topwedstrijd keept |:)

Noordcambuur

Brett succes jongen

Inferno-058


Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op mei 21, 2023, 17:49:47
Ongelukkig debuut
snap ik met zo?n verdediging voor je..

Grijskijkert

Ik vind het de komende wedstrijden wel tijd voor Brett en heb je voor de beker een penalty killer op de goal...
IN HENK WE TRUST!!!